PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۶۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دیدار تدارکاتی بین تیمهای ملوان انزلی با استقلال تهران که قرار بود نیمه دوم مهر ماه برگزارشود ، لغو شد.
- دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات را کریستوفر جیمز داور استرالیایی قضاوت خواهد کرد. وی را در این مسابقه هموطنانش آنتون شیتینین و جورج لاکریندیس بعنوان کمک داور و جاناتان باریرو بعنوان داور چهارم همراهی خواهند کرد.
- بنا به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز، بدهی‌های مربوط به پرونده شکایت  آنتونی استوکس، کوین کنستانت، میمبلا و پاتریک به حساب‌های اعلام شده از سوی آنان واریز و مراتب این تسویه حساب به اتاق حل اختلاف و کمیته انضباطی فیفا ارسال شد. طبق روال موجود، باشگاه تراکتور در حال حاضر منتظر دریافت تایید وکلا و اعلام رفع ممنوعیت از نقل و انتقالات به فدراسیون فوتبال ایران است .
- مصاف دستگرمی ذوب آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز برای کسب آمادگی و همچنین ارزیابی بازیکنان ، بدون گل به پایان رسید ، ذوبی ها یک دیدار دوستانه دیگر با تیم نساجی پیش روی دارند.
- محمد بلبلی مهاجم استقلال که به طور قرضی به باشگاه دیگر رفته بود با حضور در دفتر باشگاه استقلال قرارداد خود را فسخ کرد.
- محمد صادق بارانی هافبک پیشین تیم‌های پیکان و نساجی مازندران ، امیر روستایی مهاجم تیم پیکان که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، محمد دهقان‌نژاد بازیکن تیم امید پرسپولیس، طبق درخواست فراز کمالوند مربی تیم به نفت مسجدسلیمان ملحق شدند.
- دوتیم پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در یک پیکار دوستانه تن به نتیجه تساوی یک بر یک دادند . 
- تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران و در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا (سن سیرو) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید و شاگردان لوئیس انریکه راهی فینال شدند. گل‌های اسپانیا توسط فران تورس در دقایق ۱۷ و ۲+۴۵ به ثمر رسید. تک گل ایتالیا را هم پلگرینی در دقیقه ۸۳ وارد دروازه حریف کرد‌. بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، در لحظات پایانی نیمه اول با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
- تیم ملی فوتبال ایتالیا به دنبال باخت 2 - 1 به اسپانیا ، پس از 37 بازی رسمی بالاخره طعم شکست را چشید و علاوه بر حذف نتوانست رکوردشکست ناپذیری خود را ارتقا دهد.
- زمان و مکان برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بدین شرح اعلام شد : شنبه 24 مهر : الوحده ـ النصر ساعت 18:30 ، ورزشگاه ملک سعود الباحه ، پرسپولیس ـ الهلال ساعت 21:30 ، ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض ، یکشنبه 25 مهر : پوهانگ کره جنوبی ـ ناگویا ژاپن ساعت 8:30 ، ورزشگاه جام جهانی جئونجو ، هیوندای کره جنوبی ـ اولسان کره جنوبی ساعت 13:30،
ورزشگاه جام جهانی جئونجو
- در مرحله نیمه نهایی والیبال زنان آسیا ، تیم بانوان سایپا، در سالن ورزشگاه ترمینال ناخون پاتچاسیما تایلند مقابل آلتای قزاقستان به میدان رفت تا شانس خود را برای راهیابی به فینال این دیدار‌ها محک بزند اما در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل این تیم شکست خورد ( 20 - 25 ، 25 - 21 ، 15 - 25 ، 22 - 25 ) 
- سیدمهدی سیدعلی، اشکان خورشیدی، محمدحسین زاهدی‌فر و حمید حاج ملک چهار داور لیگ برتری در تست های بدنی پیش فصل نمره قبولی را کسب نکردند. به این ترتیب در هفته پنجم از این داوران تست مجدد گرفته می‌شود. همچنین از داوران لیگ دسته اول تست بدنی گرفته می‌شود و هر داوری رد شود، تا پایان نیم فصل اول قضاوتی نخواهد داشت.
- رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال 2021 در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در 92 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلوگرم و محمد نخودی در 79 کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. در رده‌بندی تیمی ، ایران با 162 امتیاز به عنوان سوم دست یافت. روسیه با 173 و آمریکا با 165 امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند.
- رشید مظاهری با حضور در دفتر باشگاه ، قرارداد خود با استقلال را دو فصل دیگر تمدید کرد.
- در ملاقات علیرضا دبیر و بومگارتنر ، روسای کشتی ایران و آمریکا در نروژ ، رئیس آمریکایی از کشتی ایران برای برپایی یک مسابقه دوستانه ، دعوت به عمل آورد.
- روز پنج شنبه در دور سوم بازیهای مقدماتی جام جهانی در آسیا ، شاهد شش دیدار خواهیم بود : امارات با ایران ، کره جنوبی با سوریه ، عراق با لبنان (گروه اول) ، استرالیا با عمان ، چین با ویتنام ، عربستان با ژاپن (گروه دوم) منطقه کونکاکاف : آمریکا با جامائیکا ، هندوراس با کاستاریکا، مکزیک با کانادا. السالوادور با پاناما
- علی دایی بازیکن و مربی اسبق فوتبال ایران ، برای عمل جراحی کیسه صفرا در بیمارستان نیکان تهران بستری شد.
- فرشید اسماعیلی بازیکن چند فصل اخیر استقلال با عقد قراردادی به تیم العربی قطر پیوست .
 - دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های فوتبال اروپا ، شب پنج شنبه بین بلژیک با فرانسه در تورین ایتالیا برگزار خواهد شد. برنده این مسابقه روز 18 مهر با اسپانیا پیکار فینال را انجام خواهند داد. مصاف رده بندی هم در این زمان برگزار می شود .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار