PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  اتحاديه جهاني کشهتی در اينستاگرام خود از اجراي فنون كشتي فرنگي توسط برادران گرايي از ایران در رقابت هاي جهاني نروژ تجلیل کرد..
- در دور ششم مرحله مقدماتی بازیهای راهیابی به جام جهانی ، روز سه شنبه در منطقه آسیا ، شاهد شش مسابقه خواهیم بود ، در آمریکای جنوبی ودر دور چهاردهم ، چهار دیدار و در مرحله پایانی قاره اروپا ، هفت بازی انجام خواهد شد .  
- روز سه شنبه با برپایی 7 مسابقه در گروه های 4 ، 5 و 7 ، پرونده مرحله مقدماتی منطقه اروپا برای راهیابی به جام جهانی بسته خواهد شد . تاکنون از قاره سبز ، صعود تیمهای  صربستان ، اسپانیا ، سوئیس ، فرانسه ، بلژیک ، دانمارک ، کرواسی ، انگلیس و آلمان به جام 2022 مسجل شده است ، گره کور گروه 7 بین هلند (20)، ترکیه (18) و نروژ (18)، روز سه شنبه - 25 آبان - با برگزاری دو دیدار حساس بین هلند با نروژ و مونته نگرو با ترکیه ، باز خواهد شد.
- رونالدو فوتبالیست مطرح جهان در فضای مجازی پس از شکست  2-1 پرتغال مقابل صربستان و عدم صعود مستقیم به جام جهانی گفت: فوتبال بارها و بارها نشان داده که مسیرهای پیچ در پیچ در انتها به مطلوب‌ترین نتیجه‌ها منتهی می‌شود. نتیجه دیروز خوب نبود ولی به آن شکل نبود که ما را از صعود نا امید کند. در پلی آف جبران می کنیم .
 - آخرین اخبار از دو پرونده استقلال در فیفا : شیخ دیاباته خواهان مبلغی بالای 200 هزار دلار از مطالباتش شده اما تیم حقوقی قبلی باشگاه مدعی بود با جرایمی که برای دیاباته در نظر گرفته شده، او نمی‌تواند درخواستی برای مطالباتش داشته باشد.  میلیچ، بازیکن کروات استقلال با وجود اینکه زودتر از دیاباته ایران را ترک کرد، هنوز به فیفا شکایت نکرده و مسئولان باشگاه در حال مذاکره با او برای پرداخت مطالباتش هستند.
- تمامی اعضای باشگاه شهرخودرو تا بعد از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان ممنوع المصاحبه شدند.
- ماریو تات کمک مربی تیم ملی ایران  در نشست خبری قبل از مسابقه با سوریه گفت :  فردا بازی مهم دیگری در پیش داریم،بعد از 5 بازی که در دور رفت انجام دادیم 5 بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدواریم در این دیدار ها هم بازی های خوبی ارائه کنیم. اگر بازیکنان با اشتیاق و انرژی صد در صدی وارد زمین شوند مطمئن هستم می توانیم با نتیجه خوبی این مسابقه را تمام کنیم.
- مشاور فدراسیون فوتبال تأیید کرد: امکان حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان وجود دارد. زمان برای ارسال مدارک تمام شده و باید منتظر تصمیم AFC باشیم. همچنین احتمال حذف تمام تیم‌های ایرانی از آسیا و جریمه سنگین فوتبال ایران هم وجود دارد..
- محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه سرمربیگری تیم ملی و چند تیم باشگاهی دیگر را نیز در کارنامه دارد و اکنون مدت‌هاست که از دنیای فوتبال دور مانده به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی بستری شد.
- به گزارش ESPN ، اورتون و نیوکاسل از جدی ترین مشتریان دونی ون‌دبیک مهاجم هلندی منچستریونایتد در زمستان امسال به صورت قرضی هستند .
- لویی فن‌خال سرمربی تیم ملی هلند به دلیل سقوط از دوچرخه مصدوم شد و احتمالا او نتواند از کنار زمین تیم ملی هلند را برابر نروژ هدایت کند.
- ظاهرا سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس دچار مصدومیت کشیدگی همسترینگ شده و به همین دلیل امروز اختصاصی تمرین کرد. در صورت خفیف نبودن این مصدومیت، این بازیکن قطعا نمی‌تواند مقابل مس به زمین برود.
- دین اسمیت به عنوان سرمربی جدید نوریچ سیتی انتخاب شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار