PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
کیهان ورزشی-

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بلاتکلیفی های استقلال و پرسپولیس گفت: اگر منظور از طرح این موضوع، بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس است که دلایل مختلفی برای عدم تحقق این خواسته وجود دارد. یکی از دلایل، اقتصادی است. یعنی اگر استقلال و پرسپولیس واگذار شوند دیگر بخش هایی که باید حق این تیم ها را بدهند، نمی توانند از این کار سر باز بزنند. یکی از آنها صدا و سیما است که حق پخش بازی ها را به این تیم ها نمی دهد.

وی افزود: عجیب آنکه در این سالها یک نفر نبوده که فارغ از شعار دادن، بصورت جدی و عملی این موضوع را دنبال کند. الان هم که دوست خوب ما آقای سجادی می گوید وضعیت دو باشگاه مشخص خواهد شد. 4 دهه صبر کردیم و یک مدت دیگر هم صبر می کنیم. باید مشخص شود که چه کسانی از این شرایط نفع می برند که اجازه نمی دهند استقلال و پرسپولیس به سامان برسند. بحث آنقدر پیچیده است که نمی دانیم این افراد چه کسانی هستند. امثال ما که صاحبان اصلی این باشگاهها هستیم نه می دانیم پشت پرده چه خبر است و نه می توانیم ورود کنیم.

فریبا در پایان گفت: چند وقت قبل در یک برنامه تلویزیونی بودم و وقتی این بحث مطرح شد به مجری گفتم یک کاغذ به من بدهید. پرسید برای چه؟ گفتم می خواهم یک خط و نشان روی آن بکشم و پیش شما بگذارم که هیچ کاری برای استقلال و پرسپولیس نخواهد شد. گفتم اگر اتفاقی افتاد هر چه خواستید به من بگوئید. این اتفاق در زمانی افتاد که وزیر قبلی ورزش یعنی آقای سلطانی فر گفت بزودی وضعیت استقلال و پرسپولیس را مشخص می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار