PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در ادامه رقابتهای مرحله گروهی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در مناطق مختلف این نتایج به دست آمد : استونی 2 - بلاروس صفر ، چک 2 - ولز 2 (گروه 5) ، جبل الطارق صفر - مونته نگرو 3 ، لتونی صفر - هلند یک ، ترکیه یک - نروژ یک (گروه 7) ، مالت صفر - اسلوانی 4 ، روسیه یک - اسلواکی صفر ، قبرس صفر - کرواسی 3 (گروه 8) ، آلمان 2 - رومانی یک ، ایسلند یک - ارمنستان یک ، لیختین اشتاین صفر - مقدونیه 4 (گروه 10) ، آمریکا 2 - جامائیکا صفر ، هندوراس یک - کاستاریکا یک ، مکزیک یک - کانادا یک ، السالوادور یک - پاناما صفر 
- فرزاد آشوبی ، بازیکن استقلال و پرسپولیس ، سرمربی تیم گل ریحان البرز شد.
- به ادعای نشریه کوره ، سون هیونگ‌مین کاپیتان تیم ملی کره جنوبی در دیدار مقابل تیم سوریه، دچار مصدومیت شد و حضور او برای بازی با ایران، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
- در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان به میزبانی نروژ، پُشتام دومین برنز شاگردان بنا را ضرب کرد ، پژمان پشتام در مرحله رده‌بندی وزن 82 کیلوگرم مقابل زابو از مجارستان با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز برنز شد.
- همچنین محمدعلی گرایی در دیدار رده بندی وزن 77 کیلوگرم با نتیجه 9 بر 0 برابر کشتی‌گیر مجارستانی زیر 2 دقیقه به پیروزی رسید و اولین مدال برنز ایران در این مسابقات به دست آورد.
- دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا 16 اکتبر، روز شنبه 24 مهرماه در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد. بازی نیمه‌نهایی هم 19 اکتبر 2021 بین برنده این دو دیدار از ساعت 21 در یکی از دو ورزشگاه دانشگاه سعود یا فیصل بن فهد پرنس ریاض انجام می‌شود.
همچنین بازی فینال ، روز 23 نوامبر بین برنده‌های شرق و غرب آسیا در شهر ریاض به تصویر در می آید. ضمن اینکه زمان و مکان این دیدار هنوز مشخص نشده است.
- تیم فوتبال هوادار تهران ، مهمان تازه لیگ برتر در ورزشگاه نفت تهرانسر، هشتمین دیدار دوستانه پیش فصل خود را نیز با دو گل محمد قاضی و مرتضی آقاخان که به ترتیب روی پاس های محمد ستاری و علی درخشان به ثمر رسید، برابر صنعت نفت آبادان با برتری پشت سر گذاشت.
- در کمتر از یک ماه پس از حضور در کنار شهر خودرویی‌ها و همراهی او در اردوی تهران، به طور ناگهانی خداداد عزیزی خبر از کناره‌گیری خود از سمت محوله در باشگاه شهرخودرو داد و علت آن را هم نه اختلاف با عنابی‌پوشان، بلکه انعقاد قرارداد با یک شرکت فیلم‌سازی دانست.
- مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید و کلارنس سیدورف، بازیکن اسبق هلند و میلان، در جایگاه ویژه از تماشاگران دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات بود.
- باشگاه‌ پرسپولیس طی روزهای آینده مطالبات گابربل کالدرون و دستیارانش مربیان سابق خود را پرداخت خواهد کرد تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود. 
- علی اکبر یوسفی ملی پوش وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نیمه نهایی رقابت های جهانی نروژ به مصاف یاسمانی فرناندس از شیلی رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به فینال رسید. دیدارهای رده بندی و فینال شنبه شب برگزار می شود.  
- دیدار دوستانه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان با نتیجه سه بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.عیسی آل کثیر , سیدجلال حسینی و حامد پاکدل برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر برای سپاهان گلزنی کردند.
- در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ محمد رضا مختاری نماینده وزن 72 کیلوگرم برابر نماینده لیتوانی با نتیجه 10 بر 1 شکست خورد و از رفتن به فینال بازماند.
- محمدهادی ساروی نیز در نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم مقابل نیکولوز کاخلاشویلی از ایتالیا با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
- در کشتی فرنگی قهرمانی جهان ، با عدم صعود گئورگ غریبیان ارمنستانی، مهرداد مردانی شانس حضور در گروه بازنده‌ها را از دست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
- لیست نهایی 30 نامزد توپ طلا سال 2021 اعلام شد.
 مسابقات دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری رده مردان قهرمانی نوجوانان جهان با درخشش خیره کننده نماینده کشورمان همراه شد. علیرضا عباسپور موفق شد سه حرکت موفق را ثبت کند. وی 140، 143 و 147 کیلوگرم را بالای سر برد تا نفر اول حرکت یکضرب لقب بگیرد ، وی در دوضرب هم بر سکوی نخست ایستاد. عباسپور وزنه های 170، 171 و 181 را با موفقیت بالای سر برد تا مدال طلای این وزن را با مجموع را با 328 کیلوگرم کسب کند. پس از وی، دو وزنه بردار روس قرار گرفتند.
- غزاله حسینی ، دختر وزنه‌بردار ایران در دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان ، مدال تاریخی برنز دوضرب را برای کشورمان کسب کرد.
 - دو تیم تراکتور و مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان مس با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
- اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی یک روز پس از پیروزی دشوار برابر سوریه، در کمپ تمرین تیم های ملی خود مشغول انجام تمرینات ریکاوری شدند تا روز بعد با پروازی اختصاصی عازم تهران شوند.
- در مسابقات دسته 73 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی مردان نوجوان جهان ، اميرحسين حسین زاده توانست در حرکت اول 113 و در حرکت سوم 118 کیلو را با موفقیت بالای سر ببرد. وی در تلاش دوم ناکام بود. این ملی پوش کشورمان در حرکت اول دوضرب توانست 153 کیلوگرم را ثبت کند. تلاش دوم و سوم حسین زاده برای بالا بردن 160 کیلو به جایی نرسید و در مجموع، ششم جهان شد. 
- آنتونی تیلور انگلیسی به عنوان داور دیدار روز یک شنبه تیمهای اسپانیا و فرانسه در فینال لیگ ملتهای فوتبال اروپا انتخاب شد. دو تیم از ساعت 22:15 در ورزشگاه سن سیرو در فینال لیگ ملتهای اروپا به مصاف هم خواهند رفت ، از ساعت 16:30 در دیدار رده بندی نیز دو تیم بلژیک و ایتالیا در آلیانز رو در روی هم قرار خواهند گرفت. 
- با اعلام باشگاه استقلال، کمپ مرحوم ناصر حجازی سنگربان فقید ایران ، با کاشت چمن طبیعی مرغوب و ساخت یک زمین چمن مصنوعی جدید و باکیفیت، در انتهای نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.
- کیلیان امباپه به جوانترین بازیکن تاریخ تیم فرانسه تبدیل شد که به رکورد 50 بازی ملی می‌رسد. او همچنین بهترین بازیکن دیدار فرانسه با بلژیک شد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار