PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با کیهان ورزشی: استقلال و پرسپولیس باید همواره در بحران باشند!
کیهان ورزشی-

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سیاستی که دولت های مختلف تعریف کرده اند بر این اساس بوده که اوضاع و احوال این دو باشگاه همواره متلاطم باشد و طرفداران آنها خیال شان راحت نباشد. در این سالها دیده ایم که در یک مقطع استقلال آرامش داشته و پرسپولیس اسیر بحران بوده و در مقطعی دیگر، برعکس آن اتفاق افتاده است. به نظر من این سیاست دولت ها است.
وی افزود: اینها نمی دانند که اگر مشکلات این دو باشگاه حل شود و سر و سامان بگیرند در واقع بسیاری از مشکلات کشور حل می شود و افکار عمومی به آرامش می رسد. امروز در اغلب خانواده ها بیش از آنکه به مشکلات نان و آب پرداخته شود صحبت از مشکلات استقلال و پرسپولیس است! خب چه کسانی این را می خواهند؟ برای رساندن این دو مجموعه به شرایط خوب راهکارهای زیادی وجود دارد اما اول باید اراده ای برای آن شکل بگیرد.

کلانی گفت: در همه بخش های کشور افرادی هستند که مدیران را منصوب می کنند. در فوتبال و در استقلال و پرسپولیس هم این موضوع وجود دارد. آنها زور و قدرت هم دارند. باید دید آنها چه افکاری در سرشان است که اجازه نمی دهند استقلال و پرسپولیس اوضاع و احوال خوبی پیدا کنند. آیا باشگاههایی چون سپاهان و فولاد این حرف و حدیث ها را دارند؟ خب چرا برای دو باشگاهی که طرفداران شان در نه در یک شهر و استان که در کل کشور حضور دارند فکری نمی شود؟ برای درست شدن اوضاع این باشگاهها باید تفکری که در دولت ها وجود دارد تغییر کند. تفکری که می خواهد این دو مجموعه همواره در بحران باشند و شکل درستی به خود نگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها