شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- از روز سه شنبه ( 27 مهر) هفته نخست فصل تازه لیگ برتر فوتبال ،  طبق این برنامه شروع خواهد شد : سپاهان با مس رفسنجان ، پدیده با آلومینیوم ، نساجی با فجر سپاسی ، پیکان با نفت مسجد سلیمان ،  چهارشنبه : گل گهر با تراکتور ، استقلال با هوادار ، صنعت نفت با ذوب آهن ، فولاد با پرسپولیس (30 مهر) 
- در ادامه بازیهای لیگ های باشگاهی در اروپا نتایج زیر به دست آمد : آلاوز صفر - بتیس یک ، آرسنال 2 - کریستال پالاس 2 ، ونیز یک - فیورنتینا صفر ، اسپانیول 2 - کادیز صفر 
- بنا بر اعلام مدیر عامل فولاد خوزستان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری بدون حضور تماشاگر در اهواز برگزار می شود.
- بسیاری معتقدند منچستریونایتد نیاز به‌تقویت بیشتر در زمستان دارد و سولسشر هم چنین توقعی از سران باشگاه دارد. طبق ادعای دیلی استار، مسئولان باشگاه حاضرند تا 83 میلیون یورو بودجه برای خرید زمستانی کنار بگذارند اما برای این مهم، یک شرط ویژه دارند. طبق این گزارش، اگر سولسشر بتواند تا انتقالات ژانویه یونایتد را در کورس قهرمانی و میان تیم های بالای جدول حفظ کند، آنگاه این بودجه به وی تعلق خواهد گرفت و برای خرید بازیکن اقدام خواهد شد.
- شعله المپیک زمستانی 2022 پکن روز دوشنبه در المپیا یونان روشن شد.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : به نظرم مهمترین چیز این است که ما تا اینجا روی جزئیات و کیفیت کار  تلاش کردیم . مشخصا حضورم در ایران به من خیلی کمک کرد. 7 سال در ایران بودم و کاملاً لیگ این کشور را می‌شناختم.  بارزترین ویژگی مردم ایران، مهمان نوازی آنهاست. در کشورهای اروپایی به دلیل نقص دانش تصویری اشتباه از ایران ساخته شده است. شما اگر به ایران بیایید متوجه خواهید شد که این ملت چقدر فوق العاده هستند و چقدر به ارزش‌های انسانی اهمیت می‌دهند.
- با حکم مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، میثم منیعی پیشکسوت این باشگاه به عنوان مدیریت مجموعه کمپ مرحوم حجازی منصوب شد.
- تمامی کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ظهر روز دوشنبه مراحل ثبت قراردادهای خود در هیات فوتبال اصفهان را انجام دادند.
- دیدیه دروگبا، مهاجم سابق چلسی به عنوان سفیر حسن نیت سازمان بهداشت جهانی برگزیده شد.
- قرارداد همکاری باشگاه استقلال با «های وب» رسما لغو شد.
- باشگاه صنعت‌نفت هنوز با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه است و در صورتی که مدیران این تیم، موفق به باز کردن پنجره این تیم نشوند، صنعت‌نفت در بازی نخست خود مقابل ذوب‌آهن با غیبت 15 بازیکن مواجه خواهد بود.
- اسامی محرومان لیگ برتر فوتبال ایران از فصل گذشته اعلام شد :  نادر غبیشاوی یک جلسه  ، سیروس پور موسوی دو جلسه ، حکیم نصاری یک جلسه ، اسماعیل قنبری  یک جلسه ، امیر قلعه نویی سه ماه ، سعید الهوئی دو ماه ، بهزاد بشتایم دو جلسه ، شهاب گردان یک جلسه ، علیرضا منصوریان سه جلسه ، سید محمد کریمی یک جلسه ، آرمین سهرابیان  یک جلسه
-  اجلاس جهانی بلاک چین (WBS) در دبی، امسال میزبان یک مسابقه دوستانه بوکس بین معامله‌گران، کارآفرینان و اینفلوئنسرهای برتر حوزه ارزهای دیجیتال بود.  این مسابقات به صورت خیریه و با حمایت صرافی بای‌بیت (ByBit) و قهرمان دو دوره بوکس جهان، امیر خان، برگزار شده و یادگاری‌هایی از جمله ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی در آن به حراج گذاشته شد.
-  سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته WKF در گزارشی با عنوان «شمارش معکوس برگزاری مسابقات جهانی امارات» از انتشار بولتن رسمی این رقابت ها خبر داد. بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی کاراته پس از یک سال تعویق به دلیل شیوع کرونا، طی روزهای 16الی 21 نوامبر 2021 (25 - 30 آبان) به میزبانی دبی برگزار خواهد شد.
- اعضای تیم فجر سپاسی شیراز پس از حضور در مازندران برای بازی با نساجی ، بر سر مزار مرحوم نادر دست نشان، مربی فقید فوتبال این استان حضور یافتند.
- مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال وعده جذب اسپانسر 500 میلیاردی برای این باشگاه را ارائه کرد.
-  با گلزنی مقابل والنسیا ، آنسو فاتی مهاجم جوان بارسلونا ،  به اولین بازیکنی تبدیل شد که قبل از سن 19 سالگی 13 گل در لالیگا به ثمر رسانده است .
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌- فرهاد مجیدی با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و در جلسه با مصطفی آجورلو، قرارداد خود را به مدت سه سال و تا پایان فصل 1403 - 1402تمدید کرد.
- روز سه شنبه ، نبرد مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با دیدار دو تیم عربستانی النصر با الهلال کلید خواهد خورد ، در منطقه غرب این دوتیم با غلبه بر تیمهای الوحده امارات و پرسپولیس ایران قدم به مرحله نیمه نهایی گذاشته بودند ، روز چهارشنبه هم بازی دو تیم پوهانگ و اولسان از منطقه شرق برای صعود یک تیم به فینال انجام می شود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار