PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کیهان ورزشی-

هادی عقیلی پیشکسوت فوتبال ایران درباره مشکلات حاشیه ای تیم ملی گفت: بدون تعارف باید گفت تیم ملی همیشه و در تمام مقاطع با مشکلاتی از این دست روبرو بوده است و گاهی اینگونه تصور می شود که اراده ای برای پایان دادن به این مسایل وجود ندارد. این حواشی و این جنجال ها خواسته خیلی ها بخصوص برخی رسانه ها است. یادم نمی رود که در زمان جام ملت های قطر چه لباس هایی داشتیم. حتی با مشکل گرمکن روبرو بودیم. شما بازی ایران و برزیل را یادتان هست. آن روز تیم ملی لباس هایی پوشیده بود که شماره های آن کنده شده بود.

وی افزود: در دوره آقای کروش و آقای دایی هم این اتفاقات افتاد و اوج آن در دوره آقای قطبی بود. این اولین بار نبوده که بازیکنان تیم ملی به مشکلات خود اشاره کرده اند و آخرین بار هم نخواهد بود. بنده نمی دانم شرایط بازیکنان تیم ملی چگونه بوده چون از نزدیک در جریان اتفاقات آنجا قرار نگرفته ام اما این را می دانم که در آینده هم این مشکلات وجود خواهد داشت. چند سال قبل علی کریمی در یک مناظره تلویزیونی به همین مشکلات لباس تیم ملی اشاره کرد اما تا امروز همان مشکل هنوز وجود دارد.

عقیلی گفت: سال قبل یک تصمیم در لیگ برتر گرفته شد و گفتند تیم ها نباید با بازیکنان خارجی قرار داد ببندند. تصمیم خوبی بود اما درست اجرا نشد و گفتند تیم هایی که بازیکن خارجی داشته اند می توانند آنها را حفظ کنند و این مسئله توازن را از بین برد و برخی تیم ها سود بردند و برخی ضرر کردند. درباره لباس های تیم ملی و کلا باشگاهها هم می توانند یک تصمیم کلی بگیرند و مثلا اعلام کنند همه باشگاهها و تیم های ملی باید از برندهای داخلی استفاده کنند چون بدون شک این لباس های خارجی که برای تیم های ما در نظر گرفته می شوند اصلی نیست و در همین داخل دوخته می شود. حالا که اینطوری است چرا از تولیدات داخل استفاده نکنیم؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار