PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
۳ گزینه محتمل جانشینی اوله‌گنار سولسشایر در منچستریونایتد مشخص شدند.
کیهان ورزشی-

به نقل از استار،  روز یکشنبه، منچستریونایتد از جدایی اوله گونار سولسشر، سرمربی تیم خبر داد. هنوز جانشینی برای او نیست. منچستریونایتد یک روز پس از جدایی اوله گونار سولسشایر به دنبال جانشینی برای او است. رسانه های انگلیسی در مورد نامزدهای احتمالی گمانه زنی می کنند.

زین الدین زیدان (بدون باشگاه)

برجسته ترین نام در لیست در حال گردش، زین الدین زیدان است. این مربی فرانسوی که در حال حاضر پس از جدایی از رئال مادرید در تعطیلات است، کاندیدای اصلی بوده اما علاقه زیادی به این کار نشان نداده است.

مائوریسیو پوچتینو (پاری سن ژرمن)

سرمربی فعلی پاری سن ژرمن برای بازگشت به انگلیس اعلام آمادگی کرده است. خانواده سرمربی سابق تاتنهام همچنان در لندن زندگی می کنند. این مربی آرژانتینی در سال ۲۰۱۸ مورد توجه منچستریونایتد بود اما در آن زمان باشگاه تصمیم گرفت سولسشایر را جانشین ژوزه مورینیو کند. با این حال، فعلا بعید به نظر می رسد که پاری سن ژرمن به این مربی که تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد اجازه دهد در نیم فصل تیم را ترک کند.  

برندان راجرز (لسترسیتی)

ظاهراً نامزد دیگری نیز وجود دارد. به گزارش سان، گفته می‌شود که "شیاطین سرخ" قبلا با برندان راجرز تماس گرفته‌اند.

اسامی دیگر گزینه‌های جانشینی سولسشایر عبارتند از: اریک تن هاگ (آژاکس آمستردام)، رالف رانگ نیک، لوران بلان سی (الریان) و لوئیس انریکه (اسپانیا).

در حال حاضر مایکل کریک نقش سولسشایر را بر عهده دارد. بازیکن قدیمی منچستریونایتد در سال ۲۰۱۸ به دوران بازی خود پایان داد و از آن زمان تاکنون زیر نظر مورینیو و سولسشایر به عنوان دستیار فعال بوده است.
برچسب ها: منچستریونایتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار