شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- از روز یک شنبه ، دور سوم بازیهای این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران از سر گذفته خواهد شد . در این هفته ملوان با قشقایی شیراز ، آرمان گهر با شهرداری همدان ، شمس آذر قزوین با ویستاتوربین ، سایپا با مس کرمان ، ماشین سازی با شهرداری آستارا ، خوشه طلایی با مس شهر بابک ، خیبر با استقلال خوزستان ، شاهین بوشهر با رایکا بابل ، استقلال ملاثانی با پارس جنوبی جم روبرو خواهند شد. 
- در چهار مسابقه برگزار شده از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ، استقلال با ضرب سر مطهری یک گل به تراکتور زد و یک پنالتی را توسط وریا غفوری به دیرک کوبید ، سپاهان با گل دیر هنگام اسماعیلی فر بر تیم هوادار پیروز شد ، نفت مسجدسلیمان نیز با تک گل عماد میرجوان ، خود را یک بر صفر به تیم پدیده مشهد تحمیل کرد ، فجر سپاسی در آبادان با برتری 2 - 0 ، سومین باخت فصل صنعت نفت را رقم زد.
- از هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در لندن و خانه تاتنهام به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. در این بازی کریس رونالدو موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد و  یک گل دیگر هم به ثمر رساند اما داور آفساید اعلام کرد. رونالدو 39، کاوانی 64 و رشفورد 86 گلزنان منچستر بودند.
-  سید جلال حسینی و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس در کمیته اخلاق حاضر شدند.در نامه دعوت دلیل این احضار مشخص نشده بود اما بعد از حضور این دو بازیکن مشخص شد آنها برای ادای پاره ای از توضیحات در مورد برخی تبلیغاتی که در اینستاگرام خود می گذارند، دعوت شده بودند. همچنین  سید مهدی رحمتی سرمربی فصل گذشته پدیده هم در کمیته اخلاق حاضر شد و در مورد یکی از تبلیغاتش در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی داد.
- "طرح ورود زنان به ورزشگاه‌ها در مجلس" تکذیب شد ، دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید خبر "ارائه طرح ورود زنان به ورزشگاه‌ها به مجلس" صحت ندارد.
- سرانجام رودی ژستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوی یونان؛ با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست. 
-  با 36 سال و‌ 267 روز ، کریس رونالدو پس از دیدیه دروگبا به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که در لیگ جزیره در یک بازی هم گل میزند هم پاس گل میدهد.
- در دیدار دوتیم بوآویشتا با گلری بیرانوند و پورتو با بازیگری مهدی طارمی ، در لیگ پرتغال ، تیم پورتو 4 - 1 حریف را شکست داد. در این طارمی دو پاس گل داد.
- ایموبیله با گلی که مقابل آتالانتا به ثمر رسوند با 159 گل، آقای‌گل تاریخ لاتزیو شد. این بازی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.
- در ادامه دیدارهای لیگ های فوتبال اروپا ، این نتایج به دست آمد : تاتنهام 0 - منچستر یونایتد 3 ، اونیون برلین 2 - بایرن مونیخ 5 ، لاتزیو 2 - آتالانتا 2 ، ورونا 2 - یوونتوس یک ، الچه یک - رئال 2 ، نیوکاسل 0 - چلسی 3 ، بارنلی 3 - برنتفورد یک ، منچستر سیتی 0 - کریستال پالاس 2 ، دورتموند 2 - کلن 0 ، لستر 0 - آرسنال 2 ، بارسلونا یک آلاوز یک ، والنسیا 2 - ویارئال 0 ، سویا 2 - اوساسونا 0 ، فرانکفورت یک - لایپزیگ یک 
- توماس مولر  در برابر تمام 17 رقیب فعلی بایرن مونیخ در بوندس لیگا گلزنی کرده است. یونیون برلین بیست و ششمین تیمی است که مولر حداقل یک گل در مقابل آن به ثمر رسانده است که در بین بازیکنان فعلی بوتدس لیگا  تنها رابرت لواندوفسکی با 28 گل در صدر قرار دارد.
- با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته، ترکیب نفرات کومیته انفرادی ایران در مسابقات جهانی 2021 امارات مشخص شد. قرار است تیم ملی کاراته با ترکیب علی مسکینی در وزن 60 - کیلو، سید علی کریمی در وزن 67 - کیلو، علی اصغر آسیابری، در وزن 75 - کیلو، ذبیح الله پورشیب در وزن 84 - کیلو و صالح اباذری در وزن 84+ کیلو راهی امارات خواهد شد. پورشیب، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، کیوان بابان و مهدی عاشوری ترکیب کومیته تیمی آقایان را در مسابقات جهانی امارات تشکیل می‌دهند.
- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میثم قشلاقی، بوکسور تیم ملی کشورمان  در نخستین مبارزه خود در رقابت های جام جهانی ، به مصاف چیا چونگ از چین تایپه رفت و موفق شد حریف خود را شکست داده و به دور بعد صعود کند.  قشلاقی‌ در مرحله یک هشتم نهایی باید با برنده دیدار بلاروس و کرواسی مبارزه کند.
- با خبر شدیم نایب روئین دل از مربیان زحمتکش سالهای دور فوتبال کشورمان ، در بستر بیماریست ، از خداوند متعال برای ایشان و همه بیماران آرزوی شفای عاجل را داریم . 
- سمیرا ایمانی فولادی، مربی و بازیکن والیبال ایران با امضای قراردادی رسمی به‌عنوان مربی تیم والیبال پورتو پرتغال انتخاب شد. ایمانی سابقه بازی در تیم‌های  گیتی‌پسند، ذوب‌آهن، باریچ اسانس و شهرداری اراک را در کارنامه دارد و در یکی دو تیم نیز مربی گری کرده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
- باخبرشدیم آقای مهدی کشاورز دروازه بان اسبق تیمهای ملی و استقلال در مرگ برادر خود داغدارهست ۰ ضمن تسلیت به کشاورزعزیز برای آن روانشاد مغفرت و آرامش ابدی آرزو داریم ۰
- رودی ژستد فرانسوی بعد از عقد قرارداد با استقلال گفت: استقلال یک باشگاه شناخته شده در فوتبال است، من از آشنایان و دوستان در مورد این باشگاه پرسیده بودم و آنها نظرات خوبی در مورد این باشگاه دادند. این انتخاب برای من فرصت خوبی محسوب می شود.در این مقطع از فوتبال دنبال یک چالش بزرگ بودم. باشگاه استقلال باشگاهی بزرگ در دنیا با طرفداران زیاد است. همیشه دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم.
- قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس انجام شد و تیمها حریفان خود را شناختند. تاتنهام - وستهم ، آرسنال - ساندرلند ، برنتفورد - چلسی. ، لیورپول - لستر

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار