PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در چارچوب رقابت‌های بسکتبال دسته دوم کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در اردن به مصاف سوریه رفت و در پایان با نتیجه 78 بر 71 مغلوب سوریه شد.
- رضا دهقانی بازیکن 24 ساله که فصل گذشته در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد، با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.
- ساسان حسینی، مهاجم الومینیوم اراک و مهدی لموچی، مهاجم تیم امید و باشگاه قشقایی شیراز به تیم فولاد خوزستان ملحق شدند.
- با اعلام دادگاه عالی ورزش به باشگاه شهرخودرو به زودی حکم ، بازیکن اوکراینی و سابق این تیم، اعلام خواهد شد. بدهی این بازیکن 400 هزار دلار است.
- مهرداد عبدی هافبک فصل گذشته سایپا و سال های گذشته نساجی مازندران با عقد قراردادی در ساعت های پایان نقل و انتقالات تابستانی به نساجی مازندران پیوست.
- جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد. نظمی خرداد امسال طی حکمی از سوی زنوزی، مالک این باشگاه به عنوان مدیرعامل منصوب شده بود.
- ادی هاو به عنوان سرمربی جدید نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
- ترکیب تیم ملی کاراته در رقابت های قهرمانی جهان مشخص شد. علی مسکینی (60 -) ، سید علی کریمی (67 -)، علی اصغر آسیابری (75 -)، ذبیح الله پورشیب (84 -) و سجاد گنج زاده (84 +) در بخش کومیته انفرادی عازم رقابت های قهرمانی جهان در امارات خواهند شد.همچنین در بخش کومیته تیمی نیز گنج زاده، پورشیب، خدابخشی، بابان، عاشوری و آسیابری به میدان می روند.
- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اکبر میثاقیان مربی کهنه کار فوتبال کشورمان دچار انسداد 30 درصدی در رگ‌های قلبش است و این مسئله باعث شد تا سلامتی او از سوی ایفمارک تایید نشود و در ادامه کارت مربیگری برای او در لیگ بیست و یکم صادر نشد.
- مسابقات دوچرخه سواری ماده استقامت جاده به مسافت 88 کیلومتر برگزار شد که در نهایت سعید صفرزاده رکابزن تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 2:40:22ساعت زودتر از رقیبان به خط پایان رسید. بهنام آرین از تیم هورسان رامسر نیز با ثبت زمان 2:43:42ساعت دوم شد و حسن سیف الهی فرد از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 2:43:42ساعت رتبه سوم را از آن خود کرد.
- مجید زارعیان، سرمربی تیم ملی جودو ایران گفت : با آبروی 41 ساله من بازی کردند. مخالف شکایت فدراسیون جودو به دادگاه CAS بودم. بی‌تدبیری و ضعف در رأس فدراسیون به جودوی ایران ضربه زد.اگر امروز سعید ملایی از ایران رفته و ورزش ما یک ورزشکار خوب را دست داده، تمامی این‌ها به خاطر بی‌تدبیری‌ها و ضعف مدیریت در رأس فدراسیون جودو ایران بوده است.
- فرهاد شاهمیری داور سرشناس والیبال کشورمان در پایان دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا از دنیای داوری والیبال خداحافظی کرد.
- گلاره ناظمی، داور پرافتخار فوتسال کشورمان در میان 16 داور برتر سال 2021 از دید فدراسیون تاریخ و آمار قرار گرفت و نامزد بهترین داور سال شد.
- پیمان حسینی، دروازه بان کارکشته فوتبال ساحلی ایران از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
- با اعلام کمیته داوران فیفا، ما نینگ داور معروف و باتجربه چینی قرار است دیدار ایران و سوریه را قضاوت کند. او 42 ساله است و ابتدا دیدار تیم های ملی کره جنوبی و امارات را در تاریخ 20 آبان داوری می کند و سپس راهی اردن شده تا قضاوت نبرد حساس ایران و سوریه را بر عهده بگیرد.
- تیم ملی پرورش اندام ایران موفق شد با کسب 10 مدال طلا، 7 نقره و 5 برنز به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2021 اسپانیا دست پیدا کند تا بعد از یک سال وقفه و غیبت در رقابت های جهانی بار دیگر بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزند. بعد از ایران که با 245 امتیاز قهرمانی مقتدرانه ای را کسب کرد، اوکراین با 170 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و کره جنوبی با 134 امتیاز در رده سوم ایستاد. آخرین قهرمانی ایران در جهان در سال 2019 در امارات رقم خورده بود. 
- مراسم تبادل نظر و هم‌اندیشی با پیشکسوتان توسط کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در هتل المپیک برگزار خواهد شد. در این نشست قرار است از خانواده مرحومان پورحیدری، حجازی، غلامحسین مظلومی، جانملکی، احدی، غلام‌نژاد، اکبر افتخاری، سرژیک تیموریان، دانایی‌فرد و انصاریان تجلیل شود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار