PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: تلاش بر این است که هفته و روز ملی پارالمپیک، بین المللی شود.
کیهان ورزشی-

محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک، در مورد تولیدات ملی اظهار کرد: از دو سال قبل کار را شروع کردیم، الان در حال تولید هستیم، با صحبت مقام معظم رهبری کار جدی‌تر شد، البته سال گذشته از تولیدات ملی رونمایی شد و پیگیر موضوع هستیم.

وی همچنین در مورد استخدام ورزشکاران جانباز نیز گفت: استخدام ورزشکاران جانبازان و معلول توسط وزیر ورزش پس از دیداری که با رهبر داشتیم با سرعت عمل بیشتری در حال پیگیری است، البته کارهای اداری آن را به اتمام رسانده‌ایم و امیدواریم تا پایان سال بحث استخدام مدال آوران و حقوق آن‌ها در صندوق حمایت از قهرمانان نهایی شود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد زیر ساخت‌ها و توسعه آن در بخش ورزش جانبازان و معلولان تصریح کرد: موضوع زیرساخت‌ها کار ما نیست و اصلا بودجه‌ای در این زمینه برای کمیته ملی پارالمپیک تعریف نشده است، کار ما حمایت از فدراسیون‌ها در سطح جهانی، حضو در میادین بین المللی و تولیدات داخلی است.

وی در پایان در مورد روز ملی پارالمپیک گفت: این روز را در ایران شروع کرده‌ایم و امروز آن را در دنیا جشن می‌گیرند، تلاش می‌کنیم این روز را بین المللی کنیم. حتی نماینده کمیته پارالمپیک از نزدیک در مراسمی که شرکت کنندگان در آن به ۶۰ هزار نفر رسیده بود، بازدید داشت. متاسفانه به خاطر کرونا یکی دو سال است این مراسم با تعداد کمی برگزار می‌شود، اما اگر کرونا به اتمام‌ برسد، مراسم را به صورت وسیع‌تر برگزار خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار