PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
هر روز منفورتر از دیروز!

برخی از این آدم هایی که از قِبَل بسکتبال بیچاره به نان و نوایی رسیدهاند، هرروز گستاخ تر شده و متاسفانه کارشان به جایی رسیده که با عربده کشی وشلوغ کاری، سعی در تخریب این و آن و پیشبرد امیال شوم و شخصی شان را دارند . در تازه ترین این اتفاقات ، شخصی که معلوم نیست «سرِپیاز» است یا «تهِ پیاز» و بیشتر اهالی ورزش دانشگاهی (ازهرطیف و با هرعقیده ای) در «منفور»بودن او همنظر هستند ، با فعالیتهای زیرپوستی انتخاباتی و بهرهگیری از حربه های نخ نما شده سعی بر به هم زدن آرامش بسکتبال دارد .

این عروسک های «خیمه شب بازی» ، که جایگاهی در حد «صفر» دارند، و در چند سال گذشته حسابی از جیب این و آن ارتزاق کرده و اتفاقات مذمومی را مخصوصا در اردوهای مختلف رقم زده اند (که از جزئیات آن مطلع هستیم ) حالا آن قدر وقیح شدهاند که اجازه هرکاری را به خودشان میدهند، گویی با پول میتوانند همه را بخرند و... به تازگی هم مدعی دفاع از برخی بازیکنان شده اند؛ اما زهی خیال باطل !

خلاصه این که بهتر است مدیران ارشد، فکری به حال چنین آدمهای معلوم الحال کنند تا بیش از این به اعتبار آن ها خدشه ای وارد نشود چون تا آنجایی که اطلاع داریم نزدیک ترین دوستان مشارالیه هم از رفتارهای زشت و زننده اش گلایه مند هستند اما به علت حمایت بالادستیها چارهای جز سکوت ندارند .

در پایان باید این نکته را متذکر شویم که هر شخص یا جریانی در ابراز عقیده و حمایت از کاندیدای مورد نظرش در انتخابات پیش روی فدراسیون بسکتبال آزاد است اما بهتر است این جانبداریها جنبه تصفیه حساب شخصی پیدا نکند . دراین باره بیشتر خواهیم نوشت ...

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار