PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روزنامه «ابولا» پرتغال نوشت: «ظاهرا تیم میلان ایتالیا با ایجنت بازیکن و باشگاه پورتو تماس‌های اولیه را برقرار کرده چرا که میلان قصد دارد به زودی یک پیشنهاد رسمی برای جذب مهدی طارمی ارائه بدهد و احتمال این انتقال در ژانویه 2022 وجود دارد.
- نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد که فرشید اسماعیلی هافبک ایرانی اصلی ترین گزینه جانشینی مهرداد محمدی در العربی بعد از مصدومیت است.
- قبل از شروع لیگ بیست و یکم فوتبال ، تیمها با برپایی دیدارهای تدارکاتی به ارزیابی خود برای ایجاد هماهنگی می پردازند. پدیده خراسان و نساجی مازندران بدون گل شدند ، ملوان بندرانزلی که اکنون دسته اولی است با تیم لیگ دسته سومی و قهرمان لیگ گیلان ، یعنی ملوان ب ، تن به تساوی بدون گل داد ، ملوان یک پنالتی در این دیدار خراب کرد ، تراکتور در ورزشگاه کارگران تهران 2 - 1 از سد تیم تازه صعود کرده هوادار گذشت ، استقلال هم با دوگل مطهری و رابط خودرا به خیبر خرم آباد تحمیل کرد.
- با قراردادی دو ساله ، مسعود شجاعی بازیکن چند فصل اخیر تراکتور رسما به تیم نساجی مازندران پیوست.
- پس از درخشش های اخیر با پیراهن اینترمیلان ، فدریکو دی‌مارکو توسط روبرتو مانچینی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد.
- عنوان قهرمانی تیمی جهان دررقابت‌های کشتی آزاد نروژ با شکست الهی از کف رفت . عرفان الهی نماینده وزن 70 کیلوگرم، که به جدول شانس مجدد راه یافته بود برابر کشتی‌گیر ارمنستانی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد و از رسیدن به دیدار رده بندی بازماند.
- تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ ، رتبه سوم را به خود اختصاص داد. پایان کار آزاد کاران تیم ایران سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز بود . 
- در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان به میزبانی نروژ گلیج با مدال برنز پرونده شاگردان درستکار را بست ،مجتبی گلیج در رده بندی وزن 97 کیلوگرم مقابل ماگومدگادجی نوروف از مقدونیه با نتیجه عالی 10 بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.
- طبق هماهنگی قرار است دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19 جمعه 16 شهریور و زیرنور ورزشگاه آزادی برگزار شود. البته میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، یاسین سلمانی و امید نورافکن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این مسابقه حضور ندارند و پرسپولیس دو عضو کادرفنی خود یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان را هم به دلیل همراهی تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی در اختیار نخواهد داشت.
- با توجه به اتفاقات چندروز اخیر در باشگاه نفت مسجد سلیمان و تصمیم ناگهانی فراز کمالوند برای جدایی از این تیم، جلسه‌ای در این خصوص با حضور مدیران باشگاه و کمالوند برگزار شد. دو طرف در این جلسه درخصوص وضعیت ادامه همکاری با یکدیگر به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند و در نهایت جدایی سرمربی از تیم منتفی شد. 
- محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در پایان جلسه اخیر این باشگاه گفت : نکته جالب شروع جلسه، تلاوت آیه‌های قرآن توسط فرهاد مجیدی بود. اصلا فکر نمی‌کردم او قرآن بخواند و با این کار اعضای هیات مدیره را تحت تأثیر خودش قرار داد. او نه فقط یک آیه، بلکه چند آیه قرآنی را به صورت حفظ خواند. این مسئله باعث افتخار من است که روزی با او هم‌بازی بودم. مجیدی به ما درس بزرگی داد که نگاه‌های‌مان را نسبت به یکدیگر تغییر دهیم. از کار مجیدی تعجب کردم و فکر نمی‌کردم کسی مثل او با آن فیزیک و استایلی که دارد این‌گونه درس بزرگی بدهد و نشان دهد چقدر در رابطه با افراد اشتباه می‌کنیم. 
- کمال‌ کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس در تمام بخش‌های تمرینات گروهی تیم شرکت کرد و بدین ترتیب مشکلی برای دیدار مقابل تیم الهلال نخواهد داشت.
- رونمایی از 3 بازیکن خارجی مدنظر استقلالی‌ها ، سرپرست تیم فوتبال استقلال، مذاکره با بازیکنان خارجی را تایید کرد. در همین راستا به واسطه وجود گابریل پین صحبت از ورود گزینه‌های ایتالیایی بود؛ اما در روز اخیر نشریه Football-Rumours طی گزارشی از بازیکنان مجاری و لهستانی مورد توجه استقلال خبر داده است .
- بر اساس تازه‌ترین رده بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان تیم پرسپولیس همچنان در جایگاه نخست ایران و سوم آسیا قرار دارد و در سطح جهانی نیز همچنان با یک پله صعود در رتبه 86 بسر می برد . استقلال نیز همچنان در رتبه دوم ایران جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در آسیا بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در جایگاه دوازدهم باقی مانده اند و در سطح جهانی هم با سه پله صعود به رتبه 230 رسیده اند.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : برای بازی روز پنج شنبه با امارات مشکلات زیادی داریم اما هیچ کدام از آن‌ها را بهانه نمی‌کنیم. امارات تیم خوبی است و اگر به آن ها فرصت بدهیم، برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. بازی‌های قبلی را بردیم اما بارها گفتم که در فوتبال خاطره وجود ندارد و تمام دغدغه ما باید معطوف به بازی‌های بعدی باشد.
- نفرات تیمهای اعزامی تنیس روی میز ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در قطر ، با کسب عناوین پنجمی تیم مردان و نهمی تیم بانوان و حذف در پیکارهای دونفره و انفرادی ، به کار خود پایان دادند و به کشور برگشتند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار