PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
اعضای تیم فوتبال شمس آذر قزوین نتوانستند کارت بازی خود را دریافت کنند و با وجود حضور بازیکنان مس کرمان و تیم داوری در زمین، این دیدار لغو شد.
کیهان ورزشی-

پس از لغو دیدار دیروز دو تیم مس شهر بابک و پارس جنوبی جم به علت صادر نشدن کارت‌های بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی، امروز (یکشنبه) هم دیدار مس کرمان و شمس آذر قزوین به دلیل صادر نشدن کارت‌های اعضای تیم فوتبال قزوینی با وجود حضور بازیکنان مس و تیم داوری در زمین، لغو شد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ آزادگان در این خصوص گفت: هر دو تیم به دلیل این که نتوانستند به موقع قرارداد بازیکنان را ثبت کنند و آن‌ها را به سازمان لیگ برسانند، کارتی برای اعضایشان صادر نشد و مجوز حضور در میدان را نگرفتند. ناظران این دو بازی با ارائه گزارشی در این خصوص به کمیته انضباطی، تصمیم‌گیری برای برگزاری بازی در زمانی دیگر و یا ۳ بر صفر شدن این دو بازی به سود مس شهر بابک و مس کرمان را به این کمیته محول خواهند کرد و کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شرایط شمس آذر کمی با پارس جنوبی فرق داشت اما هر دو تیم زمان این را داشتند تا کارهای لازم را انجام دهند که موفق به این کار نشدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار