PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست، اگر لازم باشد بعداً درمورد آنها صحبت خواهم کرد.
کیهان ورزشی-
یحیی گل‌محمدی پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم پرس شدید داشتند. بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت، اما بازی خوبی از آب در آمد و تماشاگرپسند بود. نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم داشته باشیم. گفته بودم اصلاً بازی راحتی نیست. امیدوارم در هر صورت بتوانیم این روند را ادامه دهیم، هرچند مشکلات زیادی داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند. امیدوارم که این مسائل هرچه زودتر برطرف شود، چون درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست. اگر لازم باشد بعداً درمورد آنها صحبت خواهم کرد. امیدوارم از این شرایط خارج شویم چون در شان ما نیست که در این شرایط باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نیاز به جذب بازیکن خارجی باشد به آن فکر می‌کنیم، اما فعلا شرایط به گونه ای است که مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تامین کنیم. نمی‌دانم چگونه می‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته است. دوست داریم تیم را تقویت کنیم. در شرایط سختی هستیم و گویا فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد که این موضوع جای سوال دارد. امیدوارم شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان باشد.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: شروع بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را به گردش دربیاوریم. در ادامه گل زدیم و شاهد صحنه‌های خیلی خوبی بودیم. من خودم از نیمه اول راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. هر دو تیم تحت تاثیر یکدیگر بودند، چون هر دو تیم دوست داشتند که پرس زیادی داشته باشند و فضاهای کمی بهم می‌دادند. این امر موجب شد تا بازی فیزیکی باشد و توپ در میانه میدان باشد. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

گل‌محمدی افزود: در ادامه تیم حریف سعی کرد با بازی مستقیم به ما فشار بیاورد. از نتیجه راضی هستم، اما آنطور که دوست داشتم نمایش ایده‌آلی نداشتیم. فرصت‌های خوبی در ضدحملات خلق کردیم، از نتیجه رضایت دارم، اما روند بازی مورد پسند خودم نبود.

وی در واکنش به اینکه روز گذشته وعده داده بود که تیمش امروز هجومی بازی خواهد کرد، اما اینگونه نشد عنوان کرد: در بحث فنی تیم حریف پرس خیلی خوبی داشت و کار ما را سخت کرده بود. من دوست داشتم هجومی بازی کنیم، اما تحت تاثیر فشار حریف بودیم. نساجی تیم خوبی است و معمولی نیست. بازی کردن مقابل این تیم هرچند که میزبان بودیم سخت بود، چون پرفشار بازی می‌کردند. آنها می‌توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص مشکلات این تیم، گفت: دلم نمی‌خواهد خیلی درمورد این مسائل صحبت کنم. صحبت‌های زیادی مطرح شد، اما تاثیری نداشت. سعی می‌کنیم صبور باشیم و امیدوارم از این شرایط سواستفاده نکنند. شرایط ما خاص است. 5 دوره قهرمان شدیم و داشتن این شرایط در شان ما نیست. مشکلاتی که بازیکنان ما دارند عجیب و غریب است. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم شوند و خواسته زیادی نداریم. اگر بگویم چند درصد گرفته‌ایم شاید باور نکنید، چون هیچ درصدی دریافت نکرده‌ایم!

گل‌محمدی در مورد جذب بازیکن خارجی، تصریح کرد: جذب بازیکن خارجی اولا‍ پول می‌خواهد و بعدهم پنجره باز می‌خواهد که ما هیچکدام را نداریم. صحبت زیاد است و اگر شرایط فراهم شود قطعاً به آن فکر می‌کنیم. گزینه‌های زیادی را هم بررسی کردیم، اما شرایط باید فراهم باشد. شرایط سخت فدراسیون ما را به این نتیجه رساند که فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. از طرفی پولی در جیب‌مان نیست و پنجره‌مان هم بسته است. نمی‌دانم چه بگویم و چه کنیم. فکر می‌کنم این حرف‌ها باعث می‌شود که بازیکنان خودمان را هم از دست بدهیم. بازیکنان با تمام مشکلات درحال مبارزه هستند، اما رفتاری که با این تیم شده خوب نبود.

وی در مورد دریافت کارت زرد توسط داور مسابقه، اظهار داشت: در یک صحنه من اعتراض خاصی نکردم، اما داور مسابقه کمی عجله کرد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به  آخرین شرایط و حواشی مربوط به علیرضا ابراهیمی، تصریح کرد: اگر سوال فنی دارید بپرسید!

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار