PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها توضیح داد.
کیهان ورزشی-

به نقل از سازمان لیگ فوتبال، فریبرز محمودزاده مدیر کمیته نقل و انتقالات این سازمان اظهار کرد: سازمان لیگ خود را موظف به اجرای قوانین و دقیق مقررات می‌داند و هیچ گونه دخالتی در آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ندارد لذا چگونگی باز شدن یا محدودیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌ها در عرصه داخلی بر اساس آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت بوده و سازمان لیگ بعد از صدور رای در کمیته تعیین وضعیت و ابلاغ دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادها و صدور مجوز بازی با رعایت سایر شرایط نقل و انتقالاتی اقدام‌ می‌کند.

 علی دایی، سرمربی پیشین سایپا در گفت‌وگو با ایسنا نسبت به باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه سایپا به سازمان لیگ اعتراض کرد. او درباره این موضوع و این که گفته می‌شود باشگاه سایپا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش، چک ضمانت به سازمان لیگ فوتبال داده است، اظهار کرده بود: سازمان لیگ نمی‌تواند درباره حق من تصمیم بگیرد و چنین کاری کند. چنین کاری غیر قانونی است. آقایان باید پول من را پرداخت کنند. مگر من با کمیته وضعیت یا سازمان لیگ قرارداد بسته بودم؟ من با باشگاه سایپا قرارداد امضا کرده بودم. بیش از دو سال زمان می‌گذرد و پول من را پرداخت نکرده‌اند و تا زمانی که پول من را بر اساس حکم کمیته استیناف پرداخت نکنند، رضایت نمی‌دهم.

با این حال با توجه به توضیحات مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ شاید بتوان گفت که حکم محکومیت سایپا بر اساس شکایت علی دایی در کمیته تعیین وضعیت به سازمان لیگ ابلاغ نشده و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالاتی سایپا باز است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار