PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم پرتغال پس از تساوی 2 - 2 در وقت های معمولی و اضافی ، بابرتری در ضربات پنالتی مقابل قزاقزستان ، به دیدار فینال مسابقات فوتسال جهان راه یافت . پرتغالی ها روز یکشنبه مسابقه نهایی را ساعت 20/30 برابر آرژانتین ، صاحب عنوان قهرمانی دوره قبل ، برگزار خواهند کرد.
- برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2022 ، ایران با آرژانتین، هلند و مصر هم گروه شد.
- سوارز مهاجم اروگوئه ای و سابق بارسلونا و فعلی اتلتیکو در آستانه بازی این تیم با باشگاه سابق ، با اشاره به عدم هماهنگی بین بازیکنان و کومان مربی هلندی بارسا ، در خصوص مسی گفت : او با صراحت عنوان کرده بود تا آخر با بارسا ادامه خواهد داد اما بین او و مدیرباشگاه اختلاف نظر پیش آمد و من از رفتن او به پاریس ناراحت شدم . 
- مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، شایعه "اسپانسر مشترک" با باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
- بارسا با با دومین باخت سه بر صفر در لیگ قهرمانان اروپا طی دوبازی ، حالا به طور جدی تصمیم دارد کومان هلندی را از مربیگری برکنار کند اما مدیر باشگاه اعلام کرده هنوز در پی شخص جایگزین است ضمن آنکه او ، ژاوی را برای این کار «جوان» می پندارد.
- قرار است رای نهایی مربوط به پرونده شکایت النصر از پرسپولیس، امروز یا فردا توسط دادگاه CAS به بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ابلاغ شود تا این موضوع بعد از نزدیک به یک سال پایان یابد.
- تیم استقلال تصمیم دارد قبل از شروع لیگ برتر ، سه بازی تدارکاتی با تیمهای فجرسپاسی ، ذوب آهن و ملوان برگزار کند اما نبودن زمین برای مسابقه باعث سردرگمی استقلالی ها شده است . 
- محمدحسین حیدری بازیکن فصل گذشته مس کرمان با عقد قراردادی به شهرخودرو پیوست.
- با کمال تاسف و تاثر با خبرشدیم که علی پروین بازیکن و مربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس در غم از دست دادن خواهر گرامی اش سوگوار است ، مصیبت وارده را به ایشان و خانواده معزی تسلیت می گوییم . 
- طی حکمی از سوی معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، سیدمهدی سیدصالحی به‌ عنوان سرپرست این تیم منصوب شد.
- نگاهی به آمار کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ضرر ندارد : بیش‌ترین گل در تاریخ لیگ قهرمانان (136 گل) ، بیش‌ترین بازی در لیگ قهرمانان (178 بازی) - بیش ترین پیروزی در لیگ قهرمانان(113پیروزی) ، بیش‌ترین گل در یک فصل لیگ قهرمانان (17 گل) ، بیشترین گل در مرحله حذفی لیگ قهرمانان (67 گل) ، تنها بازیکنی که در 11 مسابقه پیاپی در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است و تنها بازیکنی که در سه فینال متفاوت لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.
- به دنبال اعلام سازمان لیگ مبنی بر عدم بازی در زمین چمن مصنوعی ، باشگاه نساجی ورزشگاه شهدای ساری را به عنوان میزبان بازی‌های خود در لیگ بیست‌ویکم انتخاب کرد.
- فدریکو کیه‌زا سریعترین گل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را از ابتدای نیمه اول ( در 10 ثانیه ) به ثمر رساند.
- کریس رونالدو با 36 سال و 236 روز سن، پس از برایان رابسون در سال 1993 ، به مسن ترین گلزن منچستریونایتد در اولترافورد در رقابت اروپایی تبدیل شد.
- در بازهای دور دوم لیگ فوتبال اروپا تیمهای پراگ ، لیون ، آینهوون ، لژیا ، اسپارتاک ، فرانکفورت ، المپیاکو ، لاتزیو ، ستاره سرخ ، براگا ، له ور کوزن ، بتیس ، دینامو زاگرب ، وستهام ، هلسینکی ، خنت ، پارتیزان ، رم ، آلکمار ، کلوژ ، فاینورد ، کپنهاگن ، تاتنهام ، رن ، بازل ، قره باغ از سد حریفان گذشتند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار