PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کیهان ورزشی-

علی اکبر طاهری(مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس)- بعضی مواقع نکاتی تحت عنوان موارد مطالعاتی مطرح می شوند که بجای آنکه اصل آنها را مورد بررسی قرار دهیم به کانال های اشتباه می رویم. موضوع «تماشاگر» نیز یکی از آن موارد است. مسئله تماشاگر فقط در آن دسته که به ورزشگاه می روند خلاصه نمی شود. آن کسی هم که پای تلویزیون مسابقه را تماشا می کند هم تماشاگر است و باید مورد احترام قرار بگیرد. ما نباید از این موضوع غافل شویم که هیچ سازمانی در این کشور متولی این جریان نیست. در کشوری مثل انگلستان اگر بعد از کرونا ورزشگاه اولدترافورد پر از تماشاگر می شود یا ورزشگاه آرسنال، این بخاطر وجود یک سازمان راهبردی است که کار تدوین، ابلاغ و نظارت را بر عهده دارد. آنجا نه فقط به تماشاگر بلکه به بازیکن و مربی هم احترام گذاشته می شود. در ایران این سازمان باید در فدراسیون فوتبال باشد که وجود ندارد. اگر همان صحنه های بازی استقلال و نساجی را به ای اف سی نشان دهند می دانید چه اتفاقی می افتد؟ اینها ریشه در ناکارآمد بودن بخش های هواداری باشگاهها دارد. آیا برای این موضوعات طرح و برنامه ای داریم؟ آیا یک نفر تا امروز از مسوولان فوتبال خواسته است تا آئین نامه اجرایی ورزشگاهها را رسانه ای کنند؟ اساسا چنین آئین نامه ای وجود دارد؟ با یک مثال مشخص می شود که ما برای آینده برنامه ای نداریم و فقط دنبال کار خودمان هستیم. در زمان مدیریتم در باشگاه پرسپولیس یک روز در دفتر رییس فدراسیون بودم و وقتی درباره بلیت فروشی نظراتم را ارئه کردم، یکی از مدیران فدراسیون که کنار ایشان بود گفت: «این بحث ها را نکنید، چون شما می روید و ما می مانیم!»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار