PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۶۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- از بین چهار کشتی گیر کشورمان که در اولین روز مسابقات جهانی کشتی آزاد به میزبانی نروژ بر روی تشک رفتند ، عموآزاد و امامی با شکست مقابل حریفان حذف شدند ، اما حسن یزدانی و امیرحسین زارع ، به مرحله فینال راه یافتند ، دیدارهای فینال اوزان 86 و 125 کیلوگرم روز یک شنبه انجام خواهدشد. یزدانی به مصاف تیلور آمریکایی می رود و زارع 
- با توجه به شکست هاسگاوای ژاپنی و کنتچادزه گرجستانی ، در اوزان 61 و 74 کیلوگرم ، حذف رحمان عموزاد و یونس امامی از مسابقات قهرمانی کشتی جهان در نروژ حتمی شد.
- رحمان عموزاد کشتی گیر 61 کیلوگرم کشورمان ابتدا پنج بر صفر هالیدوف از مجار را برد اما در جدال با هاسگاوای ژاپنی 9-5 مغلوب شد و به جدول بازنده ها رفت . 
- یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ ابتدا 12-2 آنخبایار از مغول عبور کرد وی سپس کایپانوف قزاق را 12-0 برد اما در مصاف با کشتی گیر گرجستان باخت تا در جدول بازنده قراربگیرد . 
- بیست و یکمین دره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرعه کشی شد و قرار است در هفته هشتم ، دو تیم تهرانی و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به مصاف هم بروند. در هفته اول شاهد این بازیها خواهیم بود: 
- در ادامه مسابقات فوتبال لیگ های باشگاهی این نتایج رقم خورد : منچستریونایتد یک - اورتون یک ، اتلتیکو مادرید 2 - بارسلونا صفر ، دورتموند 2 - آگسبورگ یک ، چلسی 3 - ساوتهمپتون یک ، یوونتوس یک تورینو صفر ، برایتون صفر - آرسنال صفر ، کادیز صفر - والنسیا صفر ، ساسولو یک - اینتر 2 ، لایپزیگ 3 - بوخوم صفر ، مایورکا یک - له وانته صفر ، نیس 2 - برست یک ، مون پولیه یک - استراسبورگ یک 
- یک شنبه شب در ادامه بازیهای اروپا ، بایرن با فرانکفورت ، لیل با مارسی ، رم با امپولی ، فیورنتینا با ناپولی ، رن با پاری سن ژرمن ، لیورپول با منچستر سیتی ، اسپانیول با رئال مادرید مصاف خواهند داد.
- در یکی از جلسات تمرین تیم لیگ دسته سومی سپاهان نوین اصفهان ، محمد رضا ساکت مدیرعامل این باشگاه حضور یافت و در قسمتی از صحبت های خود به بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت : برای ما صعود به لیگ دسته دوم کشور ، اهمیت زیادی دارد.
- با اعلام امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور؛ فروش امتیاز تیم های قهرمان استان ممنوع است .
- امیر حسین زارع ، کشتی گیر سنگین وزن کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در 125 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول ، در مبارزه نخست 6-0 خرامیانکوف از بلاروس رااز پیش روی برداشت ، سپس نیکولاس از آمریکا را 10-0 مغلوب کرد و در نیمه نهایی هم آک گول از ترکیه را 4-0 شکست داد و به فینال رسید .
- فهرست رسمی تیم ملی عراق برای دیدار مقابل امارات و لبنان اعلام شد ، بشار رسن و همام طارق نیز در لیست حضور دارند‌.
- تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه مرحله سوم خود در شهر صوفیه بلغارستان برای رتبه نهم تا دوازدهم به مصاف کوبا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابد.
- در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات دونفره تنیس روی میز قهرمانی آسیا در قطر ، تیم دوبل ایران متشکل از برادران عالمیان (نوشاد و نیما) مقابل حریف روز به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد .
- در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ، حسن یزدانی از ایران ، در یکچهارم نماینده پورتوریکو را 10-0 شکست داد ، وی در نیمه نهایی با نتیجه 8-2 نایفانوف از روسیه را برد و به مسابقه نهایی راه یافت . 
- از زمان حضور برونو فرناندز در تیم منچستر یونایتد ، این بازیکن با 20 پاس گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ جزیره پاس گل داده است.
- تیم فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی با تک گل مجتبی نجاریان برابر تیم پیکان به پیروزی رسید.
- باشگاه پورتو در حضور کامل مهدی طارمی که روی گل اول تاثیر داشت و در ادامه با دریافت کارت زرد دوم بدلیل تمارض اخراج شد، مقابل تیم پاسوس ده فریرا در لیگ پرتغال با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
- پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت : هیات مدیره هیچ مشکلی با اضافه شدن روزبه چشمی و مظاهری ندارد ، روزبه چشمی باید به تهران بیاید و در خصوص مظاهری هم فرهاد مجیدی تصمیم می گیرد.باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن خارجی از ایتالیا و مجارستان است و قصد دارد از سهمیه یک بازیکن خارجی و آسیایی خود استفاده کند.
- رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی 18 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل با کمک علی دایی و جمعی از خیرین خبر داد.
- باشگاه النصر عربستان بعد از دو هفته سرگردانی برای انتخاب مربی جدید در نهایت پدرو امانوئل پرتغالی سرمربی سابق العین امارات را انتخاب کرد. النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الوحده امارات برود.
- باشگاه استقلال اعلام کرد ، در حالیکه طبق حکم مرجع قضایی، مبالغ حساب‌های بانکی این تیم مورد توقیف قرار گرفته بود، با مذاکرات فشرده یک تیم حقوقی مجرب ، سرانجام توافق مناسبی با طرف شکایت کننده صورت گرفت و یکی از شکایت‌های مهم مالی علیه این باشگاه برطرف شد.
- کمیته انضباطی AFC به دلیل انتشار پستی در صفحه اینستاگرام پرسپولیس پیش از دیدار با گوای هند، این باشگاه را به دلیل بی احترامی به مبلغ 17 هزار و 500 دلار جریمه نقدی کرد ، در پی این حکم ، پرسپولیس به کمیته استیناف شکایت کرد، اما فرجام خواهی سرخ پوشان پذیرفته نشد. در این حکم آمده است باشگاه پرسپولیس علاوه بر جریمه یادشده ، باید مبلغ هزار دلار نیز به خاطر هزینه دادرسی به کمیته استیناف پرداخت کند.
- مهدی شریفی، پوریا غلامی، منصور باقری، محمدحسین حیدری و حسن قاسمی پنج بازیکن جدیدی هستند که با حضور در باشگاه شهرخودرو خراسان قراردادهای خود را به صورت رسمی به امضا رساندند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار