PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سه بازی باقی مانده هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی خاتمه یافت ، فولاد با تراکتور ، پدیده با فجرسپاسی و آلومینیوم با ذوب آهن ، بدون ثبت حتی یک گل ، تن به سه مساوی بدون گل دادند.
- دیدار دوستانه تیمهای فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر به پایان رسید. تبریزی از روی نقطه پنالتی تک گل گل‌گهر را به ثمر رساند. 
- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای خواستار ورود جدی نهادهای نظارتی به قرارداد برخی بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود شد.
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد از تغییرات دیگر در لیگ قهرمانان آسیا زمان بندی برگزاری مسابقات است.  پیش از این زمان بندی بازی ها طبق لیگ های فوتبال شرقی بود به همین خاطر کشورهای غرب آسیا اعتراض زیادی به این زمان بندی داشتند. در تغییرات جدید در زمان بندی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار شد مثل اروپا بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل پاییز شروع شود و در فصل بهار به اتمام برسد.
- طبق تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان،  پرسپولیس  بدون تغییر نسبت به رده‌بندی پیشین همچنان در جایگاه پنجم آسیا و 111 جهان ایستاده‌اند. در این رده‌بندی استقلال با یک پله سقوط  نسبت به رده‌بندی پیشین در رتبه 12 قاره آسیا قرار گرفت و با 2 پله سقوط در جایگاه 228 جهان ایستاد.
- در مراسم اهدای جوایز برترین های فوتبال جهان به میزبانی شهرپاریس توسط فرانس فوتبال ، درغیاب محمد صلاح بازیکن مصری لیورپول ، همسر وی جایزه اورا دریافت کرد.
- شیوع مجدد ویروس کرونا در بخش هایی از قاره اروپا و کشور آلمان باعث شده  محدودیت های جدیدی اعمال شود. در تازه ترین اقدام صورت گرفته، رئیس ایالت باواریای کشور آلمان اعلام کرد که به دلیل همه گیری دوباره کرونا از حضور تماشاگر در ورزشگاه های این ایالت جلوگیری خواهد کرد. با این شرایط دیدار بایرن و بارسلونا در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با پیروزی 3 بر صفر بایرن همراه شد.
- وریا غفوری کاپیتان استقلال  در جریان بازی با صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به امین قاسمی‌نژاد داد. گویا وریاغفوری از ناحیه‌دوقلوی پای راست خود آسیب دید و  قرار بود پس از حضور در فیزیوتراپی وضعیتش برای شرکت در تمرینات و بازی در شهرآورد مشخص شود. به نظر نمی‌رسد مصدومیت ‌کاپیتان‌تیم استقلال خیلی جدی باشد و احتمالاً با یکی دو جلسه فیزیوتراپی آماده دربی خواهد شد.
- مسابقات کاراته قهرمانی قاره آفریقا 2021، از 12 تا 14 آذر در قاهره مصر با حضور 300 کاراته کا از 22 کشور آفریقایی برگزار می‌شود. برپایی این مسابقات در شرایطی است که 20 سال از آخرین باری که این رقابت ها برگزار شد، می گذرد. رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بین مصر، مراکش، الجزایر و تونس است. مصر در آخرین دوره مسابقات قهرمانی جهان  با کسب 8 مدال در رده دوم جدول توزیع مدالها قرار گرفت.
- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هشتاد و یکمین دوره کلاس بین‌المللی مربیگری تکواندو زیر نظر مرکز آکادمی کوکی‌وان از روز چهارشنبه  10 آذر در فدراسیون تکواندو آغاز و تا روز یکشنبه 14 آذر ادامه خواهد داشت. "یون یونگ سون" رئیس مرکز آکادمی کوکی‌وان، کو هوانگ مون" مدیراجرایی مرکز آکادمی کوکی وان، "هونگ جون مو" دبیر اجرایی مرکز آکادمی کوکی وان در این دوره بین المللی حضور دارند و "لیم بیونگ یونگ"،
 "ناه هیونگ جون" و "سئو یونگ ئه" مدرسین دوره هستند.
- از رقابت‌های جام ملت‌های عرب تیم ملی قطر میزبان این تورنمنت با نتیجه یک بر صفر بحرین را شکست داد. تیم داوری ایران متشکل از فغانی ، ابوالفضلی و منصوری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
- حساب رسمی فدراسیون جودو به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی مسدود شده است. گفته می‌شود حساب این فدراسیون از اوایل هفته بسته شده و مسئولان فدراسیون در حال حاضر امکان برداشت از حساب را ندارند. پیش از این نیز در ماه‌های قبل حساب چند فدراسیون بدلیل بدهی مالیاتی مسدود شده بود.
- دومین هفته کم‌گل  لیگ برتر به ثبت رسید! هفته هفتم لیگ بیست و یکم فوتبال با 7 گل دومین هفته کم گل دوران لیگ برتر محسوب می شود و تنها هفته بیست و پنجم لیگ سیزدهم از این هفته کم گل تر بوده است. 
- بر اساس اعلام عباس‌زاده، پزشک تیم فوتبال تراکتور، محمدرضا اخباری، دروازه بان این تیم بر اثر برخورد و افتادن بازیکن حریف روی پایش، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است که میزان دقیق مصدومیت این بازیکن، طی 48 ساعت آینده پس از گرفتن MRI مشخص خواهد شد.
- تا زمان تسویه بدهی به دو بازیکن؛ پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه بوشهری شاهین و پارس جنوبی بسته خواهد بود.
- در چند دیدار باقی مانده از لیگ های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : سالرنیتانا صفر - یوونتوس 2 ، نیوکاسل یک - نوریچ سیتی یک ، لیدز یک - کریستال پالاس صفر ، فیورنتینا 3 - سامپدوریا یک ، آتالانتا 4 - ونیز صفر ، ورونا صفر - کالیاری صفر 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار