PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دیدار ایران مقابل کره جنوبی در راه جام جهانی 2022 با حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود - و VAR هم به صورت آفلاین حضور دارد - بخشی از تماشاگران از کادر درمان انتخاب خواهند شد.
- شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد : حداقل هزینه تور جام‌جهانی 2022 شامل بلیت مسابقات، پرواز و اسکان 3/8 هزار دلار است. هواداران باید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنند، اما اگر تیم مورد علاقه آن‌ها از مرحله انتخابی عبور نکند، تمام پول پرداخت شده بازگردانده می‌شود یا از آن‌ها خواسته می‌شود که مسابقات تیم دیگری را انتخاب کنند.
- ژاردیم سرمربی الهلال عربستان بعد از تساوی مقابل الحزم ( یک بر یک) ، به بازیکنانش 4 روز استراحت داد. قرار شد الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تیم التعاون یک بازی تدارکاتی انجام دهد. دیدار شاگردان گل محمدی با الهلال در تاریخ 24 مهر در ریاض برگزار می شود.
- لیست تیم‌ملی فوتبال ایران برای دو بازی مقابل امارات و کره‌جنوبی در راه جام جهانی اعلام شد. دروازه بانان: علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیر عابدزاده ، مدافعان: حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مجید حسینی، سیاوش یزدانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، امید نورافکن، میلاد محمدی، صالح حردانی هافبک ها : سعید عزت اللهی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی تابی، یاسین سلمانی ، مهاجمان : کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی قایدی، سردار آزمون، مهدی طارمی 
- محمد دادکان برای سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تهران پیشنهاداتی دارد که طبق اعلام منابع خبری تا به حال مورد موافقت وزارت ورزش قرار نگرفته است. 
- حسین نائیجی دروازه‌بان تیم تازه صعود کرده فجرسپاسی به لیگ برتر به تیم آلومینیوم اراک پیوست .
- طی یک دیدار تدارکاتی فوتبال ، تیم گل گهر سیرجان با مربیگری امیرقلعه نویی ، رقیب همشهری خود آرمان گهر را 2 - 1 شکست داد.
- تیم پرسپولیس تهران برای کسب آمادگی بیشتر خود به منطور دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ، طی یک بازی دستگرمی با نتیجه سه بر صفر تیم دسته اولی شهرداری آستارا با مربیگری فرشاد پیوس را شکست داد.اسدی (2گل) و عالیشاه گلهای تیم یحیی گل محمدی را به ثمر رساندند.
- یک موضوع مهم که باید در بازی ایران و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی اجرا شود حضور زنان در ورزشگاه است. موضوعی که اجرا نشدن آن گریبان فوتبال ایران را گرفته و فیفا روی حل آن تاکید زیادی دارد و مشخص نیست در صورت حضور تماشاگران در بازی ایران و کره، این مسئله هم لحاظ می‌شود یا خیر.
- تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی با دو گل رضا آقابابایی و علی نبی زاده مغلوب تیم فجرسپاسی شیراز شد.
- تیم لیگ برتری پیکان تهران در مصافی تدارکاتی با نتیجه 2 - 1 از سد تیم مس کرمان گذشت.
- گلاره ناظمی داور ایرانی در فینال جام جهانی فوتسال بازی بین پرتغال و آرژانتین را به عنوان داور وقت نگهدار قضاوت خواهد کرد و این برای اولین بار است که یک داور ایرانی در فینال بازی های فوتسال جهان حاضر می شود .
- کمال کامیابی‌نیا پس از مدتی دوری از ترکیب تیم به خاطر مصدومیت ، از دقیقه 75 به میدان آمد و برای پرسپولیس مقابل شهرداری آستارا بازی کرد.
- در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از منطقه 
غرب ، در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض و تقابل النصر عربستان و الوحده امارات در ورزشگاه ملک سعود ریاض برگزار خواهد شد.
- رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در کشور نروژ از شنبه با برگزاری رقابت‌های 4 وزن آغاز می‌شود. آزادکاران در وزن‌های 61، 74 ، 86 و 125 کیلوگرم از ساعت 12 به وقت ایران به روی تشک می‌روند و دور مقدماتی این 4 وزن تا ساعت 18 به وقت ایران ادامه دارد . رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع، چهار آزادکار ایران در روز نخست این رقابت‌ها هستند.
- جیمی واینوت از فرانسه و یودویچا از تایلند که هر دو از قهرمانان شاخص موی تای جهان هستند، شنبه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات «قهرمان قهرمانان» موی تای، در فرانسه به روی رینگ خواهند رفت. رسمیت موی تای در کمیته بین المللی المپیک از عوامل اصلی برنامه ریزی فدراسیون موی تای فرانسه در توسعه این ورزش است.
- نشریه «میرر» انگلیس خبر داد سارقان نقاب دار و حرفه ای به هتل اقامتگاه لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن یورش بردند. دار و دسته سارقان به 4 سوئیت این هتل مجلل پاریس وارد شدند که همسایه های مسی هستند، خانه وی در لیست سارقان نبود. سارقان از این 4 سوئیت، جواهرات ارزشمند و پول نقد را به سرقت بردند، این سرقت برنامه ریزی شده باعث نگرانی شدید مسی شده است.
 - نشریه «الاتحاد» امارات اعلام کرد فان مارویک سرمربی تیم ملی امارات تصمیم گرفت تا محمد برغش مدافع کلیدی اش را به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی از لیست تیم ملی برای دیدار 15 مهرماه مقابل تیم ملی ایران خط بزند.
- دو تیم فلامینگو و پالمیراس به ترتیب با شکست بارسلونای اکوادور و اتلتیکومینیرو به فینال کوپا لیبرتادورس رسیدند. دیدار نهایی روز شنبه - 6 آذر - برگزار خواهد شد.
- مهلا محروقی ورزشکار نیشابوری آینده دار پرتاب دیسک در مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه در تاشکند ازبکستان توانست با پرتابی به طول 47/98 متر مدال طلای این مسابقات را کسب نماید.
- په له ، توپچی اسبق فوتبال جهان از کشور برزیل ، پس از چند روز بستری ، جراحی و مداوا ، بیمارستان سائوپائولو را ترک و در منزل تحت مراقبت قرار گرفت.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار