PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
تیم فوتبال ملوان با برتری برابر مس شهر بابک، فاصله‌اش را در صدر جدول با رقبا افزایش داد.
کیهان ورزشی-

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۱۵ با هشت دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ملوان توانست در خانه با تک گل حمید کاظمی از روی نقطه پنالتی، مس شهربابک را شکست داد و حضورش در صدر جدول را تثبیت کرد.

ماشین‌سازی باز هم در خانه شکست خورد و این بار با نتیجه ۲ بر یک مغلوب استقلال خوزستان شد.

شهرداری همدان در خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان شکست خورد و خوشه طلایی توانست در تهران با نتیجه یک بر یک سایپا را متوقف کرد تا روزهای بد سایپا در لیگ یک ادامه داشته باشد.

تیم رده دومی قشقایی شیراز دومین شکست فصل خود را هم تجربه کرد و با یک گل مقابل آرمان‌گهر مغلوب شد.

در پرگل‌ترین بازی امروز، خیبر خرم‌آباد برابر شمس‌آذر قزوین به تساوی ۳ -۳ رسید. این نخستین امتیاز خیبر تحت هدایت عبدالله ویسی بود تا لرستانی‌ها باز هم از صدر جدول فاصله بگیرند.

ویستاتوربین در حالی که با گل مهرداد قاسمی‌نژاد، بازیکن سابق رایکا از این تیم پیش بود، با گل دقیقه پایانی جواد غلامی برای نمانیده بابل، این دیدار به تساوی یک بر یک پایان انجامید.

داربی قعرنشینان بوشهری در حالی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت که شاهینی‌ها ابتدا با ۲ گل پیش افتادند اما شاگردان ایمان رزاقی راد توانستند با جبران گل‌های خورده، مانع از این شوند که عقاب‌های بوشهر نخستین پیروزی فصل خود را دشت کنند.

ملوان با پیروزی در این هفته، ۱۷ امتیازی شد و فاصله خود را با سایر رقبا زیاد کرد. قشقایی شیراز با وجود شکست برابر آرمان‌گهر، با ۱۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند و آرمان گهر هم با توجه به این ۳ امتیاز، ۱۳ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.

تیم فوتبال ماشین‌سازی با یک و شاهین شهرداری بوشهر با ۲ امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول قرار دارند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا هم در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار