PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در دور پنجم بازیهای لیگ فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : بروندبی یک - لیون 3 ، رنجرز 2 - اسپارتاپراگ صفر ، موناکو 2 - سوسیه داد یک ، آیندهوون 2 - اشتورم گراتس صفر ، اسپارتاک مسکو 2 - ناپولی یک ، لستر سیتی 3 - لژیا ورشو یک ، فرانکفورت 2 - آنتورپ 2 ، المپیاکو یک - فنرباغچه صفر ، گالاتاسرای 4 - مارسی 2 ، لوکوموتیو مسکو صفر - لاتزیو 3 ، ستاره سرخ یک - راز گراد صفر ، میتی لاند 3 - براگا 2 ، له ورکوزن 3 - سلتیک 2 ، بتیس 2 - فرانس واروش صفر ، دینامو زاگرب یک - خنک یک ، راپید وین صفر - وستهام 2 
- نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی پینگ پنگ بازان رده انفرادی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی آمریکا ، در دومین بازی با قبول شکست از حریفان ، حذف شدند. نوشاد به سدریک از بلژیک نفر 75 دنیا تن به باخت 4 - 1 داد و امیر حسین هدایی هم در برابر نفراول دنیا ، فان ژنگ دون از چین 4 - 0 شکست خورد ، تیم دوبل ایران متشکل از برادران عالمیان (نوشاد و نیم) نیز با شکست 3 - 0 مقابل تیم دوبل امانوئل لیسون و الکساندرکاسین از فرانسه ، از ادامه رقابت های جهانی کنار ماندند.
- در جلسه اعضای پینگ پنگ جهان در آمریکا ، کشور کره جنوبی ، به عنوان میزبان جام جهانی 2024 معرفی شد. 
- آل اسحاق، مشاور سازمان لیگ فوتبال در مصاحبه با رادیو ورزش گفت : «ششم آبان به استقلال اطلاع دادیم نمی‌تواند از بازیکنان خارجی‌اش استفاده کند اما علی‌نژاد معاون وزیر ورزش نامه داد و سازمان لیگ را تحت فشار قرار داد تا این بازیکنان بدون مجوز بازی کنند! 
- پرتاب دست 61 متری توپ توسط علیرضا بیرانوند در دیدار ایران مقابل کره جنوبی در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
- تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه یک جلسه تمرین را در مجموعه ورزشی آرارات پشت سر گذاشت. در این تمرین بازیکنانی که روز گذشته برابر گل‌گهر سیرجان به میدان رفته بودند، به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان بعد از گرم کردن به کارهای ترکیبی مشغول شدند. مرادمند و چشمی غایبان بازی تیم خود با گل گهر در این جلسه حاضر بودند و به صورت اختصاصی تمرین کردند.
- تیم فوتبال پرسپولیس ظهر روز پنج شنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم نیروی زمینی رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. حامد پاکدل (۲۵) و مهدی عبدی (۷۰) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. 
- بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان قرار است 30 درصد از مطالبات خودشان را دریافت کنند تا با برای دیدار هفته هفتم مقابل پرسپولیس شارژ مالی شوند.
- تیم پورتو در مصاف با لیورپول در دقیقه 42 به یک موقعیت تک به تک رسید ولی مهدی طارمی تصمیم گرفت که آن را پاس بدهد که پاس او با دفع توپ مدافع لیورپول همراه شد. سرمربی پورتو پس از این اتفاق به شدت از رفتار طارمی عصبانی شد زیرا معتقد بود که ستاره کشورمان باید خودش توپ را به سمت دروازه شلیک می‌کرد. 
- گفته می‌شود احسان پهلوان از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و حداقل 3 هفته نمی‌تواند در ترکیب پرسپولیس در بازی های رسمی به میدان برود. او بازی روز دوشنبه پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان و همچنین دیدار با استقلال در روز شنبه 13 آذرماه جاری را از دست داد.
- باشگاه پرسپولیس 7 میلیارد تومان از بازی با نفت از طریق تبلیغات محیطی کسب درآمد کرد و همچنین بیش از 250 میلیون تومان هم از بلیت فروشی این بازی به باشگاه پرسپولیس رسید که مبلغ کمی نیست.
- به گزارش اتلتیک ، منچستریونایتد با رالف رانگنیک برای هدایت موقت و شش ماهه این تیم به توافق رسید.
- به گزارش آ اس اسپانیا، پدری هافبک بارسلونا بدلیل مصدومیت تا ابتدای سال 2022میلادی از میادین دور خواهد بود.
- باشگاه برنتفورد اعلام کرد در راستای صرفه جویی در هزینه‌های هواداران و کمک به محیط زیست، کیت خانگی امسال خود را برای فصل آینده تغییر نخواهد داد.
- اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی تکواندوی بانوان جهان 2021 در عربستان برگزار شد و چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. کوثر اساسه در وزن 62 - کیلوگرم توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند، اما سایر نماینده های ما در روز نخست این رقابت ها شکست خوردند و از کسب مدال باز ماندند.
- فراز کمالوند مربی نفت مسجد سلیمان به علت دریافت کارت قرمز در بازی با مس، دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس را باید از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کند.
- سولسشایر مربی برکنار شده منچستر ، 7.5 میلیون پوند غرامت فسخ قرارداد خودش را به موسسه خیریه تقدیم کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار