PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:  

- شهرآورد 97 فوتبال پایتخت بین دوتیم پرسپولیس و استقلال ، روز شنبه - 13 آذر- با قضاوت بنیادی فر ، بدون حضور تماشاگر ساعت 16/15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد . در سه بازی دیگر هفته هشتم لیگ برتر ، روز شنبه ، گل گهر با سپاهان (15) ، هوادار با نفت مسجدسلیمان (15) ، صنعت نفت آبادان با پیکان (16) مصاف خواهندداد.
- آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از مصاف با پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی چند بازیکن این تیم را در فهرست بازی با پرسپولیس قرار نداد.
 وریا غفوری ، رشید مظاهری و آرش رضاوند  از فهرست آبی پوشان برای بازی با رقیب دیرینه بیرون ماندند . حسینی ، پهلوان و کامیابی نیا غایبان پرسپولیس محسوب می شوند.
- مربی تیم المجد السندری ، از لیگ دسته دوم مصر در جشن گل پیروزی بازیکنانش ، دچار حمله قلبی شد و درگذشت .
- عجیب ترین گل فصل؛‌ داوید دخیا سنگربان منچستر ، پس از ارسال کرنر توسط آرسنالی ها دچار مصدومیت شد اما داور دیر متوجه این مشکل شد و زمانی سوت خود را به نشانه توقف بازی زد که توپ درون دروازه جای گرفته بود، به همین جهت پس از مشورت با تیم داوری گل به سود آرسنال به ثبت رسید.
- محمدرضا احمدی بعنوان گزارشگر دیدار تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد. این مسابقه با گزارش وی در ساعت 16:15 از شبکه سه پخش خواهد شد.
- یکی از پیشکسوتان بوکس ایران گفت : حالا از بین حسین نوری و روح الله حسینی از خانواده این ورزش باید یک نفر را به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب کنیم که این به سود این رشته خواهد بود. 
- آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته (WKF) از توماس باخ و تونی استانگونت روسای کمیته بین المللی المپیک و برگزاری بازیهای المپیک 2024 پاریس انتقاد کرد وی همچنین استانگوئت را به «یاوه گویی» در تلاش برای توضیح دلایل خروج کاراته از فهرست برنامه پاریس 2024 متهم نمود .
- در مهمترین بازی های این هفته لیگهای آلمان ، ایتالیا و اسپانیا ، دورتموند با بایرن ، ناپولی با آتالانتا ، رم با اینتر ، سوسیه داد با رئال و بارسلونا با بتیس دیدار خواهند داشت.
- تیم ملی عمان که در اولین پیکار خود در بازی‌های عرب‌کاپ مقابل عراق به تساوی رسیده بود، برابر قطر 2 - 1 شکست خورد تا کارشاگردان برانکو برای صعود از گروه سخت شود. در دیگر بازی امارات با یک گل از سد موریتانی گذشت . 
- در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال این نتایج رقم خورد : فردوس قم 6 - فرش آرای مشهد یک ، شهروند ساری ساری صفر - مس سونگون 4 ، مقاومت البرز یک - فولادزرند 3 ، زندی بتن کلاردشت 3 - حفاری اهواز 2 ، سپاهان اصفهان 2 - کراپ الوند 2 ، سن ایچ 2 - راگا شهر ری 3 ، چیپس کامل مشهد یک - گیتی پسند 11
- از سوی مقامات رسمی فوتبال اسپانیا ، برنامه بازیهای سوپر لیگ این کشور اعلام شد . 22 دی : رئال با بارسلونا ، 23 دی : بیلبائو با اتلتیکو
- ثبت بهترین پيروزى در بسکتبالNBA ، تیم ممفيس گريزليز با اختلاف 73 امتياز تیم اوکلاهاما را شکست داد تا ضمن شکستن رکورد 30 سال پیش کلیولند برابر میامی، رکورد جدیدی در تاریخ این مسابقات به ثبت برساند.
- مراسم معارفه رالف رانگنیک سرمربی جدید منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد برگزار شد.
- سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال گفت : تمام اقدامات برای تبلیغات محیطی را انجام داده ایم و خودمان تبلیغات محیطی را بر عهده داریم. الان نمایندگان ما در ورزشگاه حضور دارند ضمن آنکه صبح پنج شنبه قرارداد تبلیغات را امضا می کنیم و مشکلی برای اجرای تبلیغات محیطی نداریم.
- پس از اوج گیری دوباره کرونا در آلمان، دولت این کشور حداکثر ظرفیت پذیرش تماشاگر در استادیوم های این کشور را به 15 هزار نفر کاهش داد.
- کولیبالی مدافع ناپولی به دلیل مصدومیت ران، یک ماه از میادین به دور خواهد بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار