PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به تمجید از حریف امشب تیمش پرداخت و گفت از نتیجه تساوی با کره‌ای‌ها راضی نیست.
کیهان ورزشی-
دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی درباره برنامه تاکتیکی تیمش در نیمه‌های اول و دوم و جبران گل خورده، اظهار داشت: در نیمه اول می‌دانستیم در میانه زمین مشکل داریم و سعی کردیم با تغییراتی که دادیم فاصله بین بازیکنان خودمان و بازیکنان کره را کم کنیم. می‌دانستیم که یک دوئل سه به سه خواهیم داشت. در نیمه اول برای این برتری میانه زمین را از دست دادیم. آگاهانه می‌دانستم که اگر دو مهاجم را در جلو اضافه کنم تعادل تیم را به هم می‌زنم، ولی این تعادل را آگاهانه به هم زدم و بعد تغییر دادم تا تعادل ایجاد شود.

وی در واکنش به این سؤال که سردار آزمون در مواجهه با کره جنوبی به مشکل خورده بود، گفت: تمام بازیکنانم تلاش‌شان را کردند و می‌دانیم امروز بهترین روز سردار نبود، ولی نباید یادمان برود او مهره کلیدی ماست و گل‌هایی که آزمون در مرحله قبل به ثمر رساند باعث شد تیم ما به این مرحله صعود کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه ایران با این تساوی نیز شانس اول صعود به مرحله بعد است و نظرش در مورد مسابقات آینده چیست، گفت: اول بگویم من از تساوی امروز راضی نیستم، ولی باید بگویم کره تیم فوق‌العاده‌ای بود و بازیکنانی در سطح جهانی و تاپ دارد. از جایگاه‌مان در جدول راضی‌ام، نباید یادمان برود بازی امروز با رقیب مستقیم‌مان در راه صعود به جام جهانی بود. حتماً در نظرمان است که مشکلات را حل کنیم و برای رفع مشکلات کار خواهیم کرد.

«در نیمه اول به نظر می‌رسید از لحاظ فنی تیم ملی و شما سورپرایز شدید، آیا به نظرتان با شناختی که حریفان‌ از ما پیدا می‌کنند در بازی‌های آینده نیز امکان دارد دوباره مقابل حریفان غافلگیر شویم؟»، اسکوچیچ در واکنش به طرح این سؤال خاطر نشان کرد: اگر حرف‌های من را خوب گوش می‌دادید متوجه می‌شدید. ما اصلاً غافلگیر نشدیم. من گفتم که ما آگاهانه تصمیم گرفتیم در خط حمله مهاجم بیشتری داشته باشیم و در خط هافبک بازیکنانی کمتر. این هم به خاطر این بود که می‌خواستیم در جلو پُرتعداد باشیم، ولی وقتی دیدیم تعادل تیم به هم خورده سریع سیستم را تغییر دادیم. البته ما آماده چیزهای دیگر هم بودیم و اینطور نبود که مقابل کره غافلگیر شویم. باز هم تأکید می‌کنم من آگاهانه هافبک‌ها را کم کردم و این ریسکی بود که به‌عنوان سرمربی تیم انجام دادم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار