PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۶۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در چهار مسابقه جذاب و دیدنی از لیگ های فوتبال باشگاهی اروپا ، تیم رئال مادرید درلالیگای اسپانیا نبرد الکلاسیکو با بارسلونا را 2-1 پیروزشد ، لیورپول در ورزشگاه اولد ترافورد با حضور آلکس فرگوسن و کنی دالگلیش با زدن پنج گل ، منچستریونایتد را زمین زد. صلاح با زدن سه گل چهره شاخص بود ، در فرانسه نبرد مارسی با پاری سن ژرمن بدون گل شد ، در ایتالیا ، رم و ناپولی صفر بر صفر و اینتر با یوونتوس یک بر یک شدند. آژاکس هم با پنج گل ، آیندهوون را در لیگ هلند ضربه کرد.
- در آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، تیم سپاهان در ورزشگاه فولاد اهواز (زمین بی طرف) بانتیجه سه بر صفر ، نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد اما بازی پدیده با مس رفسنجان با عدم حضور پدیده برگزار نشد.
- حمید سجادی وزیر ورزش کشور گفت : اگر اراده‌ای باشد، شرایط و مقدمات کار فراهم است که پرسپولیس و استقلال را در عرض دو تا سه ماه شروع به آغاز کار واگذاریشان کنیم. الان سربسته به شما می‌گویم دستورات و مجوزهای کار را گرفتم و اراده‌اش هم وجود دارد و به زودیِ زود خبرهای خوبی را به هواداران دوباشگاه محبوب و پرطرفدار کشور درباره بحث واگذاری دوتیم خواهیم داد.
- طبق اعلام رسانه های انگلیس بکام به دلیل تجارتش در مدلینگ با دولت قطر قراردادی 10 ساله امضا کرد تا سفیر این کشور در جام جهانی 2022 شود. بکام برای تبلیغ جام جهانی قطر مبلغ 150 میلیون پوند از قطری ها دریافت کرده است.
- در جریان مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی جهان که در فرانسه برگزار شد، اتفاق عجیبی رخ داد و  20 دوچرخه متعلق به تیم دوچرخه سواری ایتالیا به ارزش چند صد هزار یورو به سرقت رفت.
- قرارداد فدراسیون فوتبال ایران برای اجاره سیستم کمک داور ویدویی(VAR) از شرکت هنگ کنگی سمیپل لاو در آستانه فسخ قرار دارد. از قرار معلوم این شرکت در پاسخ به نامه فدراسیون جهانی فوتبال برای تایید همکاری با ایران، پاسخ منفی داده و اعلام کرده است که حاضر به ارائه خدمات و ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال نیست.
- باشگاه پرسپولیس خواستار شماره حسابی از ترکیه برای پرداخت پول کالدرون شد تا این پول را طی یک روز پرداخت نماید. سرخپوشان قصد دارند روز دوشنبه پول کالدرون را پرداخت کنند. 
- کشور صربستان روز شنبه مانع عبور تیم بوکس کوزوو از مرز برای شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی جهان شد زیرا ورزشکاران این کشور از برداشتن نمادهای ملی بر روی تجهیزات خود امتناع کردند.لطیف دمولی، رئیس فدراسیون بوکس کوزوو گفت: به ما گفته شد که می‌توانیم بدون نماد کوزوو از مرز عبور کنیم، اما من قبول نکردم.سه بوکسور این تیم قرار بود در مسابقات بوکس قهرمانی مردان جهان که از روز یکشنبه در بلگراد آغاز ‌شد، شرکت کنند.
- علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس در آخرین تمرین  قبل از سفر به اهواز، نسبت به نیمکت‌نشینی در این تیم اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نام این بازیکن را از لیست بازی با فولاد خط بزند. ابراهیمی که در تمرین دیروز پرسپولیس غایب بود، در تمرین روز یکشنبه هم شرکت نکرد. باید دید کادر فنی پرسپولیس در مورد این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت.
- در بازیهای هفته اخیر لیگ فوتبال یونان ، تیم آاک با گلزنی انصاری فرد و حاج صفی با نتیجه سه بر یک در زمین ولوس به برتری رسید.
- صد و پنجمین گل محمدصلاح در لیگ برتر، او را به عنوان بزرگترین گلزن آفریقایی در تاریخ لیگ جزیره معرفی کرد. 
- تیم زنیت در ادامه پیکارهای لیگ فوتبال روسیه با نتیجه 7 - 1 تیم اسپارتاک مسکو را شکست داد ، سردار آزمون زننده دوگل از سه گل اول زنیت بود.
- جمشید نظمی طی نامه‌‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال که رونوشت آن به  وزیر ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان منطقه شمالغرب کشور، استاندار استان آذربایجان شرقی و ریاست سازمان لیگ نیز ارسال شده، در راستای احقاق بخشی از حقوق قانونی باشگاه، خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی تیم تراکتور شد.
-  بازیکنان تیم پدیده برای دیدار برابر مس رفسنجان به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی و عدم دریافت مطالبات‌شان از سفر به سرچشمه امتناع کرده و در زمین مسابقه حاضر نشدند تا نتیجه بازی روی اسکوربورد ورزشگاه 3-0 به نفع مس اعلام شود.
- روز دوشنبه در ادامه پیکارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، هوادار با پیکان ، ذوب آهن با استقلال ، فجر سپاسی با گل گهر ، تراکتور با صنعت نفت و روز چهارشنبه ، آلومینیوم با فولاد خوزستان و پرسپولیس با نساجی مصاف خواهندداد.
- در مسابقات لیگ های باشگاهی فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : سویا 5 - له وانته 3 ، بتیس 3 - وائه کانو 2 ، اتلتیکومادرید 2 - رئال سوسیه داد 2 ، فیورنتینا 3 - کالیاری صفر ، ورونا 4 - لاتزیو یک ، کلن 2 - له ورکوزن 2 ، اشتوتگارت یک - اونیون برلین یک ، بوخوم 2 - فرانکفورت صفر ، لورین یک -  بوردو یک ، موناکو 3 - لورین یک ، لانس 4 - متز یک ، ریمس یک - ترویس 2 ، رن یک - استراسبورگ صفر

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار