PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روز دوشنبه ، تیم ملی ایران در مرحله یکچهارم نهایی جام جهانی فوتسال به میزبانی لیتوانی ساعت 20/30 به مصاف قزاقستان خواهد رفت . قبل از این دیدار در ساعت 18 ، بازی اسپانیا با پرتغال انجام می شود. برندگان این دو پیکار، در نیمه نهایی همدیگر را ملاقات خواهند کرد . 
- فهرست اعضای تیم برای روادید سفر به عربستان همراه با مدارک مورد نیاز از طرف باشگاه پرسپولیس ارسال شد.تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهر ماه در چارچوب مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض به مصاف الهلال خواهد رفت و با پیروزی در این بازی مقابل یکی از دو تیم النصر عربستان و الوحده امارات قرار می‌گیرد.
- دراولین روز بازیهای مرحله یکچهارم نهایی ، جام جهانی فوتسال در لیتوانی ابتدا تیم برزیل با هزار زحمت خود را یک برصفر به مراکش تحمیل کرد و در دومین مسابقه ، تیم آرژانتین با تیم سخت روسیه روبرو شد که پس از تساوی یک بر یک ، آرژانتین در ضربات پنالتی روسیه را 5-4 برد و راهی نیمه نهایی شد تا با برزیل روبرو شود.
- بنا بر اعلام شرفشاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، پرونده کریستین اوساگونا به دادگاه داوری ورزش  CAS  ارجاع داده شد.
- پس از توافق با آجورلو مدیرعامل جدید استقلال ، فرهاد مجیدی سرمربی این تیم برای ادامه همکاری با باشگاه ، قرارداد سه ساله با استقلال بست . 
- طی احکام جداگانه از سوی آجورلو ، مدیر عامل جدید استقلال ، بیژن طاهری به عنوان سرپرست جانشین بهرام امیری شد ، همچنین اجلال نصیری به جای فرزاد مجیدی به عنوان مدیر اجرایی ، محمد نوری فر به عنوان معاون ارتباطات و مدیر رسانه ای انتخاب شدند ، من بعد هم فرزاد مجیدی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در تیم فعالیت خواهد داشت.
- تیم استقلال برای فصل جدید هشت بازیکن جدید خرید و هشت بازیکن هم از دست داد. البته هنوز پایان همکاری فرشید اسماعیلی با استقلال قطعی نیست.
- فرهاد مجیدی مربی استقلال در آخرین جلسه با آجورلو مدیرعامل جدید ، بر سر جذب دو بازیکن تاثیر گذار خارجی در پست های هافبک و حمله با همکاری گابریله پین ایتالیایی ، کمک مربی این تیم به توافق نهایی رسید . 
- ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خبر داد: قرارداد اسکوچیچ تا پایان جام جهانی 2022 قطر است و مدت زمان این قرارداد به کادر فنی تیم ملی آرامش می دهد تا با خاطر راحت به فعالیتشان ادامه دهند.
- مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو پس از به ثمر رساندن گل زیبا از میانه زمین در لیگ پرتغال برابر تیم ژیل ویسنته از سوی باشگاه پرتغالی لقب پوشکاش گلزن اسبق رئال مادرید گرفت. 
- علی البلیهی، مدافع الهلال که در بازی با الشباب موفق به گلزنی شد، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و مسابقه این هفته مقابل الحزم را از دست داد. وضعیت او برای بازی با پرسپولیس هم نامعلوم است.
- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا این نتایج به دست آمد : لاتزیو 3 - رم 2 ، آرسنال 3 - تاتنهام یک ، مارسی 2 - لانس 3 ، یوونتوس 3 - سامپدوریا 2 ، ساوتهمپتون صفر - وولور هامپتون یک ، بوردو یک - رن یک ، کلرمونت یک - موناکو 3 ، بارسلونا 3 - له وانته 3 ، بوخوم صفر - اشتوتگارت صفر ، ناپولی 2 - کالیاری صفر ، اودینزه صفر - فیورنتینا یک ، سوسیه داد یک - الچه صفر ، بتیس 2 - ختافه صفر 
- فرهاد فخیم، بازیکن 37 ساله تیم ملی فوتسال کشورمان در جریان بازی با ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به دلیل کشیدگی رباط زانو ادامه مسابقات جام جهانی را از دست داد.
- فراز کمالوند مربی تیمهای شاهین بوشهر ، استقلال ، سایپا و تراکتور در یک سال اخیر ، سرمربی نفت مسجدسلیمان شد.
- طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ، مراسم قرعه کشی مرحله اول جام حذفی روز چهارشنبه 7 مهر برگزار می شود.
- کاظم محمودی بازیکن اسبق تراکتور و استقلال ، به عنوان سرپرست جدید تیم تراکتور تبریز انتخاب شد.
- سمیر نصری هافبک فرانسوی اسبق آرسنال و منچسترسیتی از فوتبال خداحافظی کرد.
- تیم والیبال جوانان ایران در دور دوم بازیهای قهرمانی جهان به ترتیب با مصر در روز 5 مهر ، با مراکش در روز 6 مهر و با تایلند در روز 7 مهر مصاف خواهد داد ، کشورمان در مرحله اول با نتایج مشابه 3-2 به آرژانتین و بلژیک باخت ودر سومین پیکار سه بر صفر از سد مراکش گذشت . 
- رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی با صدور نامه ای، حکم مسئولیت توحید نوبخت در انجمن MMA را باطل و اعلام کرد که از این پس کلیه فعالیتهای این انجمن زیر نظر فدراسیون ادامه خواهد یافت. توحید نوبخت، فرزند محمد باقر نوبخت، سخنگوی سابق دولت روحانی و رییس سابق سازمان برنامه و بودجه است.
- تیم استقلال در تلاش است ، مسعود ریگی هافبک جدا شده خود و انتقال یافته به سپاهان را به تهران برگرداند و این بستگی به مذاکره آجورلو و ساکت ، مدیران عامل دو باشگاه دارد ، گویا استقلال قید مظاهری و اسماعیلی را زده و از طرفی خواهان روزبه چشمی است .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار