PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۶۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روز شنبه در آغاز بازیهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران پدیده با نفت مسجدسلیمان ، استقلال با تراکتور ، صنعت نفت با فجر سپاسی ، سپاهان با هوادار و فولاد با مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت .
- در دوره تازه بازیهای لیگ های اروپا ، پاری سن ژرمن 2 - 1 از سد لیل گذشت و هافن هایم 2 - 0 بر هرتا غلبه کرد.
- دور جدید پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران از روز یک شنبه آغاز خواهد شد . 
- به دلیل قوانین لیگ سری آ ایتالیا، کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر بدلیل مشکلات پزشکی نمیتواند در این فصل به میدان برود.
- در پیکارهای بوکس جام جهانی صربستان ، دانیال شه بخش از ایران در وزن 60 کیلو گرم در سه راند سانچز از مکزیک را شکست داد ،  وی قبل از این موسی چام از گامبیا را شکست داده بود ، طوفان شریفی دیگر بوکسور کشورمان نیز حریف اتریشی را مغلوب کرد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا طی ابلاغیه‌ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که نمی‌تواند به صورت رسمی به عنوان مالک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فعالیت داشته باشد. در این ابلاغیه مشخص شده که در صورت ادامه مالکیت این دو باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان، پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و مجوز حرفه‌ای را دریافت نخواهند کرد. نکته جالب این ابلاغیه این است که وزارت ورزش در صورت تمایل برای مالکیت باید یکی از این دو باشگاه را انتخاب کند.
- زندگی محمد صلاح به عنوان درس ملی در مدارس مصر برای الهام بخشیدن به نسل آینده‌ی این کشور تدریس خواهد شد.
- از سوی کمیته اخلاق به باشگاه پرسپولیس نامه ای ارسال شده که در آن اشاره شده سید جلال حسینی، سعید آقایی و امید عالیشاه باید روز شنبه 8 آبان در کمیته اخلاق حاضر شوند تا در خصوص برخی مسائل توضیحاتی دهند. نکته عجیب اینجاست که دلیل این احضار مشخص نشده است  و حتی شنیده شده که یکی دو بازیکن استقلال هم به این کمیته فراخوانده شده اند.
- باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواسته که تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی را به عنوان یکی از منابع درآمدزایی به این باشگاه واگذار کند.
- با حکم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی؛ مجید ترکان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان شد.
- وضعیت ناگلزمان برای بازی بعدی بایرن مشخص شد؛بنابر ادعای نشریه بیلد، یولیان ناگلزمان در بازی روز شنبه برابر یونیون برلین نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و کماکان به علت ابتلا به کرونااز نیمکت بایرن دور خواهد بود.
- برانکو سرمربی عمان گفت : اگر نتوانیم در بازی بعدی مقابل چین به پیروزی برسیم، استعفا خواهم کرد و دیگر سرمربی تیم عمان نخواهم بود. تمام مسئولیت را بر عهده خواهم گرفت. زمانی که حاضر شدم سرمربی تیم عمان شوم، یک آرزو و هدف داشتم و آن هم ورود به جام جهانی بود. مطمئنم که آسان نیست. من برای آماده کردن تیم برنامه دارم. ما سخت کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم به هدف خود می رسیم.
- در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان 2021 صربستان که از روز دوشنبه آغاز شده است، پوریا امیری بوکسور سنگین وزن ایران در دور نخست با «مولوجونوف» از ازبکستان دیدار کرد و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا سومین نماینده حذف شده ایران از این مسابقات شود. علی جمالی در 86 کیلو و فرهاد مرادی در 72 کیلو، دو بوکسور حذف شده دیگر ایران هستند، ضمن اینکه سید شاهین‌ موسوی، اشکان رضایی و دانیال شه‌بخش نیز سه بوکسور دیگر کشورمان محسوب می شوند  که در مبارزات روزهای گذشته با پیروزی مقابل حریفان خود، به جمع 32 بوکسور برتر راه یافته‌اند.
- پس از درخشش در دیدارهای این هفته  مهدی طارمی برای پورتو، این ستاره ایرانی کارت بازیکن منتخب هفته فیفا را دریافت کرد و در آپدیت جدید ریتینگ او به ۸۲ افزایش یافت.
- بیانیه رسمی باشگاه السد در خصوص شایعات سرمربیگری ژاوی در بارسلونا : «در پاسخ به آنچه اخیراً منتشر شده، باشگاه السد مجدداً تأکید می کند که ژاوی با این باشگاه قراردادی 2 ساله دارد و کاملاً روی بازی های آتی تیم متمرکز است تا تیم را در صدر جدول نگه‌ دارد و از عنوان قهرمانی‌ دفاع کند.»
- در حالی که همه منتظر اعلام رأی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در خصوص پرونده مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران هستند  اما اعلام رأی این پرونده برای چهارمین بار به تعویق افتاد.
- گل اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا اوکراین به زسکا صوفیه به عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا انتخاب شد.
- سایت «ChoSun» کره جنوبی خبر داد لی سونگ مو مهاجم کلیدی پوهانگ استیلرز بازی حساس و فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 مقابل الهلال عربستان را به دلیل مصدومیت از دست داد. تیم فوتبال الهلال قرار است در تاریخ 2 آذر در ریاض میزبان پوهانگ استیلرز باشد. البته تیم سعودی نیز تاکنون 3 بازیکنش مصدوم شده و حضور این بازیکنان در فینال آسیا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار