PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای فصل تازه لیگ فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : فنرباغچه 2 - آنتورپ 2 ، رازگراد صفر - براگا یک ، میتیلند یک - ستاره سرخ یک ، راپید وین 2 - دینامو زاگرب یک ، لاتزیو صفر - مارسی صفر ، رنجرز 2 - بروندبی صفر ، لوکوموتیو صفر - گالاتاسرای یک ، وستهام 3 - کنگ صفر ، اسپارتا پراگ 3 - لیون 4 ، آیندهوون یک - موناکو 2 ، اشتورم گراتس صفر - سوسیه داد یک ، ناپولی 3 - لژیاورشو صفر ، فرانکفورت 3 - المپیاکو یک ، بتیس یک - له ورکوزن یک و ...
- مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده قبلی بخشی از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کردند. هرکدام از اعضای استقلال 15 الی 20 درصد از مطالبات خود را روز گذشته دریافت کردند تا مشکلات مالی این تیم کاهش پیدا کند.ظاهراً استقلالی‌ها قرار است هفته آینده نیز بخش دیگری از مطالبات فصل گذشته بازیکنان را به حساب آنها واریز کنند.
- باشگاه تراکتور اعلام کرد، فیفا پرداخت بدهی پنج پرونده خارجی شاکی که باعث محرومیت این تیم از نقل و انتقالات شده بودند را به طور کامل تائید کرد. بر اساس اعلام فیفا به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه تراکتور از حیث بین المللی منعی برای نقل و انتقالات ندارد.
- مسابقه دو تیم فجرشهید سپاسی و گل گهرسیرجان از سری بازیهای لیگ برتر روز دوشنبه 3 آبان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود. این مسابقه به جای ساعت 18 در ساعت 16 آغاز خواهد شد. دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد نیز روز یکشنبه 2 آبان ساعت 16 در ورزشگاه شهدای مس سرچشمه انجام می شود.
- سازمان لیگ برنامه و اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد : نفت مسجدسلیمان - سپاهان ( کمیل غلامی) ،مس - شهرخودرو (عبدالنبی پورخلف) ، هوادار - پیکان ( محمدرضا تارخ ) ، ذوب‌آهن - استقلال (حسن اکرمی) ، فجرسپاسی - گل‌گهر ( علی‌اصغر مومنی) ، تراکتور - صنعت‌نفت ( روح‌الله شریفی) ، آلومینیوم - فولاد (میثم حیدری ) ، پرسپولیس - نساجی ( امیر عرب براقی)
- منصور باقری، هافبک فصل گذشته ماشین سازی و مهدی شریفی، مهاجم سابق پرسپولیس که به تازگی به شهرخودرو پیوسته بودند از این تیم جدا شدند.
- برای اولین بار از سال 1997، کانادا وارد 50 کشور برتر رده بندی مردان فیفا شد. آنها سال را با رتبه 72 شروع کردند و از آن زمان به رتبه 48 صعود کرده اند. 
- قاضی پرونده مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که تا صبح روز جمعه مشخص خواهد شد که بنزه مای فرانسوی در خصوص اخازی مجرم است یا بی‌گناه.
- با اعلام فیفا 57 نفر دیگر از ورزشکاران فوتبال و بسکتبال زنان افغانستان و خانواده‌هایشان از این کشور خارج و وارد دوحه قطر شدند.
- با اعلام اعلام عبدالله ویسی؛ علیرضا رضایی، دروازه‌بان سوم استقلال با قراردادی قرضی به فولاد پیوسته است.
- مهدی رجب زاده ملی پوش سابق شیرازی ، رسما سکان هدایت تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز را به دست گرفت.
- امیرحسین خدامرادی هافبک فصل گذشته استقلال با امضای قراردادی 3 ساله به هوادار تهران پیوست.
- تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال، بدون تغییر در رتبه 22 جهان و اول آسیا باقی ماند.
- گادوین منشا مهاجم خارجی و فصل گذشته گل گهر با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.
- طبق اعلام باشگاه بایرن‌مونیخ تست ناگلزمن سرمربی جوان این تیم مثبت اعلام شد. وی در مسابقه اخیر بایرن با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا ، بر روی نیمکت باواریایی ها حضور نداشت . 
- کریس رونالدو به 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است و با پیشی گرفتن از لیونل مسی (37) از این حیث رکورددار شد.
- مانوئل نویر سنگربان تیم ملی آلمان به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاه بایرن مونیخ رسید.
- با اعلام گرشاسبی، مدیرعامل فولاد، دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس به صورت آزمایشی با واحد سیار HD پخش می شود.
- در پی عدم وصول مبلغ چک ، معمایی، مدیرعامل شهرخودرو گفت : روی چک باشگاه استقلال در خصوص امین قاسمی‌نژاد حساب کرده بودیم تا طلب بازیکنان را بدهیم ما نسبت به اعتراض بازیکنان بی‌تفاوت نیستیم. حالا که چک قاسمی‌نژاد پاس نشد از طریق دیگری پیگیر هستیم و به‌زودی این 10درصد را به آنها، پرداخت می‌کنیم.
- محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : حرف‌های عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به نوعی خوراک برای بیگانه هاست، او و مشاور حقوقی‌اش باید جواب بدهند که چرا چنین حرف ‌هایی را مطرح کردند. نباید به مسائلی که امروز بیشتر جنبه خرافات دارد بپردازیم .
- فرهاد مجیدی مربی استقلال گفت : در نیمه اول بازی با هوادار اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط تیم‌مان بهتر شد . با این‌که تیمم پیروز شده اما از نحوه بازی بازیکنانم رضایت ندارم ، من نفهمیدم چه اتفاقی افتاد پنالتی تکرار شد.
 - اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازیکنان ایرانی تاکنیک پذیر نیستند، اما طارمی مهاجم گلزن تیم ملی در صفحه توییتر خود بیان کرد که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی، از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند، اما متاسفانه مشکلات جای دیگری است. بر همین اساس فدراسیون فوتبال به دنبال این است تا ارتباط اسکوچیچ و طارمی را بهتر کند و آن‌ها را آشتی بدهد.
- روز جمعه ، در آخرین بازی هفته نخست فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت . 
- عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت : هفته اول وضعیت همه تیم‌ها مشابه است اما پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی بوده و آماده‌تر نشان می دهد . امیدوارم بتوانیم در این بازی از امیتاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. گول نمی‌خوریم که پرسپولیس در آسیا حذف شده و باید با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی کنیم تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان کسب نماییم . 
- تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ زنان ایران در بازی فینال مقابل تیم قدرتمند روسیه صف آرایی و نتیجه را سه بر یک واگذار کرد. فاطمه اسماعیلی تک گل این دیدار را برای تیم ملی کشورمان به ثمر رساند. این نخستین حضور بانوان هاکی روی یخ ایران در رقابت‌های بین المللی بود. 
- در نشست خبری قبل از مسابقه با فولاد در هفته اول رقابتهای این فصل لیگ ، یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس گفت : باور نمی‌کردیم هواداران پس از باخت تلخ مقابل الهلال این گونه از ما حمایت کرده و قوت قلب تیم شوند. این موضوع شاید بیشتر من را آزار می‌دهد و امیدوارم این محبت و بزرگواری هواداران را هرچه زودتر جبران کنیم. باید از بازی مقابل الهلال درس بگیریم و خیلی امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد. بازی با فولاد برای ما یک شروع جدید است. حالا وارد یک رقابت جدید شدیم و می‌خواهیم با دست پُر از این بازی خارج شویم. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار