PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای المپیک و جهان گفت : پیش از حضور در رقابت های جهانی نروژ با خدای خود عهد بستم که در صورت کسب مدال طلا در این مسابقات مدال خود را به شهید گمنام کمپ تیم های ملی اهداء کنم. اگر خدا بخواهد صبح روز شنبه 24 مهرماه با حضور در خانه کشتی و در جوار مرقد پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس نذر خود را ادا می کنم.
- پس از دعوت رسمی رئیس فدراسیون کشتی آمریکا از فدراسیون کشتی ایران برای برگزاری یک دیدار تیم به تیم در این کشور، سایت فدراسیون کشتی آمریکا زمان برگزاری این رقابت ها اعلام کرد. بر اساس برنامه ریزی انجام شده دیدار دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا روز 23 بهمن ماه سال جاری و در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.
- تیم فوتبال صنعت‌نفت‌آبادان در دیداری تدارکاتی با نتیجه دو بر یک مقابل فولاد‌خوزستان به برتری رسید.
- قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب آهن با انتشار پستی در اینستاگرام جدایی خود را رسما از این تیم اعلام کرد.
- با اعلام باشگاه استقلال، کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، وارد تهران شد. یامگا در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد.
- اکیپ به نقل از یوفا خبر داد بازیکنان لژیونر در تیم‌های ملی تنها یک هفته قبل از جام جهانی قطر در اختیار تیم‌های ملی قرار می‌گیرند. 
- کرار جاسم هافبک عراقی که سابقه بازی در لیگ ایران را دارد به تیم نفت مسجد سلیمان پیوست .
- یاسر الشهرانی، ستاره باتجربه الهلال و تیم ملی عربستان، در بیمارستانی در ریاض MRI انجام داد و اشعه ایکس وجود تجمع مایعات در عضله ساق پا را نشان داد.
- باشگاه بورنموث اعلام کرد دیوید بروکس هافبک 24 ساله این تیم به سرطان مبتلا شده است و به زودی روند درمانی خود را آغاز خواهد کرد.
- مایک مانیان دروازه‌بان میلان پس از عمل جراحی 10 هفته از میادین به دور خواهد بود.
- دیدار امارات و عراق در ثانیه های پایانی شکل عجیبی به خود گرفت و شاگردان فان مارویک تا مرز پیروزی پیش رفتند اما VAR باب میل آنها کار نکرد و شوت خلفان مبارک را گل تشخیص نداد.
- روزنامه الشرق الاوسط نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم سنگینی را برای هرگونه بی‌نظمی و درگیری در طول این رقابت‌ها در نظر گرفته است. این روزنامه نوشت: AFC تصمیم گرفته است تا هر بازیکنی را که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث نزاع و درگیری می‌شود بین 4 ماه یا 6 دیدار از حضور در میادین محروم کند، کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر این محرومیت، بازیکن خاطی را تا 10 هزار دلار نیز جریمه می‌کند که در صورت درگیری دوباره، این جریمه دو برابر می‌شود.
- تیم فوتبال فولادخوزستان در نهمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود از ساعت 17 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم آبادانی به پایان رسید.
- تیم‌های نساجی و سپاهان در زمین مجموعه ورزشی الیاف به مصاف هم رفتند که حاصل آن تساوی یک بر یک بود . دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.
- مسابقات لیگ فوتبال فرانسه در فصل آینده با حضور 18 تیم انجام خواهد شد . 
- مالکان تیم اینتر میلان ایتالیا آماده هستند تا این باشگاه را به صندوق سرمایه‌گذاری عام عربستان‌سعودی (PIF) واگذار کنند. پس از خرید سهام باشگاه نیوکاسل انگلیس به مبلغ ۳۵۰ میلیون یورو توسط «محمد بن سلمان»، ولیعهد خاندان سلطنتی عربستان سعودی حالا به فکر خرید باشگاه اینتر است. 
- تست کرونا تئو هرناندز مدافع فرانسوی آس میلان ایتالیا مثبت اعلام شد.
- اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در پاویون فرودگاه مهرآباد، مهیای سفر به عربستان و شهر ریاض بودند اما با وجود هماهنگی قبلی، خبری از دریافت مجوز از طرف کشور میزبان و شهر مقصد نشد. به همین علت، اعضای تیم پرسپولیس به منازل خود بازگشتند تا با اطلاع‌رسانی بعدی به فرودگاه آمده و دوباره آماده سفر به عربستان شوند.
- جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در دیدار با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اشغالگر ‌پیشنهاد میزبانی جام‌ جهانی 2030 را مطرح کرد. 
- علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، نام 10 ورزشکار را برای شرکت در رقابت های جهانی اعلام کرد: 57 کیلو : سجاد محمدپور ، 60 کیلو : دانیال شه بخش ، 63 کیلو : اشکان رضایی 67 کیلو : مسلم مقصودی ، 71 کیلو : فرهاد منادی 75 کیلو : شاهین موسوی ، 80 کیلو : میثم قشلاقی ، 86 کیلو : علی جمالی ، 90 کیلو : طوفان شریفی ، 102 کیلو : پوریا امیری
 تیم ملی بوکس کشورمان پنجشنبه 29 مهر، ایران را به مقصد بلگراد پایتخت صربستان ترک خواهد کرد. 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌- با هت‌تریک مقابل لوکزامبورگ ، کریس رونالدو تعداد هت‌تریک های ملی خود را به عدد 10 رساند و از این حیث در دنیا رکورددار شد.
- با اعلام دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس؛ سرخپوشان برای دیدار مقابل الهلال عربستان هیچ مصدومی ندارند.
- نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه فولادشهر بازدید کردند و این ورزشگاه تایید نهایی برای میزبانی را گرفت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار