PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۶۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مهدی طارمی مهاجم تیم ملی و تیم پورتو در توئیترش به دراگان اسکوچیچ طعنه زد.او در توئیتر خود در کنایه به دراگان اسکوچیچ که مدعی شده بود بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند نوشت:«باید عرض کنم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جای دیگری است.
- فوق ستاره پاری سن ژرمن با دبل مقابل لایپزیگ از رکورد رونالدو عبور کرد. مسی بدون احتساب گل های پنالتی به عدد 654 گل در 940 بازی رسید که از رکورد تعداد تمام گل های رونالدو بدون احتساب پنالتی ها با 653 گل در 1083 بازی عبور کرد. البته تعداد گل های رونالدو با احتساب پنالتی ها بسیار بیشتر از تعداد گل های مسی است و از این حیث بهترین گلزن تاریخ فوتبال است.
- در سه بازی از چهار مسابقه باقی مانده از هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران ، تیمهای استقلال ، گل گهر و ذوب آهن به ترتیب با نتایج یک بر صفر ، 4 -1 و یک برصفر از سد هوادار ، تراکتور و صنعت نفت گذشتند. دیدار پرسپولیس و فولاد روز جمعه برگزار خواهد شد . 
- آجورلو مدیرعامل استقلال با قاطعیت به تیم حقوقی خود دستور داده جزئیات ریز پرداخت‌های سازمان لیگ به باشگاه از این محل مشخص شود تا روشن گردد آبی‌های پایتخت چه میزان دریافتی از سازمان لیگ داشته‌اند.
- در 8 بازی باقی مانده از دور سوم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : بنفیکا صفر - بایرن 4 ، اسپارت مسکو 3 - لستر سیتی 4 (لیگ اروپا) ، سالزبورگ 3 - وولفسبورگ یک ، منچستر یونایتد 3 - آتالانتا 2 ، بارسلونا یک - دیناموکیف صفر ، زنیت صفر - یوونتوس 1 ، یونگ بویز 1- ویارئال 4 ، چلسی 4 - مالمو صفر ، لیل 0 - سویا 0
- در شرایطی که منچستر یونایتد توانست دوگل خورده در نیمه اول از آتالانتا را در نیمه دوم جبران کند ، رونالدو گل سوم تیمش را در لحظات حساس با ضربه سر به ارمغان آورد.
- طی قراردادی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و شرکت ایده پروران تبلیغ، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی باشگاه استقلال معرفی شد. طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری 500 میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالايی خواهد برد. 150 میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال است.
- با تصمیم شورای المپیک آسیا، ششمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا دو سال به تعویق افتاد. این بازی‌ها که قرار بود از 21 اسفند 1400 در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تصمیم شورای المپیک، در آبان 1402 (نوامبر 2023) برگزار می‌شود.
- مسابقات جام باشگاه های جهان در اوایل سال 2022 در امارات متحده عربی انجام خواهد شد . 
- در پایان سومین دوره رقابت‌‎های تکواندو آزاد آسیا در گروه مردان، هوگوپوشان ایران با کسب تمامی مدال های طلا در اوزان هشتگانه قهرمان شدند، روسیه نایب قهرمان شد و هند بر سکوی سومی ایستاد.این مسابقات در گروه مردان با حضور 192 تکواندوکار از هشت کشور افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند در تهران آغاز و امروز به پایان رسید.
- تیم پوهانگ پس از تساوی یک بر یک با اولسان در وقت های معمولی و اضافی ، با تحمیل 5 - 4 خود به حریف به فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا راه یافت . مسابقه فینال این تیم با الهلال روز دوم آذر ماه در عربستان انجام خواهد شد . 
- استیو بروس سرمربی نیوکاسل از هدایت این تیم برکنار شد.
- با حکم کمیته تعیین وضعیت؛ باشگاه تراکتور به پرداخت 821 میلیون تومان، طلب رضا اسدی بازیکن این فصل پرسپولیس محکوم شد.
- مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر روز جمعه اول آوریل (12 فروردین 1401) در دوحه انجام خواهد شد. چهره 32 تیم حاضر در جام جهانی تا پایان مارس 2022 مشخص خواهد شد و سپس قرعه کشی معتبرترین تورنمنت فوتبال در کشور میزبان این رقابت ها انجام می شود.
- کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب بازی با آتالانتا به رکورد 300 بازی برای باشگاه منچستریونایتد رسید.
- قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا تا سال 2027 تمدید شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار