PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در بازیهای باقی مانده لیگ های باشگاهی اروپا این نتایج به دست آمد : کریستال پالاس یک - برایتون یک ، ونیز یک - تورینو یک ، سلتا ویگو یک - گرانادا صفر 
- تیمهای پرتغال و قزاقستان با برتری مقابل اسپانیا و ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جهان در لیتوانی راه یافتند ، پرتغال 4-2 اسپانیا را برد و ایران درحالیکه دو بر صفر از قزاقستان پیش بود 3-2 باخت و از صعود بازماند. اولاد قباد و اسماعیل زاده گلهای ایران را به ثمر رساندند.
- پس از سروصدای زیاد مبنی بر انحلال ،  باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ آمادگی خود را جهت حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک اعلام کرد.
- حسن کامرانی فر سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال از وضع قوانین جدید برای تعیین رتبه های لیگ برتر نظیر تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده خبر داد. کامرانی فر اعلام کرد که از این به بعد قانون تفاضل گل حذف شده و بازی های رو در رو ملاک است.
- سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت : سوپرجام برگزار می‌شود اما در تاریخی که با بررسی دقیق بتوانیم آن را لابه لای مسابقات بگنجانیم. پرسپولیس و  فولاد برای انجام سوپرجام اعلام آمادگی کردند و نامه هم دادند اما به خاطر اردوی تیم ملی این بازی به تاریخ دیگری موکول شد.
- تیم پرسپولیس برای شروع لیگ بیست و یکم ، سه ستاره از دست داد: احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهریار مغانلو و برای پر کردن جای خالی این سه بازیکن، با 5 بازیکن جدید قراداد بست.
- رسانه السبق نوشت: آندره کاریلو، هافبک پرویی الهلال عربستان که در لیست آسیایی قرار ندارد، به خاطر اختلافات شدید با این باشگاه خواستار جدایی شده است.
- در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال ، روز چهارشنبه (7مهر) ، برزیل با آرژانتین در ساعت 20/30 و روز پنج شنبه (8مهر) ، قزاقستان با پرتغال در ساعت 20/30 دیدار خواهند کرد.
- از سوی سرمربی ، لیست بازیکنان اردوی تیم ملی آرژانتین جهت دیدار با تیمهای پاراگوئه، اروگوئه و پرو در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 اعلام شد.
- با اعلام باشگاه فولاد؛ با توجه به تعویق دادگاه CAS در اعلام رای مربوط به شکوایه فولاد خوزستان، کماکان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است.
- شاهین ثاقبی هافبک فصل گذشته تیم نساجی به باشگاه تراکتور تبریز پیوست.
- سازمان لیگ در فصل جدید برای سامان دادن به کنفرانس های خبری مربیان از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کمک خواسته و خبر رسیده برای مربیانی که در فصل جدید به نشست های خبری اهمیت نمی دهند و بدون دلیل موجه از حضور در آن سرباز می زنند جرایم نقدی سنگینی درنظر گرفته شده است و مربی در صورت عدم حضور در یک نشست خبری با جریمه نقدی مواجه خواهد شد و در صورت عدم پرداخت جریمه نقدی حق حضور روی نیمکت در بازی بعدی را نخواهد داشت. 
- با توجه به شکایت فردی که هنگام مدیریت سعادتمند مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال به آبی پوشان بابت حفظ شیخ دیاباته کمک مالی کرده بود،  طبق حکم دادگاه این تیم به پرداخت رقمی حدود 8 میلیارد تومان محکوم شد.  قاضی دادگاه از بانک مرکزی در خواست کرده تا حدود 8 میلیارد تومان از دارایی های استقلال در هر حسابی را به نام دادگستری واریز تا طلبکار استقلال به مطالباتش برسد.
- در آغاز دور دوم بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، این بازیها برگزار خواهد شد : پاری سن ژرمن با منچستر سیتی ، لایپزیگ با بروژ ، پورتو با لیورپول ، آس میلان با اتلتیکو مادرید ، آژاکس با بشکتاش ، دورتموند با اسپورتینگ ، شاختار با اینتر و رئال مادرید با اف سی شریف

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار