PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط جدول هم برای ما و نفت مسجد سلیمان حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی های خانگی امتیاز از دست بدهیم.
کیهان ورزشی- 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داریم که جوان و دونده است و شرایطی دارد که می‌خواهد امتیاز بگیرد. بازی های خوبی را در شش دیدار قبلی از نفت دیده ایم و باید خیلی تمرکز خوبی داشته باشیم تا ضمن ارائه یک دیدار خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: شرایط جدول هم برای ما و نفت مسجد سلیمان حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی های خانگی امتیاز از دست بدهیم. پس از بردن نفت آبادان از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم اما بدقولی باشگاه گریبانگیر بازیکنان شده است. با این وجود آماده مسابقه هستیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: کاری که باید انجام بدهیم این است هم تمرکز خوبی داشته باشیم و هم با گردش خوب مسابقه را خوب کنترل کنیم. باید بتوانیم مثل دیدار قبلی موقعیت ایجاد کرده و با یک بازی شناور و مبتنی بر سرعت، مقابل نفت مسجد سلیمان کار کنیم. باید بتوانیم از لایه‌های دفاعی حریف رد شویم و این کار هم با سرعت دادن و ارسال پاس‌های سالم در زمین حریف انجام خواهد شد. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا احتمال دارد به دلیل برگزاری بازی با نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با استقلال در مسابقه فردا ملاحظاتی در نظر گرفته شود پاسخ داد: قطعا اینگونه نیست. با تمام قوا مقابل تیم نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنان می‌خواهم خیلی محکم روی توپ و حریف باشند. لازم نیست به خاطر دربی بخواهیم مقابل نفت امتیاز از دست داده و شل بازی کنیم. نباید فکر کنیم بازی بعدی ما مهم است زیرا دیدار با نفت مسجد سلیمان هم سه امتیاز دارد همانگونه که دربی هم سه امتیاز دارد. باید خود با کسب امتیازات کامل در بازی فردا برای دیدار مقابل استقلال آماده کنیم.هیچ‌کس حق ندارد به خاطر دربی مراقب کارت زرد نگرفتن باشد زیرا این کار واقعا غیرحرفه‌ای است. قطعا با تمام قوا بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار