PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
استقلال که پس از مدتها از وجود تماشاگران خود سود می برد، برابر نساجی متوقف شد.
کیهان ورزشی-

 تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر( بعد از حدود دو سال که ورود تماشاگران به دلیل ویروس کرونا ممنوع بود.) از ساعت 18 به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که  مسابقه با نتیجه  مساوی بدون گل به پایان رسید. هواداران استقلال بعد از دو سال  مجوز حضور در ورزشگاه ازادی گرفتند  اما در حسرت گل و پیروزی تیم‌شان ماندند.

این دومین مساوی متوالی آبی پوشان در لیگ برتر بیست و یکم است. استقلال با این مساوی صدر جدول نرسید و در رده دوم جدول باقی ماند. نساجی هم با این مساوی 5 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دهم جدول رسید. 

داور: علیرضا فغانی 

کمک داوران:  محمد رضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی

کارت زرد: حسین مرادمند، محمد دانشگر ، ژستد( استقلال) حامد شیری( نساجی)

ترکیب تیم استقلال: علیرضا رضایی،حسین مرادمند،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند( از دقیقه 80 روزبه چشمی)،مهدی مهدی پور،کوین یامگا،امین قاسمی نژاد( از دقیقه 74 امیر علی صادقی)،جعفر سلمانی،رودی ژستد( از دقیقه 74 ارسلان مطهری)،محمد دانشگر و امیر حسین حسین زاده( از دقیقه 54 وریا غفوری) 

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری( از دقیقه 66  علی آل کثیر)، ایوب کلانتری( از دقیقه 90+1 مهرداد عبدی)، عبدالکریم اسلامی( از دقیقه 78 محمد سجاد قلی بیگی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

سرمربی: ساکت الهامی( به دلیل انضباطی از حضور روی نیمکت محروم است.)
برچسب ها: استقلال ، نساجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار