شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- طی روزهای شنبه و یک شنبه (24 ، 25 مهر) ، بازیهای مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به میزبانی عربستان و کره جنوبی انجام می شود . شنبه 24 مهر : الوحده امارات ـ النصر عربستان ساعت 18:30 ، ورزشگاه ملک سعود الباحه ، پرسپولیس ایران ـ الهلال عربستان ساعت 21:30 ، ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض ، یکشنبه 25 مهر : پوهانگ کره جنوبی ـ ناگویای ژاپن ، ورزشگاه ملی جئونجو ، هیوندای کره جنوبی ـ اولسان کره جنوبی 
در ورزشگاه جام جهانی جئونجو
- فصل تازه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از روز شنبه شروع خواهد شد ، در اولین هفته و در روز شنبه ، ملوان با آرمان گهر سیرجان ، مس شهربابک با پارس جنوبی ، شهرداری آستارا با خیبر خرم آباد ، سایپا با استقلال خوزستان ، شاهین بوشهر با قشقایی شیراز مصاف خواهند داشت . 
- با وجود نیمکت نشینی مهدی طارمی ، تیم پورتو در جام حذفی پرتغال با پنج گل تیم سینترنسه را شکست داد.
- کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، با حضور در ساختمان باشگاه و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل ، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست. یامگا سابقه حضور در لیگ‌های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد.
- در لیگ فوتبال اوکراین؛ تیم زوریا لوهانسک در حضور 90 دقیقه ای صیادمنش و 73 دقیقه ای زاهدی با نتیجه سنگین 6 بر 1 مقابل شاختار دونتسک شکست خورد. 
- متاسفانه باخبر شدیم "حیدر عقیقی"، استاد بزرگ تکواندو و صاحب دان 8 این ورزش، به علت عارضه و جراحی از ناحیه سر، دار و فانی را وداع گفت. عقیقی ، تکواندو را در سال ۱۳۵۰ در باشگاه دخانیات تهران زیر نظر استاد داوود ارجمند شروع کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد
- نشست هماهنگی مدیران برای بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، به صورت ویدئویی برگزار شد. در این جلسه نزدیک به 30 نفر از مدیران ارشد کنفدراسیون، فدراسیون فوتبال عربستان، ناظران مسابقات، ناظران داوری و نمایندگان چهار تیم حاضر، شرکت کردند. در این جلسه تمامی موارد ورزشی، اجرایی و پزشکی این مسابقات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و هماهنگی‌ها به عمل آمد. 
- با شاهکار و درخشش صابر کاظمی تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی 3 بر 1 برابر العربی قطر، قهرمان مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا شد.
- تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل تیم دانشجویان ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد .
- تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 میهمان الهلال است. کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجو ساتو داور ژاپنی را برای قضاوت این بازی انتخاب کرد. این مسابقه همچنین با تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) برگزار خواهد شد. مای نینگ داور چینی هم قضاوت بازی النصر با الوحده را برعهده خواهد داشت.      
- تیم فوتبال امید ایران تحت هدایت مهدی مهدوی کیا در دیدار ی تدارکاتی با پنج گل تیم نیروی زمینی را شکست داد.
- اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، قرار است 11 بهمن به همراه روسای چند فدراسیون فوتبال منطقه، در تهران حاضر شود.
- در فاصله 4 روز تا آغاز لیگ برتر؛ 11 باشگاه مشکل ثبت قرارداد دارند ، محمودزاده با اشاره به این موضوع گفت: 11 باشگاه لیگ برتری هنوز کارهای اداری مربوط به ثبت قرارداد اعضای تیم خود را انجام نداده اند که این موضوع جای گلایه دارد. سپاهان یک ماه پیش امور مربوط به قراردادهایش را به اتمام رساند، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و نساجی باشگاه هایی هستند که قرارداد خود را به پایان رساندند اما 11 باشگاه دیگر هنوز اقدامی انجام نداده اند.
- قاسم حدادی‌فر بازیکن قدیمی فوتبال کشورمان گفت : دوست داشتم با پیراهن تیم ذوب‌آهن خداحافظی کنم اما در حال حاضر شرایط مساعد نیست که کنار تیم باشم و ذوب‌آهن نیز نیاز به آرامش دارد. اینکه می‌گویند در هفته چهارم خداحافظی می‌کنم، درست نیست و من چنین تصمیمی ندارم ، به هیچ وجه زیر بار بازی خداحافظی نمی‌روم.
- بعد از آغاز بلیت‎‌فروشی بازی پرسپولیس با الهلال در کمتر از یک ساعت تمام 22 هزار و 500 بلیت فروخته شد. قیمت جایگاه‌های VIP این ورزشگاه با مبلغ 4500 ریال(معادل 36 میلیون تومان) فروخته شد.
- در آغاز بازیهای هفته اخیر لیگ های فرانسه و آلمان ، پاری سن ژرمن با نتیجه 2-1 بر تیم آنژه غلبه کرد و هافن هایم هم با 5 گل از سد کلن گذشت . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار