PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز دور پنجم مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : دیناموکیف یک - بایرن مونیخ 2 ، بارسلونا صفر - بنفیکا صفر ، ویارئال صفر - منچستریونایتد 2 ، یانگ بویز 3 - آتالانتا 3 ، سویا 2 - وولفسبورگ صفر ، لیل یک - سالزبورگ صفر ، مالمو یک - زنیت یک ، چلسی 4 - یوونتوس صفر 
- در شب دوم پیکارهای دور پنجم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، منچستر سیتی با پاری سن ژرمن ، کلوپ بروژ با لایپزیگ ، اتلتیکو مادرید با آس میلان ، لیورپول با پورتو ، بشیکتاش با آژاکس ، اسپورتینگ با دورتموند ، اینتر با شاختار ، شریف با رئال مادرید 
- روز چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران این دیدارها برگزار خواهد شد : تراکتور با پدیده ساعت 15 ، فجرسپاسی با سپاهان ساعت 15 ، نساجی با پیکان ساعت 15 ، هوادار با آلومینیوم ساعت 15 ، گل گهر با استقلال ساعت 16 ، ذوب آهن با فولاد ساعت 17 ، نفت مسجد سلیمان با مس رفسنجان ساعت 17 ، پرسپولیس با صنعت نفت ساعت 18
-  زمان نقل و انتقالات در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 24 شب سه شنبه (دوم آذرماه) رسما به پایان رسید. 
- بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس همچنان  در جایگاه نخست ایران  قرار دارد و استقلال دومین تیم برتر فوتبال کشورمان است. بر اساس این رده بندی،شاگردان یحیی گل محمدی در  آسیا با یک پله سقوط در جایگاه پنجم ایستاده‌اند و در سطح جهانی نیز با پنج پله سقوط در  رتبه 111 قرار گرفته‌اند. در این رده بندی استقلال نیز با 2 پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه 11 قاره آسیا قرار گرفت و با 7 پله سقوط در جایگاه 226 جهان ایستاد.
- تیم فوتبال الهلال عربستان با کسب چهار قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرافتخارترین تیم آسیایی لقب گرفت.
-  سالم الدوساری ستاره الهلال با انتخاب AFC به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 انتخاب شد.
- به دلیل تاخیر در پرواز ، فرهاد مجیدی مربی استقلال در زمان مقرر به نشست خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان نرسید .
- حسن یزدانی ستاره کشتی ایران و جهان روز 18 آذر در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشورمان روی تشک می‌رود و با حریف روس مبارزه خواهد کرد.
- محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس که به علت مصدومیت‌های پیاپی جزو بازیکنان بدشانس لیگ محسوب می‌شود هنگام جدایی از جمع قرمزپوشان در اقدامی خیرخواهانه‌ طلب 2 میلیارد و 600 میلیونی خود را به یک موسسه خیریه اهدا کرد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و پرسپولیس را ستاره‌دار کرده و به همین دلیل حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 مشروط است. مجوز حرفه‌ای دو باشگاه به صورت مشروط صادر شده و دو باشگاه سه ماه فرصت دارند که اقدامات لازم برای رفع موانع انجام دهند. 
‏- کریستیانو رونالدو اولین بازیکن تاریخ است که در هر یک از پنج بازی اول یک باشگاه انگلیسی در یک فصل در جام ملت های اروپا و لیگ قهرمانان اروپا (به استثنای مسابقات مقدماتی) گلزنی می کند.
- با برتری دو بر صفر مقابل ویارئال ، منچستر یونایتد را در تعداد پیروزی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به عدد 150 رسید. رونالدو و سانچو برای منچستر گلزنی کردند.
- تیم الهلال عربستان با پیروزی دو بر صفر برابر پوهانگ کره جنوبی ، فاتح پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شد ، این چهارمین قهرمانی الهلالی ها در این مسابقات بود که با حضور تماشاگران زیاد به میزبانی عربستانی ها رقم خورد.
- سرانجام و پس از برخی کشمکش‌ها با توجه به ارسال مدارک حضور اریک بایناما در چهار بازی تیم ملی فوتبال گابن در سال گذشته میلادی، مجوز این مهاجم جوان صادر شده و او برای بازی مقابل استقلال در دسترس امیر قلعه نویی خواهد بود.
- تیم فوتبال زیر 15 سال ایران در آخرین بازی خود در چارچوب مسابقات کافا مقابل قرقیزستان به برتری 8 برصفر دست یافت. سرمربیگری تیم  ایران بر عهده سید وحید امیری است . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار