شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رقابت های لیگ های داخلی فوتبال ادامه یافت و نتایج زیر به دست آمد : ویارئال 3 - کادیز 3 ، اسپانیول یک - بیلبائو یک ، آلاوز یک - الخه صفر ، آس میلان یک - تورینو صفر ، اسپیتزا یک - جنووا یک ، ونیز یک - سالرنیتانا 2 ، جام اتحادیه انگلیس : چلسی 4 - ساوتهمپتون 3 (باپنالتی) ، آرسنال 2 - لیدز صفر ، پارک رنجرز یک - ساندرلند 3 (با پنالتی)
- تیم های دورتموند ، هرتا برلین ، لایپزیگ ، مونیخ 60 ، هافن هایم ، فرایبورگ ، هامبورگ و ماینز با غلبه برحریفان به دور بعدی مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان راه یافتند ، در ادامه این پیکارها ودر حساسترین بازیها ، چهارشنبه شب ، گلادباخ با بایرن مونیخ و کلن با اشتوتگارت به میدان خواهند رفت . 
- ال‌کلاسیکوی یکشنبه بین بارسا با رئال ، با عبور از 8 مسابقه منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد، به پرتماشاگرترین مسابقه فوتبال در دوران پس از کرونا تبدیل شد.
- سجاد جعفری  مدافع مصدوم ذوب آهن پس از سربه سر شدن با یامگا مهاجم خارجی استقلال گفت : بالای اَبروی سمت چپم حدود پنج سانتی‌متر باز شده و به استخوان رسیده است! اَبرویم 30 بخیه از زیر و رو خورده است. امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد تا بتوانم دوباره برای ذوب‌آهن بازی کنم.
- افشاگری داوری لیگ برتری در برنامه تلویزیونی، بار دیگر لزوم ورود قاطعانه نهادهای نظارتی را به پستوهای فدراسیون فوتبال یادآوری کرد.
- مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتکواندو به منظور حضور در پیکارهای جهانی 2021 ترکیه برگزار و سعید صادقیان پور، علیرضا بخت، سجاد جوانبخت، مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، حامد حق شناس رایحه شهاب، فاطمه دودانگه و مهتاب نبوی نفرات دعوت شده به اردوهای تیم‌ ملی شدند. نهمین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو طی روزهای 20 و 21 آذر به میزبانی استانبول برگزار می شود.
- سازمان صداوسیما در سال 99 ، علی‌رغم اینکه برخلاف سال‌های گذشته مکلف به واریز درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی نزد خزانه‌داری کل‌ کشور بوده  اما تاکنون ریالی از مبلغ تعیین شده را واریز نکرده و با توجه به اتمام سال، پرونده این پرداخت به وزارت ورزش و جوانان بسته شده است.
- مهرداد سراجی هنگام حضور به مرکز ملی فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود برای ورود سیستم کمک‌داور ویدئویی با شرکتی از رژیم صهیونیستی (اسرائیل) قرارداد بسته شده عنوان کرد: لعنت بر اسرائیل! اگر چنین چیزی باشد وامصیبتا است. همه ما باید دقت بیشتری کنیم. مجلس و همه ما باید پافشاری کنیم که چنین اتفاقی نیفتد.
- حضور همزمان میثاقیان و مهاجری در سر تمرینات تیم پدیده مشهد باعث شد بین مدیرعامل و مهاجری جرو بحث شود ، بازیکنان نیز به طرفداری از مهاجری گفتند با مهاجری ده درصد مطالباتمان را می خواهیم و با میثاقیان ، 30 درصد ! 
- نشریه «اکیپ» فرانسه در گزارشی با ارائه فکت هایی ، لیونل مسی ، ستاره پاری سن ژرمن را شانس اول کسب  جایزه توپ طلای 2021 جهان معرفی کرد ، لیست نامزدهای اصلی کسب توپ طلا از سوی نشریه اکیپ به ترتیب لئونل مسی، رابرت لواندوفسکی، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو معرفی شدند ، لیونل مسی تا کنون ۶ بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را کسب کرده و از این حیث نیز رکورددار است.
-  جلسه هماهنگی قبل از دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی با حضور نماینده فدراسیون ، نماینده هیات فوتبال استان تهران و عوامل اجرایی برگزارشد ، در این نشست مقرر گردید، تیم پرسپولیس  با لباس قرمز و تیم نساجی با لباس سورمه ای به میدان خواهند رفت.  این بازی از هفته دوم مسابقات لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس روز چهارشنبه (5 آبان)  از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.
- علی دایی از  شخصیت های بارز فوتبال کشورمان در تازه ترین مصاحبه خود گفت :  زمانی به فوتبال برمی‌گردم که خودم صلاح بدانم و فکر کنم شرایط بهتر شده، می‌توانم کاری کنم و در فوتبال نفس بکشم. من میانه‌ای با دلال و دلال بازی و فساد ندارم. وقتی می‌آیم که احساس کنم اطرافم پاک است و آزارم نمی‌دهد. 
- نشریه اسکای که آغاز مذاکرات با کونته را برای هدایت تیم شیاطین سرخ تایید کرده بود، در خبر فوری نوشت: «انتظار می رود اوله گونار سولسشیر، سرمربی منچستریونایتد علیرغم شکست سنگین این تیم مقابل لیورپول، همچنان سرمربی اولدترافورد باقی بماند.
- الهامی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه ها و سختی هایی داریم اما می خواهیم با اتحاد از این مسیر عبور کنیم. بازی فیزیکی در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود.
- نشست خبری یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس : گرفتن 3 امتیاز در بازی با نساجی برای ما یک اصل است مطمئنا  فوتبال هجومی و همیشگی را از پرسپولیس شاهد خواهید بود.
- قراربود «رودی ژستد» بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی ، راهی تهران شود تا در تست‌های پزشکی حضور یابد. این بازیکن پس از تایید آبی پوشان با قراردادی 2 ساله برای استقلال به میدان می‌رود. توافقات نهایی میان ژستد و استقلال انجام شده است و «ژستد» برای عقد قرارداد راهی تهران می‌شود.
- با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران، میزبانی لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 تایید شد و شاگردان اسکوچیچ برای برگزاری هفته پنجم مقدماتی جام جهانی به شهر صیدا خواهند رفت . 
- با حکم زاکانی شهردار تهران، حسین اوجاقی به عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب شد. اوجاقی داری مدرک دکتری تربیت بدنی و‌ علوم ورزشی از دانشگاه تهران و نایب رئیس و عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو است. وی همچنین عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون بین المللی ووشو و مدیر فنی و سر مربی تیم ملی ووشو به حساب می آید.
- علی دشتی توپچی خوزستانی و وینگر فصل گذشته گل‌گهر به تراکتور پیوست.
- واکنش کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به افشاگری‌ها درخصوص فساد در داوری : داوران سالم هستند؛ مدرک دارید رو کنید! اگر کسی مستند دارد ارائه کند. این فدراسیون با سلامت کارش را پیش می برد و به همه موارد ورود می کند. با کسی تعارف نداریم و با کسی که راه را اشتباه برود فدراسیون فوتبال ورود می کند.  در مورد سلامت و صداقت داوران شکی ندارم. از جنس داوران هستم و می دانم که با چه زحمتی برای بهترین بودن تلاش می کنند. 
- از گوشه و کنار شنیدیم ، علی کریمی به زودی و در قامت یک کارشناس به فوتبال برمی‌گردد.تبلیغات برنامه «یازده» برای پخش از سامانه فیلم‌نت آغاز شده و بعد از آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری حالا رسانه‌ها از حضور ثابت علی کریمی در این برنامه خبر داده‌اند تا ستاره فوتبال ایران برای اولین بار با یک برنامه همکاری کند. اجرای این برنامه را خداداد عزیزی بر عهده دارد.
- در دومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان 2021 صربستان ، اشکان رضایی بوکسور وزن 63 کیلو گرم تیم ملی در گام نخست به مصاف «زمویدینیا» از لیتوانی رفت و توانست در هر سه راند به برتری برسد و به مرحله یک شانزدهم راه یابد تا در این مرحله با «لینچ» از اسکاتلند دیدار کند. دومین نماینده ایران سید شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلو است که  مقابل «توراتوف» از قرقیزستان به روی رینگ رفت و حریف را در سه راند شکست داد.
- مارکو وراتی ستاره پاری سن ژرمن به دلیل آسیب‌دیدگی چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
-  گروه بندی دوگانه فصل جدید فوتبال لیگ دسته دوم کشور بدین صورت انجام شد. گروه اول : شهدای بابلسر، چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهرداری ماهشهر، علم و ادب تبریز، شهدای رزکان البرز، نیروی زمینی تهران، شمس آذر قزوین، ایرانجوان بوشهر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر. گروه دوم : شهرداری نوشهر، گل ریحان البرز، مس نوین کرمان، شهیدقندی یزد، اسپاد الوند تهران، نود ارومیه، شاهین بندر عامری، خلیج فارس بندرماهشهر، اترک بجنورد، پاس همدان، عقاب تهران، فولادنوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز، ون پارس نقش جهان.
- تاج‌فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی اعلام کرد: اگر باشگاه پدیده تا پنجشنبه تسویه حساب نکند در دیدار شنبه مقابل نفت مسجد سلیمان اجازه استفاده از ورزشگاه امام رضا( ع ) را نخواهیم داد.
- در پیکارهای جام حذفی پرتغال تیم پورتو در زمین تیم سانتاکلارا دو بر یک شکست خورد. تنها گل تیم پورتو را مهدی طارمی به ثمر رساند.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌- در دو دیدار باقی مانده از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، تیم های آلومینیوم اراک با فولاد و پرسپولیس با نساجی در ساعت 18 روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار