ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۶۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کیهان ورزشی-

محمود فکری پیشکسوت فوتبال درباره موضوع مورد بحث «کیهان ورزشی» یعنی تماشاگران گفت: بنده نمی گویم امکانات ورزشگاههای ما مثل کشورهای پیشرفته اروپایی باشد بلکه معتقدم اگر فقط نحوه ورود و خروج تماشاگران را از آنها یاد بگیریم، خیلی جلو رفته ایم. دو سال درگیری با کرونا فرصت خوبی بود تا این مشکلات را حل کنیم اما اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: اینها همه ریشه در فساد دارد؛ فسادی که اجازه نمی دهد کارهای زیربنایی صورت بگیرد. همین فساد سدی است برابر بهبود وضع ورزشگاهها. اینجا عده ای می گویند: پول باید برای ما هزینه شود و نه رفاه تماشاگران. اگر قرار باشد که یک تماشاگربه راحتی از خانه خود روانه ورزشگاه شود و روی صندلی اش بنشیند، باید جلوی برخی «دزدی»ها گرفته شود. در آن صورت تماشاگر عصبانی نمی شود، خسته نمی شود و جو ورزشگاهها نیز سالم تر خواهد بود.

فکری گفت: در همین بازی اخیر استقلال و نساجی، همه دیدیم که بعد از دو سال دوری تماشاگران، با آنها چگونه رفتار شد. تماشاگر را قبل از بازی عصبانی می کنند و انتظار دارند حین مسابقه و در مواجهه با یک اشتباه داور آرام باشد. شما احترام بگذارید و انتظار احترام متقابل داشته باشید. یادمان نرود که برخی مربیان هم هستند که از کم تعداد بودن ویا نبودن تماشاگران در ورزشگاهها سود می برند؛ مثل برخی مدیران. اینها از تماشاگری که اگر در ورزشگاه باشد به عملکردشان معترض می شود هراس دارند

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها