شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دو بازی باقی مانده از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، پرسپولیس در تهران با دوگل عبدی مقابل نساجی 2 - 1شد و آلومینیوم اراک هم تحت مربیگری رسول خطیبی با سه گل ، خود را به فولاد خوزستان تحمیل کرد. بازیهای هفته سوم از شنبه در ساعت 18 با برپایی چهار دیدار : پدیده با نفت مسجدسلیمان ، استقلال با تراکتور ، نفت با فجرسپاسی و سپاهان با هوادار پی گیری خواهد شد . 
- طی مراسمی با حضور پریچهره مدیرکل و ناظمی رئیس فدراسیون ، پیست موتورسواری مجموعه ورزشی تختی به نام مرحوم پرویزی نامگذاری شد.
- تیره روزی های بارسلونا با یک باخت دیگر مقابل وائه کانو در لالیگا ادامه یافت ، بارسا پس از باخت 2 - 1 برابر رئال در ال کلاسیکو ، این بار در زمین وائه کانو یک بر صفر تن به شکست داد . 
- از هفته دهم رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود و در شهر تورین میزبان ساسولو بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این بازی فراتسی در دقیقه 44 برای ساسولو گل زد و یوونتوس در ادامه در دقیقه 76 توسط مک کنی بازی را مساوی کرد.این پایان کار نبود چراکه در دقیقه 5+90 ساسولو با گلزنی لوپز ، تیم بانوی پیر را در تورین اسیر خود کرد. یووه با این باخت در امتیاز 15 باقی ماند و در رده ششم است، ساسولو هم با 14 امتیاز نهم است.
- رکورد تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر به 12 پیروزی خانگی متوالی رسید . 
- امید احمدی صفا که برای حضور در مسابقات کیک بوکس به ایتالیا سفر کرده بود، به یکباره این کشور را ترک کرد و به آلمان رفته است. وی به دوستانش در ایران پیام داده که به آلمان رسیده و در این کشور اقامت دارد. پس از این پیام او دیگر جواب کسی را نداده و فعلا خبری از امید نیست. هنوز اظهار نظری رسمی در این باره از سوی مسئولان فدراسیون بوکس منتشر نشده است.
- «کریستیانو رونالدو» به دستور مقامات اجرایی یکی از مناطق حومه شهر لیسبون مجبور به تخریب بخشی از یکی از خانه‌‌های خود در پرتغال شد. «رونالدو» ضمن پذیرفتن تخلفش در ساخت غیرمجاز بخشی از عمارت خود قبول کرد که زمین تنیس و سازه جانبی آن که در زمینی با مساحت 1370 متر مربع ساخته شده را تخریب کند. 
- گویا لیست فرانس فوتبال که نشان میده لواندوفسکی برنده توپ طلا شده ، لو رفته است . 
- رودی ژستد بازیکنی است که بعد از چند هفته حرف و حدیث وارد ایران شد تا بعد از موفقیت در تست های پزشکی قرارداد خود را با استقلال امضا کند. این اتفاق در شرایطی است که هم اکنون لیست استقلال پر است و طبیعی است برای حضور او نام یک بازیکن باید از لیست آبی ها خارج شود. فرهاد مجیدی مدت ها است نام احمد موسوی را در لیست خروج استقلال قرار داده ولی چون این اتفاق در زمان قانونی رخ نداده است، باشگاه استقلال مجبور است یا با او توافق و یا به این بازیکن غرامت پرداخت کند. تا این لحظه باشگاه استقلال توافقی با موسوی نکرده و باید دید آیا آبی ها قبول می کنند به این بازیکن غرامت پرداخت کنند یا در روزهای آینده اتفاق دیگری رخ می دهد.
 - خداییان سخنگوی دستگاه قضا گفت : فیفا فدراسیون‌ها را ملزم به تجهیز VَAR کرده است. فدراسیون فوتبال ایران نیز قراردادی برای اجاره دستگاه VَAR با یک شرکت بلژیکی منعقد کرده که مشخص شد عوامل این شرکت یهودی هستند. هنوز شکایتی در این خصوص از فدراسیون نشده است و اگر این اتفاق رخ دهد دستگاه قضا آن را پیگیری خواهد کرد.
- سایت دیلی استار انگلیس در گزارشی اعلام کرده که عدم کسب نتایج مطلوب در بازی‌های پیش رو منجر به اخراج سولشر از منچستر می‌شود و مائوریتسیو پوچتینو ، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن گزینه بالقوه جانشینی او است. گفته می‌شود که حتی نظر سر الکس فرگوسن هم نسبت به همکاری با این سرمربی آرژانتینی مثبت است.
- مقامات فدراسیون فوتبال لبنان در حال رایزنی با ارگان های رسمی کشور هستند تا روز بازی با ایران یا اینکه حداقل شیفت بعدازظهر تعطیل شود تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بروند. شهر صیدا به عنوان میزبان دیدار برابر ایران انتخاب شده و AFC و فیفا مجوز حضور تماشاگران را به لبنانی ها داده اند. فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرده که از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه استفاده خواهد کرد.
- سرمربی اسبق پرسپولیس با قبول نکردن واریز شدن پول از طریق بانک هایی در قطر و ترکیه این باشگاه را برای پرداخت مطالباتش به دردسر انداخته است. پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوئیس را فراهم کند. در صورت رسید این مجوز این باشگاه پول را به حساب این مربی واریز می کند.
- در ادامه بازیهای جام حذفی آلمان ، تیم گلادباخ با پیروزی پنج بر صفر مقابل بایرن ، شگفتی ساز شد ، شکست 5 - 4 منچستر سیتی برابر وستهام در ضیافت پنالتی جام اتحادیه انگلیس نیز سئوال برانگیز شد . تاتنهام و لیورپول بر حریفان پیروز شدند.
 - در ادامه بازیهای جام حذفی آلمان ، تیم مونشن گلادباخ با پیروزی پنج بر صفر مقابل بایرن مونیخ ، شگفتی ساز شد ، شکست 5 - 4 منچستر سیتی برابر وستهام در ضیافت پنالتی رقابت های جام اتحادیه سئوال برانگیز شد . تاتنهام و لیورپول با نتایج یک بر صفر و دو بر صفر به ترتیب از سد بارنلی و پرستون گذشتند. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار