PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دریافت ویزای خود در فرودگاه، بدون معطلی و با استقبال ویژه از سوی میزبان، با دو دستگاه اتوبوس و اسکورت کامل، راهی هتل حیات ریجنسی شدند تا اردوی خود در ریاض پیش از دیدار مقابل الهلال را آغاز کنند. این بازی روز شنبه در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهد شد.
- با موافقت وزارت ورزش عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و الهلال و النصر و الوحده با حضور کامل هواداران برگزار می‌شود. دوبازی دیگر این مرحله در منطقه شرق به میزبانی کره جنوبی با حضور تماشاگران انجام خواهد شد . 
-  ادهم مخادمه اردنی به عنوان داور دیدار حساس روز شنبه پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
- بعد از مهلت یک ماهه فیفا به باشگاه پدیده برای پرداخت مطالبات استفان کوزین و عدم واکنش باشگاه مشهدی، در نهایت کمیته انضباطی فیفا پدیده خراسان را از هر گونه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی محروم کرد.
-  رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین قصد ندارد قرارداد قرضی «اللهیار صیادمنش» مهاجم ایرانی خود را تمدید کند و به همین علت او قرار است به فنرباغچه بازگردد.
- موضوع کناره گیری قاسم حدادی فر از تیم ذوب‌‌آهن روز گذشته با اعلام خداحافظی این بازیکن در فضای مجازی شکل کاملتری به خودش گرفت. به احتمال قوی دیدار هفته چهارم ذوب آهن مقابل سپاهان، بازی خداحافظی حدادی‌فر خواهد بود.
- طبق اعلام مطبوعات عربستان ، سه بازیکن الهلال بنام‌های سالم الدوسری، متئوس پریرا و محمد البریک که دچار مصدومیت شده بودند، مشکلی برای همراهی این تیم برابر پرسپولیس ندارند.
- پاتریک شیک مهاجم اهل جمهوری چک، باشگاه بایرلورکوزن ،جایزه "یوفا یورو 2022 Alipay" را به عنوان دومین گلزن  مسابقات قهرمانی اروپا دریافت کرد.
- قرارداد پدری توپچی بارسلونای اسپانیا  تا 2026 تمدید شد.
-  فران تورس مهاجم اسپانیایی منچستر سیتی به دلیل شکستگی در پای راست حداقل یک ماه و نیم قادر به همراهی سیتی زن‌ها نخواهد بود.
- تیم فولاد سیرجان با برتری سه بر صفر مقابل تیم ناخان تایلند به فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا راه یافت(25-19 ، 25-22 ، 25-22)
- پیرو قرارداد رسمی و قطعی که میان رضا عنایتی، مالک باشگاه هوادار و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه فناوری هیرکانیا به امضا رسید، صد درصد سهام باشگاه هوادار به شرکت مذکور واگذار شد.
- ناصر سالاری دروازه‌بان فصل گذشته مس رفسنجان به تیم تراکتور تبریز پیوست.
-  اگنس تیروپ، دونده 25 ساله کنیایی و دارنده دو مدال برنز قهرمانی جهان، با ضربات چاقو به قتل رسید. فدراسیون دو و میدانی کنیا ضمن تایید خبر کشته شدن خانم تیروپ، اعلام کرده که او توسط همسرش به قتل رسیده اما پلیس کنیا گفته هنوز در حال انجام تحقیقات است. تیروپ، موفق شده بود در مسابقات جهانی 2017 و 2019 در ماده 10 هزار متر، مدال برنز کسب کند؛ او، در المپیک توکیو هم، در ماده 5 هزار متر ،چهارم شد.
-  علیرضا اسدی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال، رسماً به‌عنوان مدیرعامل باشگاه هوادار معرفی شد. باشگاه هوادار پیش از این از واگذاری این باشگاه به هولدینگ بازرگانی معصومی و انتصاب حسین خبیری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه خبر داده بود که این تصمیمات ملغی شد.
- طبق ادعای دیلی میل ، براندون راجرز جانشین پپ گواردیولا  پس از بازنشستگی این سرمربی در سیتی زن‌ها خواهد بود.
- پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به ویروس کرونا مبتلا شد.
- دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با حضور 111 تکواندوکار در قالب 10 تیم از کشورهای ایران ( سه تیم شهرداری ورامین - لوازم خانگی کن - دانشگاه آزاد اسلامی)، عراق (دو تیم پلیس - الکتریسیته)، افغانستان (قفسه وکیلی)، پاکستان، عمان، لبنان و هند برگزار شد و در پایان  شهرداری ورامین با کسب دو مدال طلا، دو نقره، سه برنز و 424 امتیاز عنوان قهرمانی جام دهم را کسب کرد، لوازم خانگی کن با دو مدال طلا، سه نقره و 412 امتیاز نایب قهرمان و دانشگاه آزاد با دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز و  393 امتیاز سوم شد.
- یاسر شهرانی، مدافع الهلال به علت مصدومیت رسما دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد و از گزینه های ژاردیم پرتغالی برای رویارویی با نماینده ایران خارج شد.  
- با اعلام رسمی باشگاه نساجی مازندران ، شاهرخ بیانی بازیکن اسبق تیم‌ملی، استقلال و پرسپولیس  رسما به کادرفنی این تیم شمالی اضافه شد.
- دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در لیگ امیدهای تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید‌. اسماعیل حلالی و آرش برهانی به عنوان سرمربی ، هدایت دوتیم را برعهده دارند .
 - در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه هفته آینده (29 مهر) جدیدترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام می دارد طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1545 امتیاز و با یک پله صعود در رده بیست‌ویکم جهان و اول آسیا قرار دارد.
- با اعلام فدراسیون فوتبال لبنان؛ دیدار این تیم مقابل ایران در دور پنجم مسابقات راهیابی به جام جهانی در تاریخ 20 آبان، با حضور تماشاگر خواهد بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار