شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سید احمد موسوی مدافع استقلال که مدت ها بر سر فسخ قرارداد با این باشگاه کشمکش داشت در نهایت  قرارداد خود را با این باشگاه به صورت توافقی فسخ کرد. موسوی که به خاطر جدایی از جمع شاگردان مجیدی ناراضی بود بلافاصله بعد از فسخ قرارداد با استقلال با باشگاه گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرد.
- کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان که جهت رویارویی با تیم ملی لبنان عازم بیروت شده بود، پس از حدود دو ساعت و پنجاه دقیقه پرواز وارد پایتخت لبنان شد.خوشبختانه همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و پس از تست‌ کرونا در فرودگاه عازم هتل شدند. طبق روال جاری تا زمان مشخص شدن پاسخ تست‌ها همه اعضای تیم در اتاق‌ها قرنطینه می‌مانند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری دیدار تیم ملی لبنان و ایران را معرفی کرد. عبدالرحمن ابراهیم الجاسم داور قطر قضاوت دیدار لبنان با تیم ملی کشورمان را برعهده خواهد داشت . 
- مسابقه دربی شهر میلان بین آس میلان و اینتر میلان از سری بازیهای این هفته لیگ ایتالیا ، یک بر یک ، به پایان رسید . 
- در شرایطی که پرسپولیس در دو بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند  بازیکنان را ممنوع المصاحبه کنند.
- پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ‌برتر فوتبال جام خلیج فارس در فصل بیست و یکم رسما بسته شد.از این به بعد باشگاه‌ها تنها قادر به جذب بازیکنانی خواهند بود که با باشگاهی قرارداد نداشته باشند و در واقع بازیکن آزاد باشند. 
- تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال با کسب یک مدال طلا، 3 مدال نقره و 5 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی جهان در کشور صربستان را بدست آورد. تیم ایران توسط امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا، محمدصادق فیروزپور و سجاد غلامی در اوزان 74 و 86 کیلوگرم به مدال نقره و احمد محمدنژاد جوان، علی اکبر فضلی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور و سید مهدی هاشمی در اوزان 57، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم و با 140 امتیاز بعنوان نایب قهرمانی دست یافت. روسیه با 145 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید، تیم ایران با 140 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ارمنستان با 114 امتیاز به عنوان سوم رسید.
- در مصافی سنگین و پرگل از دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس تیم وستهام در خانه خود 3 - 2 از سد لیورپول گذشت . در دیگر بازی تیم آرسنال با یک گل خود را به واتفورد تحمیل کرد. اورتون با تاتنهام 0 - 0 کرد.
- تیم بسکتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا 2021 که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، به مصاف تیم لبنان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 66 بر 64 به سود لبنان به پایان رسید.
- در ادامه پیکارهای این هفته لالیگا ، تیم اتلتیکو با نتیجه 3 - 3 در زمین والنسیا متوقف شد.
- تیم بانوان شهرداری سیرجان نماینده فوتبال کشورمان در جام باشگاه های زنان قاره آسیا به میزبانی اردن ، موفق شد در اولین بازی تیم بنیادکار ازبکستان را 2 - 1 مغلوب کند.
- حمید بوحمدان هافبک سابق تراکتور به فولاد خوزستان پیوست.
-  آندری شوچنکو مربی سابق تیم ملی اوکراین سرمربی تیم جنوای ایتالیا شد.
- سازمان لیگ فوتبال ، زمان و ساعت مسابقه دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس را روز شنبه 13 آذر ساعت 16 اعلام کرد.
- باشگاه ناپولی از کیت ویژه خود به مناسبت سالروز درگذشت دیگو مارادونا رسماً رونمایی نمود .
- نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز با حضور در ورزشگاه آزادی از امکانات این مجموعه ورزشی دیدن کردند. استادیوم آزادی ، ورزشگاه نقش جهان اصفهان، ورزشگاه امام رضا مشهد و استادیوم یادگار امام تبریز 4 ورزشگاهی هستند که فدراسیون فوتبال برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2027 به AFC‌ معرفی کرده است.
- باشگاه پرسپولیس که به دلیل مشکلات فراوان مالی نتوانسته بود دستمزد فصل گذشته بازیکنان این تیم را پرداخت کند، سرانجام موفق به این کار شد. 12درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس باقی مانده بود که حالا به حسابشان واریز شده تا آنها با انگیزه بیشتری پای به میدان بگذارند.
- جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک ژاپن،  در مسابقات جام ریاست لهستان در بخش تپانچه بادی چهارم شد و از رسیدن به مدال بازماند!
- قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) با حضور تیم های لیگ دسته اول و همچنین تیم های صعود کرده از مرحله دوم در روز چهارشنبه 19 آبان  ساعت 11 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.
- پس از ناکامی در چند مسابقه ، روسای باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر هدایت تیم را به دست جوادنکونام سپردند . عبدالله ویسی از سمت خود کناره گیری کرد.
- دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی خبر داد: ورود تماشاگران به‌ورزشگاه‌ها از تاریخ 20 آبان ماه به صورت محدود بلامانع است.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار