PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در پنج بازی باقی مانده از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج رقم خورد : پیکان 0 - فجرسپاسی 1 ، استقلال 0 - نساجی 0 ، مس رفسنجان 1 - پرسپولیس 1 ، فولاد 1 - هوادار 0 ، سپاهان 0 - تراکتور 0 
- کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه هفته پیش رو معرفی خواهد شد. بنابر ادعای برخی منابع خبری، کارگزار جدید حاضر است رقمی بین 200 تا 250 میلیارد تومان برای یک فصل به باشگاه پرسپولیس بپردازد. ظاهرا اسپانسر جدید این مبلغ را منهای پول مربوط به تبلیغات محیطی پرداخت می کند و چنانچه باشگاه پرسپولیس بتواند مجوز استفاده از تبلیغات محیطی بازی های خود را از سازمان لیگ بگیرد می تواند مبلغ جادگانه ای نیز از این بابت از اسپانسر جدیدش دریافت کند.
- در آستانه برگزاری مسابقات آزاد تکواندو بانوان به میزبانی عربستان (4 آذر)، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو WT در گزارشی با اشاره به حضور برخی از مدال آوران المپیک و جهان در این رقابت ها نوشت: «ستارگان المپیک آماده حضور در نخستین دوره مسابقات جهانی آزاد بانوان در ریاض هستند و خواهیم دید چگونه تعدادی از بهترین ورزشکاران بانوی جهان با انگیزه کسب عنوان، رقابت می کنند.»
 - تیم فوتبال زیر 15 سال کشورمان در نخستین دیدار خود از سری رقابتهای کافا توانست در بازی نزدیک و حساس تیم قدرتمند ازبکستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
- شبکه خبر صداوسیما میزان بدهی کلان فوتبال و سرخابی‌ها در پرونده های بین‌المللی را اعلام کرد ، پرسپولیس چ: 14 میلیون دلار ، استقلال : 11 میلیون دلار فدراسیون فوتبال : 8 میلیون دلار ، سایر باشگاه‌ها : 15 میلیون دلار
- تیم امید پرسپولیس در هفته هشتم لیگ فوتبال تهران با پیروزی یک بر صفر برابر داماش پارسه، به صدرنشینی خود در این بازی‌ها ادامه داد.
- جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا گفته است که بایکوت دیپلماتیک المپیک زمستانی 2022 که قرار است در پکن پایتخت چین برگزار شود را بررسی می‌کند. او در جریان دیداری با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: "این موضوعی است که درحال بررسی آن هستیم. " 
- تست کرونای کوین دیبروینه مثبت شد و او باید 10 روز قرنطینه باشد و به طور حتم سه دیدار آینده منچسترسیتی مقابل تیم‌های اورتون، پاری‌سن‌ژرمن و وستهم را از دست خواهد داد.
- یک مدیر ورزش و فوتبالی که از افراد باسابقه و قدیمی این حوزه است، از سوی کمیته اخلاق به طور مادم العمر از فعالیت‌های ورزشی (فوتبالی) محروم شد. 
- کشورهای آرژانتین ، هند وکره جنوبی خواستار میزبانی مسابقات جهانی 2024 تنیس روی میز رده تیمی شدند.
- فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از مسابقه با نساجی گفت : در نیمه اول موقعیت های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آنها نیز موقعیت داشتند منتها اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم می بردیم ، خارجی های استقلال در فضای جدیدی از لیگ قرار گرفته اند ، آنها به زمان بیشتری احتیاج دارند. جان مادرتان هر چه زودتر دستگاه «وار» را وارد فوتبال ایران کنید چون مثل بازی با فجر ، به خاطر نگرفتن پنالتی پیروزی از کف رفت .
- اسکار تابارز سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه که از ساغل 2006 هدایت این تیم را برعهده دارد، پس از کسب نتایج ضعیف در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 از سمتش برکنار شد.
- باز تیم دسته اولی خیبر خرم آباد دچار بحران شد و برای چهارمین بار طی یک فصل و نیم ، مربی خود را تغییر داد . خیبر که دسته دومی بود فصل پیش با خرید امتیاز نماینده خرمشهر ، وارد دسته اول شد و هنوز نیامده اصرار دارد هر طور شده لیگ برتری شود و در پی عدم موفقیت هرمربی اورا برکنار می کند ، اکنون ویسی جانشین محسن عاشوری شده است . 
- در بازیهای دور تازه لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : اوگسبورگ 2 - بایرن مونیخ یک ، موناکو 2 - لیل 2 ، له وانته 0 - بیلبائو 0 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار