شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه رقابتهای هفته اخیر لیگ های باشگاهی اروپا این نتایج رقم خورد : چلسی صفر - منچستر سیتی یک ، برنتفورد 3 - لیورپول 3 ، منچستریونایتد صفر - آستون ویلا یک ، گلادباخ یک - دورتموند صفر ، اینتر 2 - آتالانتا 2 ، اسپیتزا یک - میلان 2 ، اورتون 2 - نوریچ صفر ، لیدز یک - وستهام 2 ، لستر 2 - بارنلی 2 ، آلاوز یک - اتلتیکو صفر ، والنسیا یک - بیلبائو یک ، لایپزیگ 6 - هرتا صفر ، فرانکفورت یک - کلن یک و ...
- در هفته هفتم رقابتهای دسته دوم لالیگاه اسپانیا ، تیم بونفرادینا درحالی که امیر عابدزاده را نود دقیقه درون دروازه داشت بانتیجه دو بریک مغلوب لاس پالماس شد . 
- تیم والیبال جوانان ایران  ، پس از دو باخت متوالی ، سومین بازی خود در رقابتهای جهانی را باپیروزی سه بر صفر مقابل مراکش پشت سر گذاشت و در گروه خود سوم شد. 25-15 ، 25-21 ، 25-5
- سعید فتاحی معاون سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ به عنوان معاون مصطفی آجورلو در استقلال فعالیت خواهد کرد.
- تیم فوتبال بانوان ایران در بازیهای مقدمانی جام‌ملت‌های آسیا به میزبانی ازبکستان ،  پس از تساوی بدون گل برابر اردن، با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و  برای اولین بار به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود کرد. بازیهای مرحله گروهی دی ماه در هندوستان برگزار خواهد شد . 
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در تمرین تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک حضور یافت . 
- مهرداد بشاگردی دروازه‌بان  فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان به تیم تازه صعود کرده هوادار تهران ملحق شد.
- رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی می‌گوید شروط حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، تزریق دو دز واکسن کرونا و نیز انجام تست پی سی آر است.
- با اعلام فیفا داوران ایرانی ، دیدار حساس تیم‌های روسیه و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال را قضاوت خواهند کرد.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در کمیته اخلاق حضور یافت و با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی و اخذ تاییدیه لازم  در تمرینات تیم استقلال حاضر  شد.
- محل نصب دستگاه وار در ورزشگاه آزادی تغییر کرد. پیش از این ،  اتاق قدیمی کنترل دوپینگ در تونل و زیر ورودی شرقی ورزشگاه برای حضور کمک داوران ویدئویی در نظر گرفته شده بوداما حالا قرار است اتاقی که در اختیار صدا و سیما و مقابل میکسدزون قدیمی ورزشگاه آزادی قرار داشت، به این کار اختصاص یابد. همچنین رختکن داوران نیز به همین اتاق انتقال خواهد یافت تا همه استانداردها در این زمینه رعایت شود.
- آجورلو ، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در یک نشست با حضور مجیدی سرمربی تیم گفت : : مجیدی با قدرت به کارش ادامه دهد ، استقلال به تمرکز بر متن نیاز دارد و نه پرداختن به حاشیه‌ ، با سرعت و قدرت به سمت ساختن استقلال قوی، قدرتمند و ثروتمند پیش می‌رویم ، فرهاد مجیدی فرزند استقلال و سرمایه این باشگاه است، این سرمایه برای باشگاه، یک فرصت خواهد بود.
- تیم فوتبال پرسپولیس برای اعزام به عربستان جهت مسابقه با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد چند هوادار را با پرواز اختصاصی خود به ریاض ببرد اما کشور عربستان تنها برای حج تمتع ، مجوز پرواز مسافران ایرانی را صادر کرده است .
- با تصویب و نظر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، مجتبی عبدالهی رئیس هیات مدیره آبی‌پوشان شد.
- محمدرضا حیدریان مربی فوتسال قبل از رویارویی تیم ایران با قزاقستان در مسابقات جهانی لیتوانی گفت : قزاقستان بهترین سنگربان دنیا را دارد و از 4 بازیکن برزیلی بهره می‌برد. آنها تیم خوب و منسجمی هستند  ولی امیدوارم بچه ها  بازی قابل قبولی انجام دهند . 
- دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در دیداری تدارکاتی به تساوی یک بر یک دست یافتند. حامد پاکدل برای سرخپوشان و ابراهیم صالحی برای پیکان در این بازی  گلزنی کردند.
- محمدمهدی یعقوبی از پیشکسوتان قدیمی کشتی ایران و استان قزوین و دارنده مدال های نقره المپیک 1956 ملبورن و برنز 1951 هلسینکی فنلاند و همدوره جهان پهلوان غلامرضا تختی که مدتی قبل به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.
-  په له چهره قدیمی و اسبق  فوتبال برزیل با انتشار پستی در اینستاگرام خود از روند بهبودی حال خود خبر داد.
- اوضاع در فدراسیون دوچرخه سواری ایران چندان مطلوب نیست چراکه پس از استعفای رشیدی ، جانشین قمری در پست ریاست ، انتخاب سرپرست دراین فدراسیون با ابهاماتی روبرو شده است . 
- مهاجم بایرن ، توماس مولر ، با 218 گل به سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شد.
- برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال در لیتوانی بدین شرح اعلام شد . یک شنبه 4 مهر : مراکش با  برزیل ساعت 16/30 ، روسیه با  آرژانتین  ساعت 19 ،  دوشنبه 5 مهر : پرتغال با اسپانیا ساعت 18 ، قزاقستان با ایران ساعت 20/30 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار