PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
تیم فوتبال پاری سن ژرمن با فوق ستاره آرژانتینی اش مقابل نیس به نتیجه تساوی رضایت داد.
کیهان ورزشی- 

بازی های لیگ های مختلف اروپا شب گذشته با چندین بازی پیگیری شد. در لالیگا رئال مادرید در بازی معوقه از هفته نهم میزبان بیلبائو بود که موفق شد با نتیجه یک صفر برنده این بازی شود.

شاگردان آنچلوتی با این برد 36 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را تحکیم بخشیدند. در لیگ جزیره هم در هفته چهاردهم چندین بازی همزمان برگزار شد.

در مهمترین آنها لیورپول میهمان اورتون بود که با نتیجه پرگل 4 بر یک برنده شد. سیتی نیز میهمان استون ویلا بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نتایج دیگر بازی های لیگ جزیره به شرح زیر است:

ساوتهمپتون 2-2 لسترسیتی

واتفورد 1-2 چلسی

وستهام 1-1 برایتون

ولورهمپتون 0-0 برنلی

در هفته پانزدهم سری آ نیز میلان میهمان جنوا بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. ناپولی صدرنشین هم به مصاف ساسولو رفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. با این نتایج ناپولی با 36 امتیاز صدرنشین ماند و روسونری با 35 امتیاز فاصله اش را به صدر کم کرد.

در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فرانسه نیز 5 دیدار برگزار شد. در مهمترین بازی پاری سن ژرمن صدرنشین میزبان نیس بود که در این بازی به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

مسی قبل از این بازی از هفت توپ طلایش رونمایی کرد ولی این مراسم برای او خوش یمن نبود و در این بازی به نتیجه تساوی رضایت دادند.

نتایج دیگر بازی های لیگ فرانسه به شرح زیر است:

کلرمون 2-2 لانس

لیون 1-2 رنس

نانت 0-1 مارسی

رن 1-2 لیل


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار