PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌‌های فوتبال یوونتوس، بایرن مونیخ و منچستریونایتد و شکست سنگین بارسلونا به پایان رسید.
کیهان ورزشی-
در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی در گروه‌های E تا H برگزار شد که در پایان مهمترین آنها تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستریونایتد و بنفیکا به پیروزی دست پیدا کردند، اما بارسلونا و چلسی تن به شکست دادند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در گروه E با نتیجه پرگل 5 بر صفر میهمان خود دیناموکیف اوکراین را در هم کوبید. روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 12 (پنالتی) و 27، سرژ گنابری در دقیقه 68، لروی سانه در دقیقه 74 و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 87 گل‌های سرخپوشان مونیخ را به ثمر رساندند تا بایرن مونیخ دومین پیروزی قاطع متوالی‌اش را کسب کند.

در دیگر بازی این گروه بارسلونا که این روزها اوضاع و احوال خوبی ندارد، همچون هفته اول رقابت‌ها، متحمل یک شکست سنگین دیگر شد و این بار در خانه بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد. داروین نونیز دو بار در دقایق 3 و 79 (پنالتی) و رافا سیلوا در دقیقه 69 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. در این بازی اریک گارسیا مدافع میانی بارسلونا در دقیقه 87 از زمین مسابقه اخراج شد.

با نتایج این دو بازی، بایرن مونیخ با شش امتیاز صدرنشین گروه E باقی ماند، بنفیکا با چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد، دیناموکیف یک امتیازی سوم است و بارسلونای بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

در تک بازی گروه F تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار خانگی به مصاف ویارئال رفت تا فینال فصل گذشته لیگ اروپا تکرار شود، دیداری که با نتیجه 2 بر یک به سود منچستریونایتد تمام شد. در این بازی ابتدا پاکو آلکاسر با گلزنی در دقیقه 53 ویارئال را پیش انداخت و در ادامه الکس تیس در دقیقه 60 گل تساوی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. بازی تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با همین نتیجه در جریان بود تا اینکه کریستیانو رونالدو ناجی شیاطین سرخ شد و گل برتری آنها را به ثمر رساند.

با این نتایج در جدول گروه F، آتالانتا با چهار امتیاز صدرنشین است، تیم‌های یانگ بویز سوئیس و منچستریونایتد هر دو با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و ویارئال با یک امتیاز قعرنشین است.

چهارشنبه شب همچنین در گروه G تیم فوتبال سالزبورگ اتریش در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک از سد لیل قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه گذشت. کریم آدیمی دو بار در دقایق 35 و 53 (هر دو از نقطه پنالتی) برای سالزبورگ گلزنی کردند و تنها گل لیل را هم بوراک ایلماز در دقیقه 62 به ثمر رساند.

در بازی دیگر این گروه مصاف تیم‌های ولفسبورگ و سویا در آلمان با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی رناتو سانچس در دقیقه 48 گل نخست را برای ولفسبورگ به ثمر رساند، اما سویا سه دقیقه به پایان وقت معمول مسابقه با گلی که ایوان راکیتیچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند کار را به تساوی کشاند. این در حالی بود که ولفسبورگ بعد از اخراج یاشوا گیلاووگی در دقیقه 85، دقایق پایانی را 10 نفره بازی کرد.

در جدول گروه G سالزبورگ چهار امتیازی در صدر ایستاده است، تیم‌های سویا و ولفسبورگ هر دو با دو امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌‌های دوم و سوم قرار دارند و لیل یک امتیازی هم قعرنشین است.

و اما در تک بازی گروه H، جایی که یوونتوس میزبان چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود، تک گل فدریکو کیه‌زا در ثانیه‌های نخست نیمه دوم، منجر به پیروزی یک بر صفر بانوی پیر شد.

در جدول گروه H، یوونتوس با شش امتیاز صدرنشین است، تیم‌‌های چلسی و زنیت هر دو با سه امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و مالموی سوئد هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار