PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، وزیر ورزش و جوانان به همراه جامعه ورزش با حضور در مرقد مقدس امام خمینی (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
کیهان ورزشی- 

به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه جامعه ورزش امروز(یک‌شنبه ۲۵ مهر) با حضور در مرقد مقدس امام خمینی (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ژاله فرامرزیان، مریم کاظمی پور و سینا کلهر معاونان وزیر ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیونهای ورزشی، سردار میرجلیلی رییس سازمان بسیج و عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: با توجه به فرارسیدن ۲۶ مهر هفته تربیت بدنی، تلاش کردیم هفته تربیت بدنی را با تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) آغاز کنیم.

وی از تشکیل ستاد برگزاری فعالیت و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های ارزشمند این ستاد حضور در مرقد و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) بود. امیدوارم‌ با حضور خود و جامعه ورزش همچنان پایبند آرمانهای بلند انقلاب باشیم.

وزیر ورزش ادامه داد: برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی با رویکرد توسعه ورزش همگانی طراحی شده که سعی کردیم این رویکرد را در بطن جامعه ورزشی احیا کنیم.

او خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ سال به خاطر کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما جامعه ورزش از این مساله روسفید بیرون آمد.

سجادی در پایان تصریح کرد: از نظر جسمی و روحی شرایط به گونه ای است که تلاش می کنیم با برنامه های ورزشی زندگی را به حالت عادی برگردانیم و نشاط و شادی را در بین جامعه ایجاد کنیم. امیدوارم وزارت ورزش به عنوان موتور تولید امید و عزت در رسالت خود موفق باشد.

در پایان این مراسم، حمید سجادی پس از تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به همراه معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران،  مسوولان کمیته ملی المپیک، رییسان فدراسیون‌های ورزشی و مسوولان بسیج ورزشکاران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار