PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۶۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
مدیرعامل و سرمربی سابق پدیده در تمرین امروز این تیم، دچار درگیری لفظی شدند.
کیهان ورزشی-

ظهر امروز (سه‌شنبه) رضا مهاجری، سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده در تمرین این تیم حاضر شد تا نشان دهد استعفا نکرده و حاضر است به کار خود در این تیم ادامه دهد. او دقایقی با اکبر میثاقیان صحبت کرد و میثاقیان از او خواست تا برگردد و کار فنی را برعهده بگیرد.

پس از این صحبت‌ها، معمایی به این جمع اضافه شد و دقایقی صحبت کرد که این صحبت‌ها به درگیری لفظی او و رضا مهاجری ختم شد. معمایی ادعا کرد که به دلیل "بی‌احترامی بازیکنان به مهاجری" او را از کار برکنار کرده و مهاجری در جواب او گفت: «این حرف‌ها و صحبت‌ها نخ‌نما شده است، شما به خاطر بی‌احترامی بازیکنان، به من گفتید نیایم؟ فعلا که بسیاری از آن‌ها به خاطر من اینجا هستند. شجاعت داشته باشید و حقیقت را بگویید.»

پس از این تعدادی از بازیکنان نیز با حمایت از مهاجری عنوان کردند که بدون قرارداد و تنها به خاطر او به تمرین آمده‌اند و حامی سفت و سخت سرمربی سابق مشهدی‌ها هستند. در این میان، یکی از لیدرهای تیم فوتبال پدیده شروع به پا در میانی و آشتی دادن مدیرعامل و سرمربی سابق شهرخودرو کرد و خواست به جای دعوا، این دو راه حلی در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان برای حل مشکلات تیم مشهدی بیابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار