PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در شب دوم بازیهای دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، این نتایج رقم خورد : زنیت پیترزبورگ 4 - مالمو صفر ، آتالانتا یک - یونگ بویز صفر ، بنفیکا 3 - بارسلونا صفر ، یوونتوس یک - چلسی صفر ، سالزبورگ 2 - لیل یک ، منچستریونایتد 2 - ویارئال یک ، وولفسبورگ یک - سویا یک ، بایرن مونیخ 5 - دیناموکیف صفر 
- درحالیکه همه حاضرین در ورزشگاه اولد ترافورد منتظر سوت پایان مسابقه منچستر یونایتد و ویارئال از سری بازیهای لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر یک بودند ، رونالدوی پرتغالی با پاس خسوس لینگارد ، گل دوم و پیروزی تیم منچستر را درست در ثانیه های پایانی به ثمر رساند تا شیاطین سرخ دو بر یک فاتح شوند.
- به دنبال باخت سه بر صفر بارسلونا در برابر بنفیکای پرتغال ، ازسری پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، اخراج رونالد کومان مربی هلندی تیم اسپانیایی از سمت مربیگری این باشگاه حتمی شده است ، بارسلونا به دنبال از دست دادن مسی و گریزمن دچار بحران شده و اکنون با عملکرد بد مربی هلندی تصمیم دارد عذر او را بخواهد و به احتمال زیاد ژاوی را جانشین وی کند.
- در مصافی تدارکاتی فوتبال تیم آلومینیوم اراک با نتیجه 2 - 1 ، تیم دسته اولی مس شهربابک کرمان را شکست داد. 
- تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف رقیب همشهری یعنی ذوب آهن رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
- با موافقت کادرفنی تیم فوتبال استقلال، آرش داجلیری، مدافع راست و جوان این تیم به طور قرضی به تیم هوادار پیوست.
- زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با امارات و کره جنوبی به شرح زیر اعلام شد . پنج شنبه 15 مهر : امارات – ایران ، ورزشگاه زعبیل شهر دبی ساعت 20:15 ، سه شنبه 20 مهر : ایران – کره جنوبی ، ورزشگاه آزادی تهران ساعت 17:00
- تیم ملی فوتسال آرژانتین با پیروزی 2 بر 1 برابر برزیل به فینال جام جهانی این رقابتها به میزبانی کشور لیتوانی صعود کرد. آرژانتین وقتی دو بر یک با سیستم دفاعی غیر قابل عبور ، اجازه گلزنی به برزیل را نداد . تا پیش از این بازی برزیل هر 6 دیدار قبلی برابر آرژانتین در ادوار جام جهانی فوتسال را پیروز شده بود. آرژانتین در فینال با برنده مسابقه روز پنج شنبه پرتغال با قزاقستان روبرو خواهد شد .
- رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب منچستر برابر ویارئال ، به رکورد 178 بازی دست یافت و با عبور از ایکر کاسیاس، رکورددار تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا فوتبال شد.
- تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب حسن یزدانی ، در صفحه شخصی خود نوشت: در زمان رقابت چیزهای کوچکی هستند که می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. من بی صبرانه منتظر مسابقات قهرمانی جهان در سه روز آینده هستم و خودم را برابر بهترین‌ها محک می‌زنم . او در المپیک بر یزدانی پیروز شده بود.
- تیم ملی تنیس روی میز ایران با شکست برابر هند از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بازماند و بار دیگر فرصت کسب مدال را از دست داد.
- امیرعلی صادقی، بازیکن فصل گذشته تیم سایپا با عقد قرارداد سه ساله به تیم استقلال پیوست.
- روز 8 اکتبر اسامی نامزد های کسب توپ طلای فوتبال جهان اعلام خواهد شد و 29 نوامبر برنده آن مشخص می‌شود.
- درحالی که تمامی بازیکنان پرسپولیس 40 درصد از مطالباتشان را دریافت کردند، باشگاه هیچ مبلغی به رادوشویچ دروازه بان دوم و اهل کروات خود نپرداخته است. گویا رادو حدود 6 میلیارد از پرسپولیس طلب دارد و باشگاه دو ماه در پرداخت این مبلغ تاخیر داشته و این تاخیر ادامه دارد.
- در جلسه هیات مدیره استقلال و اعضای مجمع ، آجورلو مدیر عامل جدید این باشگاه ، با کسب بیشترین آرا با حفظ سمت ، به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال هم انتخاب شد.
- طی روزهای 18 و 19 مهر ، پیکارهای دور اول جام حذفی فوتبال ایران برگزار خواهد شد . 
- مانی پاکیائو، بوکسور و سیاستمدار اهل فیلیپین از دنیای بوکس حرفه‌ای خداحافظی کرد. او با انتشار متنی از طرفدارانش تشکر کرد و نوشت: «خداحافظ بوکس. این سخت‌ترین تصمیمی بود که در زندگی گرفته‌ام.» این بوکسور که در بسکتبال، خوانندگی و بازیگری هم فعالیت دارد، به هوادارانش گفت: رویاهایتان را دنبال کنید، سخت کار کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.
- با یورش طرفداران فوتبال به داخل زمین در جریان مسابقه ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند (3-1) در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال آذربایجان شرقی ، هفت تن از بازیکنان ارس تجارت به ضرب چاقو و قمه مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند! 
- سایت «news1» کره جنوبی خبر داد کاروان تیم ملی فوتبال این کشور قرار است با هواپیمای اختصاصی از سئول عازم تهران شود تا خود را برای دیدار با تیم ملی ایران آماده کند.  گویا ، چونگ مونگ گیو رئیس فدراسیون فوتبال این کشور هم به همراه تیم عازم تهران می شود، چونگ مونگ از سال 2013 ریاست فدراسیون فوتبال کره را بر عهده دارد و یکی از ثروتمندترین افراد این کشور به شمار می آید.
- در حالیکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس طبق روال برای برگزاری تمرین در زمین شهید کاظمی حاضر شدند اما این جلسه تمرینی نیمه کاره ماند. علت آن به عدم پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان اعلام شد گویا روسای باشگاه بعد از پایان فصل گفته بودند مطالبات پرداخت می شود اما این وعده عملی نشد وتا دیروز نیز ادامه داشت و وقتی گل محمدی مربی تیم ، به بی میلی بازیکنان برای انجام تمرینات پی برد ، از آنها خواست در این شرایط به تمرین ادامه ندهند ! 
- روز پنج شنبه ، دور دوم پیکارهای فوتبال لیگ اروپا در شهرهای مختلف این قاره انجام خواهد شد.
- سردار آزمون ، مهاجم ملی پوش کشورمان و باشگاه روسی پیترزبورگ ، در بازی با مالمو (4-0) ، در لیگ قهرمانان اروپا ، از دقیقه 75 وارد میدان شد و برای زنیت بازی کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار