PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان(سیزم) به میزبانی کشورمان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز بر سکوی نخست این پیکارها تکیه زد.
- در شب دوم از دور پنجم پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : اسپارتاک مسکو 2 - ناپولی یک (لیگ اروپا) ، اینتر 2 - شاختار صفر ، شریف صفر - رئال 3 ، کلوپ بروژ صفر - لایپزیگ 5 ، اتلتیکو صفر - آس میلان یک ، لیورپول 2 - پورتو صفر ، اسپورتینگ 3 - دورتموند یک ، منچسترسیتی 2 - پاری سن ژرمن یک ، بشیکتاش یک - آژاکس 2 
- درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج رقم خورد : پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر ، گل گهر صفر - استقلال صفر ، فجرسپاسی صفر - سپاهان 2 ، نساجی 2 - پیکان 2 ، نفت مسجد سلیمان صفر - مس رفسنجان یک ، ذوب آهن صفر - فولاد یک ، هوادار صفر - آلومینیوم صفر ، تراکتور یک - شهرخودرو
- قبل از مسابقه گل گهر با استقلال در هفته ششم بازیهای لیگ برتر ، به مربی استقلال اعلام شد که به دلیل عدم ارسال ضمانت نامه دو بازیکن خارجی این تیم به سازمان لیگ ، حق استفاده از آنها را ندارد که مجیدی پس از انتقاد و اعتراض ، مجبور شد قاسمی نژاد و آزادی را جانشین دو مهاجم خارجی نماید.
- محمودزاده از مسئولان لیگ برتر فوتبال : در دو تاریخ به باشگاه استقلال اعلام کردیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند.
- به دنبال عدم نظافت رختکن استقلال توسط اعضای این تیم در سفر به سیرجان ، مسئولان باشگاه گل گهر از استقلال به شدت انتقاد کردند که بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره ویدیویی که از رختکن تیم فوتبال استقلال بعد از بازی منتشر شده ، گفت: «متأسفانه به دلیل شرایط خاص مسابقه و حواشی آن هماهنگی‌های لازم جهت نظافت رختکن تیم ما انجام نشد. این موضوع جای توجیه ندارد و وظیفه خودم می‌دانم از طرف اعضای تیم فوتبال استقلال از مسؤولان ورزشگاه شهید سلیمانی در سیرجان پوزش بطلبم.
- در سال 2015 کریم بنزما متهم شد که در کنار متئو والبئونا به سوء استفاده و باج خواهی از یک ویدیوی جنسی پرداخته و به همین دلیل مجرم شناخته شد.امروز رای دادگاه بنزما برای این اتهامات صادر و مشخص شد که ستاره رئال مادرید در این ماجرا دست داشته است. با این حال برای او حکم یک سال حبس تعلیقی در نظر گرفته شده و او مجبور نیست که به زندان برود. بنزما فقط باید 75 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.
- الهلال در فینال آسیا با حمایت حداکثری هوادارانش موفق شد مقابل پوهانگ استیلرز کره به پیروزی برسد و قهرمان لیگ فوتبال قاره کهن شود. نکته عجیب این است که فدراسیون عربستان بلافاصله بعد از قهرمانی باشگاه الهلال دست به جیب شد. یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان چکی به مبلغ 500 هزار دلار کشید و تحویل شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا داد.این هدیه نیم میلیون دلاری سعودی ها با عنوان کمک به پروژه «بنیاد رویای آسیا AFC» پرداخت شد. شیخ سلمان بعد از دریافت این هدیه چرب از سعودی ها تقدیر و تشکر کرد.
- آرشاوین ستاره سابق باشگاه آرسنال و مدیر توسعه فوتبال جوانان زنیت سن‌پترزبورگ درباره آینده سردار آزمون گفت: هیچ بازیکنی در لیگ روسیه مشابه آزمون نیست. باید به دنبال جانشینی برای او باشیم. او تصمیم خود را گرفته و می خواهد از زنیت جدا شود.
- سایت «منبر الامارات» خبر داد باشگاه شباب الاهلی تصمیم گرفت کارلوس ادواردو هافبک برزیلی اش را در لیست خروج قرار بدهد و به جای این بازیکن کارتابیا بازیکن آرژانتینی را به این تیم در نقل انتقالات زمستانی برگرداند. این درحالیست که برخی از رسانه های امارات از جانشینی هافبک آرژانتینی در ترکیب شباب الاهلی به جای احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان خبر داده بودند.
- با تشکیل جلسه باشگاه نساجی مازندران ، امیرحسین فتحی به عنوان عضو هیات مدیره این تیم معرفی و سپس مقرر شد وی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه فعالیت داشته بااشد . 
- نشریه «دیلی‌میل» انگلیس در گزارشی اختصاصی خبر داد؛ هیات بین‌المللی فوتبال (IFAB) به‌ عنوان تنها نهاد قانونگذار در این رشته ورزشی، پیشنهاد افزایش وقت استراحت بین دو نیمه در بازی‌های فوتبال را از 15 دقیقه به 25 دقیقه مورد بررسی قرار می‌دهد .اعضای این هیات قرار است در نشست سالانه خود که نمایندگان فیفا هم در آن حضور خواهند داشت، در این باره بحث و تبادل نظر کنند .
- قرعه کشی مسابقات فوتبال جام باشگاه های جهان روز 29 نوامبر (8 آذر) در شهر زوریخ برگزار می شود. در مجموع هفت باشگاه از جمله الهلال عربستان ، الاهلی مصر ، مونتری مکزیک ، اوکلند سیتی نیوزلند ، الجزیره امارات ، چلسی و برنده بازی فینال آمریکای جنوبی بین پالمیراس و فلامینگو در این رقابت ها حضور دارند ، چلسی و قهرمان آمریکای جنوبی از مرحله نیمه نهایی وارد این رقابت خواهند شد.
- بابرپایی مسابقه اسپارتاک با ناپولی (2 - 1) دور پنجم دیدارهای لیگ فوتبال اروپا آغار و روز پنج شنبه ادامه خواهد یافت . 
- سادیو مانه ، مهاجم لیورپول انگلیس در مصاف با پورتوی پرتغال ، به رکورد 50 بازی اروپایی رسید.
 - جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا ، برای تماشای دیدار ایران و عراق و بازدید از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، راهی تهران خواهد شد.
- سجاد مشایخی گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شده در تمرینات آسیب دید و بازی اول تیم ملی در پنجره‌های انتخابی جام جهانی 2023 را از دست داد.
- در آستانه برگزاری رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو، حضور محمد باقری معتمدی، نایب قهرمان المپیک 2012 در کادرفنی تیم ملی تکواندو قطعی شد.
- آن تماشاگری که با بطری سر پایت بازیکن تیم مارسی را هدف قرار داده بود و دچار شکستگی سر او شد به 6 ماه زندان و 5 سال محرومیت از حضور در ورزشگاه محکوم شد.
- تیمهای بایرن ، یوونتوس ، آژاکس ، لیورپول ، منچستریونایتد ، چلسی در پایان بازیهای دور ششم ، زودتر از موعد مقرر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
- فدراسیون فوتبال عراق با استعفای دیک ادووکات مربی هلندی تیم ملی فوتبال این کشور موافقت کرد.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار