PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۶۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کیهان ورزشی-

جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این دو باشگاه(استقلال و پرسپولیس) همانطور که طرفدار دارند دشمن هم دارند. برای دولت ها بیش از خود این باشگاهها حاشیه های آنها مهم است. دست روی این دو باشگاه گذاشته اند و نه اجازه می دهند کسی به دادشان برسد و نه واگذارشان می کنند. این تفکر غلط که باید این باشگاهها را کنترل کرد، موجب شده تا سالها در بلاتکلیفی بسر ببرند. الان تماشاگری در ورزشگاهها نیست اما از چند ماه دیگر که تماشاگران به ورزشگاهها بروند قطعا صدای اعتراض آنها به گوش خواهد رسید. در این سالها افراد مختلفی در راس ورزش قرار گرفتند و آخرین آنها هم جناب سجادی است اما آنها با مردم صادق نبودند و فقط درباره استقلال و پرسپولیس وعده دادند. اینجا انگلستان نیست که یک سرمایه دارعرب بیاید باشگاههای ما را بخرد اما خب چرا خودتان به اوضاع این تیم ها سر و سامان نمی دهید؟

وی افزود: تمام دنیا باشگاهها را زیر نظر مجامعی که افراد ورزشی و متخصص در آن هستند اداره می کنند اما اینجا افرادی برای فوتبال تصمیم می گیرند که نه می دانیم چه تخصصی دارند و نه از نیت شان خبر داریم. بهبود اوضاع دو باشگاه راهکار دارد اما وقتی اراده ای برای آن نیست، آن راهکارها طرح نشود بهتر است.

قراب در پایان گفت: حتی نمی توانیم از فرمولی که دنیا برای باشگاهداری استفاده می کند کمک بگیریم. دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد فقط از فروش پیراهن هزینه جذب مسی و رونالدو را درآوردند، حالا ببینید ما در کجا قرار داریم. حتی نمی توانیم وضعیت مالکیت دو باشگاه بزرگ کشورمان که مردم دوست شان دارند را مشخص کنیم!

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها